| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ROBERTHO LOB WETERAN 2xV6 K C H | 2007-02-08 22:36:18
1 wydaje mi się , że mechanikowi chodziło o przegub kulisty 2 nie trzeba wymieniać całego wahacza - wystarczy sam przegub 3? 4 ? zależy po jakich drogach jeździsz i jaki przegub kupisz 5 myszkowanie , bicie kierownicy , "rozbijanie" kół należy wymienić jeśli faktycznie są luzy- nie ma co odwlekać. Jechać do innej stacji na "szarpaki" i sprawdzić czy sie potwierdzi to co pierwszy mechanior wymyślił . Jeśli tak kupić przeguby i szukać innego warsztatu Pozdrawiam |
MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2007-02-08 23:43:08 to chyba chodzi o sworzeń
można poszukać i znowu coś
proponuje sprawdzić reszte,jak już robić to porządnie (taniej wyjdzie) |
Hohlick DEADSOUL Opel Omega B Mrągowo | 2007-02-09 00:35:07 Wahacze to pięta achillesowa omeg po 7 miechach poszła mi znowu tuleja |
MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2007-02-10 00:11:03
generalnie to sam robie-w warsztacie w którym się wyuczyłem jakiś czas temu
|
MarekV6 LOB NET MEMBER Oma + Hornet :-) Poznań / Solingen | 2007-02-10 22:27:14 u mnie (B tzw.C) Lemforder kosztował 68 zł. szt. INTER CARS z rabatem |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-02-11 16:38:41 Lemforder do A 2.0
LMI12209 około 100 zetek (lewy) LMI12210 około 150 zetek (prawy) |
Behi DEADSOUL Ogień z d... Poznan | 2007-02-11 19:00:56 Lewy sworzeń od prawego różni się konstrukcyjnie? |
Hohlick DEADSOUL Opel Omega B Mrągowo | 2007-02-11 20:00:52 Mam pytanie związane omegą b
co taniej? wymiana wahacza czy wymiana tulei? pytam swiadomie, bo robocizna też wchodzi w grę, a czas pracy przy wymianie wahacza jest nieporównywalnie krótszy niż przy tulei, poza tym jak jedna padnie to potem mozna liczyć się z następną |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-02-12 19:06:10 Nie nie różni się konsyrukcyjnie, jest lustrzanym odbiciem (ma taki wąs, ogranicznik skrętu) ; w bee lewy i prawy jest identyczny |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-02-12 19:42:33
dobry wahacz kosztuje nie mało ,około 470 L i 490 P Lemforder. Zestaw do regeneracji: tuleje LMI około 100 duża + 65mała + sworzeń TRW około 100 =265 zetek za części wysokiej jakości. Pozostaje kwestia dopłaty za wciśnięcie części w stary wahacz. Różnica za nowy i naprawę starego mówi sama za siebie, oczywiście istnieje ryzyko, że skaleczą / zamontują niepoprawnie dużą tuleję, albo o zgrozo zamontują Ci najtańsze dziadostwo a skasują jak za w/w . Decyzja należy do Ciebie. ps. ja oczywiście bym sobie zregenerował (dosłownie ) |
Hohlick DEADSOUL Opel Omega B Mrągowo | 2007-02-12 20:16:33 Omegalot
Czyli lepiej kupić te elementy regeneracyjne na własną rękę i dać po prostu do mechaniora, żeby dokonał reszty? ok czy w inter cars dostanę te elementy czy polecicie jakiś inny sklep? może być przez internet ![]() |
omegolotC30NE Czerwin | 2007-02-12 21:12:15
|
Hohlick DEADSOUL Opel Omega B Mrągowo | 2007-02-12 23:49:15 łoki dzięki ![]() |
Behi DEADSOUL Ogień z d... Poznan | 2007-02-13 10:33:10
|
kuba LOB WETERAN A Zawieje i nie zamiecie | 2007-02-13 15:26:31 Pewnie dlatego, że lewy, jak sama nazwa wskazuje jest "lewy" i dlatego tańszy |
Behi DEADSOUL Ogień z d... Poznan | 2007-02-14 13:03:56 Nie ma to jak konstruktywna odpowiedź
W sobotę jadę na trzęsawki i będe wiedział co w trawie piszczy z tym wahaczem który "podobno" jest do wymiany ![]() |