Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() maciejka80 Opel Vactra B FL Gdańsk | 2007-02-14 19:38:00 A czy przypadkiem nowy aku nie jest rozładowany? A jak nie to chyba komp sfiksował, obyś podczas wymiany nie zrobił jakiegoś przepięcia... |
![]() Jacekm_ Mazda 323F BJ 2.0 GT ... Łódź | 2007-02-14 19:38:57 Poszukaj przycisku serwisowego od alarmu, i z nim pokombinuj. Jak dla mnie to alarm jest uzbrojony, a Ty tylko wyłączyłeś syrenę. |
fryszard Escort Driver ![]() escort/s-max/explore ... Andrychow | 2007-02-14 19:47:16 dokładnie tak jak mówi jacekm spróbuj wyłaczyc alarm kluczykiem, bo to pewnie on odcina pompe paliwa. |
![]() tomek_1976 Ford Escort MKVI Ghi ... Słupsk | 2007-02-14 20:20:14 u mnie podziałało: zamknięcie samochodu z kluczyka, odczekanie kilku chwil i otworzeniem kluczykiem, przekręcenie kluczyka w stacyjce do pozycji 2, wyjęcie kluczyka i ponowna próba odpalenia... po tej procedurze Essi pali jak miła, nawet nie ryczy że się jej nowy aku niepodoba ![]() mam nadzieję, że pomoże pozdrawiam |
krzysiek69 sarnow | 2007-02-14 21:01:31 Cześć
Jeśli alarm jest nie oryginalny to spróbujcie znaleźć taki mały wyłącznik alarmu przy centralce. Należy go wyłączyć i próbować uruchomić silnik. Pozdrawiam |
profil-usunięty | 2007-02-14 22:51:12 Taa tylko wez pod uwage ze kazdy alarm ma inna procedure wlaczania sie w stan serwisowy ![]() |
![]() rnarloch Ford Escort MK5 1.4 ... Pruszcz Gdański | 2007-02-25 00:32:14 Witam!
Mam podobny problem (niestety). Wymieniłem akumulator i... nic. Kontrolki zapalają się normalnie, centralka działa normalnie (nie mam alarmu, a centralka jest standardowa - fordowska), ale odpalić nie mogę. Tak jakby rozrusznik wogóle nie dostawał prądu. Kiedyś miałem coś podobnego (z tymże o ile pamiętam to nawet konrolki się nie zapalały) jak jeździłem jeszcze VW Polo - tam okazało się, że padł przekaźnik - wymieniłem i śmigała jak nowa. Czy możliwe, że i tutaj to wina przekaźnika? Dodam, że jak odpalam fordzika "na pych" to wszystko działa ok. Pomocy! Pozdrawiam |
![]() nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2007-02-25 00:51:32 Kolego marloch możliwe ze padł przekaźnik-weź sobie miernik albo nawet żarówke 12V(jeden kabel do masy a drugi do zasilania) i podłącz do zasilania automatu rorusznika i wtedy niech ktoś spróbuje zapalić fordzika,jesli żarówka nie żaświeci to znaczy ze nie dochodzi prąd ze skrzynki bezpieczników a jesli zaświeci to do wymiany automat.Jeśli nie zaświeci żarówka to zmostkuj chwilowo ten gruby kabel na rozruszniku z zasilaniem automatu i jeśli bedziesz miał włączony zapłon i rozrusznik to powinien zapalić.Pozdrawiam |
![]() rnarloch Ford Escort MK5 1.4 ... Pruszcz Gdański | 2007-02-25 00:59:14
Dzięki za szybką odpowiedź, a jeśli okazałoby się, że to przekaźnik, to o który może chodzić - z tego co się orientuję to wszystkie mieszczą się za skrzynką bezpieczników, tylko który odpowiada za rozruch? |
Spinki Ford escort Cabrio Nowy Sącz | 2007-02-25 13:11:44 Tak sobie mysle skoro tyle czasu upłyneło miedzy wyjeciem a wozeniem to bateria w kompututeze nie wytrzymała i nie zasilała komputera wiec sa dwie opcje albo ci skasowało całe oprogramowanie albo jestes na trybie awaryjnym wiec jedyne co mozesz zrobic to podpiac do do komputerka i zobaczyc co jest ![]() ![]() ![]() |
![]() toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2007-02-25 13:25:33
A gdzie Ty masz baterie w sterowniku ?? Program zapisany jest w pamieci EPROM (nieulotnej) i w sterownikach EFI najczesciej w pamieci procesora. Podstawowa sprawa to sprawdzic co jest odciete, zaplon czy wtryski. Wtedy mozna dalej szukac. |
![]() stary14 MK VII Kombi 1,8 Ben ... Kraków | 2007-02-25 22:10:24 A może ktoś niepodłączył grubego czerwonego przewodu od rozrusznika do akumulatora ![]() |
![]() stary14 MK VII Kombi 1,8 Ben ... Kraków | 2007-02-26 07:50:58 A! Zapomniałem odpisać na zadane na początku pytanie. Cały problem spowodował ALARM! Po odnalezieniu centralki, resecie, wszystkojakręką odjął. |
![]() rnarloch Ford Escort MK5 1.4 ... Pruszcz Gdański | 2007-02-26 16:10:58 UP [ wiadomość edytowana przez: rnarloch dnia 2007-03-06 22:45:33 ] |
![]() rnarloch Ford Escort MK5 1.4 ... Pruszcz Gdański | 2007-03-02 23:08:02
Guzik - przekaźnik nie był przyczyną, tzn. był ale nie do końca. Poprzedni był walnięty ale mimo wszystko po jego wymianie auto sie zaparło i zapalić nie chce. Już mi ręce opadają, a dodatkowo robić coś przy tej pogodzie to istna makabra ![]() ----------------------- No i został znaleziony problem, ale dopiero po wizycie u mechaniora. Nie był nim również rozrusznik a... stacyjka... Teraz odpalam auto na guzik Żeby było śmieszniej to jak mechanik zobaczył moją instalację to załamał ręce - jakiś matoł próbował coś w niej zrobić i tak zrobił, że nie wiadomo o co chodzi. Teraz auto odpala, ale jakoś dziwnie chodzi, łapie kangura na drugim biegu (powyżej 2,5 tyś) i wydaje z siebie takie dziwne odgłosy - po prostu ręce opadają. Przy okazji dowiedziałem się, że niedługo czeka mnie naprawa/wymiana alternatora bo się "kończy" - i jak tu nie być załamanym??? Kupując Escorta myślałem, że dobrze robię, że to fajne auto i wogóle, a tymczasem są z nim same jaja. Czyżby jednak sprawdzony VW był lepszym rozwiązaniem??? [ wiadomość edytowana przez: rnarloch dnia 2007-03-06 22:44:31 ] [ wiadomość edytowana przez: rnarloch dnia 2007-03-06 22:46:30 ] |