| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
brightblade Fiat 126p szczecin | 2007-02-03 20:23:17 spis elementów przedstawia sie następująco:
R1 - 47K R2 - 1,0K R3 - 4,3K R5 - 1,0K R6 - 17,4K R8 - 820 R9 - 360 R10 - 240 R11 - 2,40K R12 - 232(232R) R13 - 4,7K R14 - 17,4K C1 - 22nF C2 - 220nF C3 - 2,2nF C4 - 10nF T2 - Bc 108A T3 - Bc 108A T4 - Bc 107B P1 - 2,2k(potencjometr montazowy) 1 - przewod czarny 3 - przewod zielony 5 - przewod zolty 7 - przewod czerwony 11 - przewod niebieski 14 - przewod czerwony(cyferblat) 15 - przewod niebieski(cyferblat) Do budowy obrotkow zastosowane byly dosc stare kondensatory najbardzej to chciałbym sie dowiedziec jakie zamienniki moznaby zastosowac zeby wskazania były w miarę zgodne z rzeczywistością, jka ktos ma doswiadczenia odnosnie naprawy i regulacji poprosze o głos, pozdrawiam !!! prosil bym rownierz o potwierdzenie listy elementów, oraz dodanie typów diod, gdyz nie potrafilem ich rozpoznac(4szt) [ wiadomość edytowana przez: brightblade dnia 2007-02-03 20:32:01 ] |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2007-02-03 20:42:47 Napisałem Ci na gg. |
szachu 126p ST Milanówek/Warszawa | 2007-02-07 21:10:52 witam
znalazłem ten opis podłaczenia kabelków w lumelowskim obrotku i zastosowałem do swojego bo lezy już jakis czas nie używany tylko dlatego ze ktoś wczesniej zrobił niemała rzęźbe w nim
i teraz mam pytanie do kolegów gdyż po takim podłaczeniu obrotek wstazuje 2 razy za dużo ( jak nie wiecej ) i kolejne spotrzeżenie to takie że w takim podłaczeniu nie ma sensu istnienia zwora na 4 cylindry miedzy pk2 a pk4 bo nie ma ona co łaczyć
sytuacja przedstawia tak jak na załaczonym zdjeciu a szkoda by obortek sie marnował . Może ktoś obeznany w temacie powiedziałby co jest nie tak i można by stowrzyć w końcu schemat połaczenia tego obrotka na tej płytce bo jest z nia sporo problemów
pozdrawiam ![]() |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-02-07 23:20:45 Bywają wersje które nie mają możliwości przestawienia na 2 cylindry. Wtedy najlepiej zamienić się z kimś kto ma ten z możliwością zmiany w 4 cylindrówce. |
brightblade Fiat 126p szczecin | 2007-02-07 23:53:35 ech, na obrotku masz zworke,( blaszke przykreconą dwiema srobkami) na twoim zdjeciu widac tylko gwinty, musisz plytke odwrocic, przegrecic zworke na pozycje nr2 i juz pozinno dzialac, jesli niedziala to musisz przeciac taki drucik znajdujacy sie u gory plytki, pozdrawiam
i nie ma wersji ms-2 ktore działaja TYLKO dla dwoch cylindrow lub tylko dla czterech, jest to obrotomierz uniwersalny [ wiadomość edytowana przez: brightblade dnia 2007-02-07 23:55:40 ] |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-02-07 23:58:22 Ile razy można pisać to samo, ZWORKA NIE PRZESTAWIA 2-4 CYLINDRY tylko układ zasilania - lub + na karoserii.
EDIT: Uwierz że są, miałem taki Nowy w pudełku, wersja wyłącznie do 4 cylindrówek.
[ wiadomość edytowana przez: pavlus dnia 2007-02-08 00:01:49 ] |
brightblade Fiat 126p szczecin | 2007-02-08 04:58:39 ok, czyli musisz przeciac zwore i nic wiecej nie zrobisz, chyba ze poprostu masz obrotek spieprzony, pozdrawiam |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2007-02-08 07:17:10
Na tym forum dłuuugo ![]() |
szachu 126p ST Milanówek/Warszawa | 2007-02-08 10:55:47 hej , zworka - znaczy ta blaszka jest ustawiona prawidłowo (pionowo) a co do drucika na gorze płytki to własnie o t zwore mi chodzilo jak piszasem że niema ona co zwierać - przyjżyjcie sie na zdjeciu - płytka polutowana tak jak napisął brightblade a miedzy punktami gdzie powinna być zwora (ten drucik) jest tylko jeden przewód - wiec co ona ma robić . chodzi mi o to że ten opis podlaczenia przewodów ma bład....
watpie żeby to była wersja tylko 2 lub tylko 4 bo to przecież uniwersalny obotek , a jezeli było na tym forum to czego szukam czyli prawidłowe podłaczenie przewodów na tej płytce a nie tylko podlaczenie obrotka w samochodzie i ustawienie zworek to przepraszam ale nie znalazłem a szukalem długo [ wiadomość edytowana przez: szachu dnia 2007-02-08 10:57:22 ] |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2007-04-03 10:11:43 a moj obrotek swiruje od około 3 tysi wskazowka sobie podskakuje i nie moze sie zdecydowac szalenstwo. do podlaczenia lumel zapodał 4 czarne przewody. |
pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2007-04-03 14:22:05 takie świrowanie może być spowodowane jakąś usterką ukł zapłonowego. u mnie zaczął taak bzikować jak sie przerwa skasowała w aparacie. |
Radass Fiat 126p Brodłej | 2007-04-03 17:35:52 nie, no do takich rzeczy to ja niedopuszczam układ sprawny mam |
bassman1986 Fiat 126p Żywocice | 2007-04-03 22:59:39 na takiego pytania mysle,że warto polecić elektrode czyli www.elektroda.pl naprawde dużo można sie dowiedzieć |
fifi PF 126 BIS, W202 230 ... Toruń | 2007-04-04 12:54:25
po czym to poznać ???? |
tomasmad Martin-SVK | 2009-07-22 19:36:17 czescz
mam lumela ms2 na 2/4cylindry pokazuje mi i pri max obortoch silnika tylko 1000 obrotov mal juz ktos taki problem? |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-07-23 01:10:39 Może ktoś coś przy nim grzebał i wymienił kondensator na zbyt duży bo 1000rpm to ni w ząb nie pasuje, 3000rpm przy max obrotach sie zgodzę bo to połowa zakresu. Jak możesz to podaj parametry tego dużego pomarańczowego/czerwonego kondensatora który masz za cyferblatem obrotomierza. |
tomasmad Martin-SVK | 2009-07-23 08:32:57 220n
dla mojego jest original |
Krzemowy Fiat 126 Skoczów | 2009-07-23 09:01:43 Ja miałem kiedyś taki przypadek, była to spalona jedna z diod. Można też wymienić całą elektronikę na nową. |