Zestaw CB 350-400PLN

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jestem kompletnym laikiem w sprawach CB więc pytam się tu z nadzieją na odpowiedź Jaki zestaw (radio + antena) radzilibyście za 350-400zł?? Jak już napisałem to wcale, ale to wcale się na tym nie znam i byłbym wdzięczny za odpowiedź Może jakieś linki z allegro albo z Tego sklepu. Z góry dzieki za odpowiedzi.

Powielasz tematy, uzyj wyszukiwarki

Spoko. Dzięki za konkretną opodwiedź. Może gdybym miał conajmniej necik 512 to miałbym czas i nerwy szukac. Jeżeli komuś chciało się napisac krótką odpowiedź, to dlaczego nie mógł napisac kilku konkretnych modeli, przecież jakbym znalazł wątek sprzed pół roku to ceny w tym czasie mogłby ulec zmianie, ale tak bywa na niektórych forach. Najwyraźniej nie trafiłem na odpowiednie, bo na CA i PG panuję wyjątkowo inna atmosfera.

Spoko. Dzięki za konkretną opodwiedź. Może gdybym miał conajmniej necik 512 to miałbym czas i nerwy szukac. Jeżeli komuś chciało się napisac krótką odpowiedź, to dlaczego nie mógł napisac kilku konkretnych modeli, przecież jakbym znalazł wątek sprzed pół roku to ceny w tym czasie mogłby ulec zmianie, ale tak bywa na niektórych forach. Najwyraźniej nie trafiłem na odpowiednie, bo na CA i PG panuję wyjątkowo inna atmosfera.

davidos88, nie obrażaj się tylko zrozum, że można mieć serdecznie dość co kilka dni tych samych pytań, a to forum ma taką specyfikę, że stale ktoś pyta o to samo i tworzy nowy wątek. W ten sposób tworzy się straszny burdel. Nie porównuj różnych for, bo mają zupełnie inną specyfikę. Każde forum kieruje się za to podobnymi zasadami: wyszukiwanie, nie powielanie istniejących tematów, poruszanie podobnych spraw w już istniejących wątkach...

Co do Twojego pytania: polecamy Unideny 510 lub 520, można je kupić na allegro za około 250-260 zł za model 510. Do tego Antena Hustler, żeby zmieścić się w 350 zł, lub Wilson Little Wil, żeby zapłacić około 400 (Twoje widełki). Anteny te mają 100 cm długości i podstawy magnetyczne...