Jesli dobrze Cie zrozumialem to raczej nie jest to wina wspomaga

Jednak moze byc to spowodowane(ulozylem to od najmniej skomplikowanych):
1. Niewlasciwe lub/i nie rowne cisnienie w oponach
2. Nadmiernie zurzytu bierznik opon a bardziej jednej opony
3. Niewlasciwa zbierznosc kol
4. Wybitym ukladem kierwoniczm
5. Mocno bitym autem i zle naprawionym
Sprawdz sobie cisnienie w oponach-moga wygladac dobrze a mniec 1,6 bara. Ja osobiscie nabijam opony na 2,1 bara fabryka radzi mniej ale ufam w doswiatczenie starszych odemnie

Jesli bedziesz miec mocniej zurzyta 1 opone to prawdo podobnie masz prablem ze zbierznosc ale gumy bedziesz musila wymienic po wyregulowaniu zbierznosc. Jesli slyszysz stuki w zawieszeniu i auto nie reaguje na krotkie,szybkie ruchy kierownica no to masz wybity uklad kierowniczy-nie jest to takie drogie wbrew pozorom-ja za swoznie gorne,drazek glowny i krotkie oraz gumy stabilizatorow zaplacilem niecale 150zl-kupilem zamieniki"MOTOTECHNIKI"podobno sa lepsze od Krosna a ponad 2 razy tansze. Pozdrawiam i mam nadzieje,ze pomoglem
[ wiadomość edytowana przez: szela dnia 2007-02-19 21:46:12 ]