Powered by Sobi 126p 900ccm

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,

jako że jestem nowy na forum i nie wszyscy mnie znają postanowiłem przedstawić tutaj swoje autko. Jest to Fiat 126 z 1988 roku, przerobiony na Eleganta.

Silnik: było parę ewolucji 650, teraz przyszedł czas na swap. Dół silnika to SC z 2000r, góra z Fiata 127. Jak tylko kupie kompa i wiązkę będzie przerbiony na SPI, reszta części już czeka. układ chłodzenia pochodzi od kolegi RUFFiego którego pewnie znacie.

Zawieszenie: coś było cięte i klepane ale pod swapa bedzie robione od nowa. Planuje sprężyny tył od merca "beczki" resor na 6 piór 7cm strzałki. Co do amorków to było przerabiane krosno, teraz poluje na bile.... zobaczymy

Koła:komplecik białych stalówek od SC 5x13, oraz oponki 175/50 13 Dunlop Sp Sport

Hamulce: przód tarcze od DF'a, tył to przednie cylinderki i szczęki Ferodo, w przygotowaniu Hydrołapka

Wnętrze: w rajdowym stylu, 0 wygłuszeń i goła blacha, podłogę muszę jeszcze na biało pomalować, klatka, kubły, szelki, obrotek itp... czyli to co tygryski lubią najbardziej

chyba wszystko, postaram sie wkleić fotki wieczorem. pozdawiam

[ wiadomość edytowana przez: Sobi_900 dnia 2007-02-13 13:30:37 ]
  
 
Te dunlopy chyab troche szerokei jak an takei waskie felgi
  
 
trochę tak, ale trafiły sie tanie opony, a felgi już miałem. Niedługo założe alumki, powinno być lepiej
  
 
jakies zdjecia?
  
 
są i fotki jak obiecałem:





niestety nie mam aktualnych zdjęć. Silnik już gotowy, brakuje chłodzenia, i autko czeka na lakier
  
 
jakos elegantom czarne szerokie zderzaki najbardziej pasują pierwsze zdjęcie bardzo fajne
powodzenia w pracach
  
 
Tylko jedna mała uwaga, przed malowaniem zeszlifuj ten podklad z blotnika bo jak go prysniesz lakierem to po jakims czasie wszystko sie zlusczy i odpadnie . I troszku wlot z przodu krzywo wyciety ale po za tym wszystko git.
  
 
fajny maluszek
jakoś mam sentyment do białych maluchów, w takim kolorze była moja pierwsza rajdówka
ee ale nie za cieńkie to mocowanie silnika ?
w swapach, które widziałem było to bardziej masywne chyba
  
 
Cytat:
2007-02-14 22:11:37, Gufo pisze: I troszku wlot z przodu krzywo wyciety ale po za tym wszystko git.


sorki Gufo, ale w twoich fotkach pod avatorem tez wydaje mi sie ze masz krzywo wyciete swoje wloty

sobi, tak jak zawsze mowilem - rajdoweczka pierwsza klasa koncz szybko swapika i lecim na rally sprinty na stadionie, organizowane przez AK Centrum. tzn poczekaj jeszcze jak ja poskladam Zomo


[ wiadomość edytowana przez: scandal dnia 2007-02-14 22:38:48 ]
  
 
Cytat:
sorki Gufo, ale w twoich fotkach pod avatorem tez wydaje mi sie ze masz krzywo wyciete swoje wloty


Jakbys przeczytal dokładnie to napisałem ze zderzak jest tylko przykrecony dla fotek, tj zlapany na pare gwintow.
  
 
ale ja nigdzie nic nie czytalem, tylko ogladalem fotki pod avatorem
mi nie chodzi o caly wlot
tylko o to ze gorna czesc nie jest dokladnie po srodku w stosunku do dolnej
jest bardziej przesunieta w lewo
  
 
Ohmhm, powstaje, jedyny w swoim rodzaju, tak to on: OT
Tylko się nie bijcie, jeszcze w wątku kolegi
  
 
Cytat:
2007-02-14 22:29:24, dave-rallymaniak pisze:
ee ale nie za cieńkie to mocowanie silnika ? w swapach, które widziałem było to bardziej masywne chyba


noo sobi, kolega ma racje
jezeli planujesz zostawic ta rurke to przynajmniej obspawaj w kolo przy mocowaniach, a nie tylko na 2 srubki sie tzyma
  
 
eh niewzmocnione boki i jeszcze ta rurka....najgorsze co moze byc - chyba procz samego plaskownika
  
 
Rurka, boczki a co dopiero ten kawalek blaszki do której silnik jest przykręcony Jak to tak dalej będzie to weź pan tę opone co pod silnikiem ze sobą bo może się przydać albo jakieś kola do miski zamocować.
Sory że tak najeżdżam ale to wkońcu silnik!! Tam pójdą takie drgania i rezonanse że wkońcu coś puści. Dużo roboty to nie jest dospawać kawalek blachy ~3mm do boczków i dopiero przykręcić jeśli już nie spawać.
  
 
to wlasnie mam na mysli. niektorzy nic nienauczylis sie z forum ze druciarskie swapy szybko zmieniaja wlascicieli po ich ukonczeniu
  
 
osobiscie polecam cos w te strone

nie mowie ze dokladnie cos takiego bo duzo chyba zalezy od silnika, gdzie go mozna zlapac ale cos w tym stylu


[ wiadomość edytowana przez: scandal dnia 2007-02-15 22:27:43 ]
  
 
Poco kombinować ja mam belke w seryjnym mocowaniu super dostep do silnika, swapik jeździ już tak od 2002 roku (wg. dowodu wtedy rejestrowany na 903) kiedy on powstał to niewiem fotki zrobie dzis to Ci wrzuce !