Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2007-02-04 22:02:30 Mi się wydaje że jak jest kierownica krzywo, nie tak jak powinna być, to problem tkwi w ustawienu zbieżności kół.
Zazwyczaj przesuniecie takie spowodowane jest zaliczeniem wysokiego krawęznika albo dziury. Wtedy na ustawienu zbieznosci kierownica poeroaca do normalnego stanu. A robiąc to tak jak kolega napisał, to nie jest rozwiązanie, bo kierownica - owszem, będzie prosto, ale zbieżnośc kół będzie nie taka jak powinna i będzie cięło opony. Takie jest moje zdanie |
![]() marcin_op MKV, 1,8D - 1991 - s ... Opole | 2007-02-04 22:45:14
W takim razie zwracam honor kolego, masz rację... o czymś innym pomyślalem niż ty opisałeś, ![]() |
![]() zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2007-02-04 23:21:21 heh, spoko, przyda sie, tez mam nierowno kiere, jak zreszta wiekszosc z nas ![]() |