Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2003-06-03 00:08:23 Trzpień wysunie się tylko po przekręceniu stacyjki w położenie zapłonu (oczywiście złącze elektryczne silnika krokowego musi być podłączone). Wciśnięcie iglicy idzie, jak napisałeś, bardzo opornie – w każdym egzemplarzu – dlatego należy to robić bardzo ostrożnie żeby jej nie skrzywić. |
![]() Tomek1121 Polonez Caro Poznan | 2003-06-03 19:12:17 He He He!
Widze że masz ten sam problem z którym ja borykam się od roku. Prawda jest taka,że silniczki krokowe Abimex to szajs niesamowity. Od roku mój poldas nie trzymał na wolnych obrotach, po wyjęciu i odłączeniu sil. okazało się że jest zatarty na amen-nieporuszał się,w żadną stronę. Postanowiłem kupić nowy cena 290zł - sporo to g.... kosztuje. Nowy silniczek chodził elegancko leciutko w każdą stronę. Niestety do dzisiaj miewa dni dobre i te złe.Kupić kolejnego? Nie wystarcza,co 3 miesiące go wyjąć, przeczyścić i nasmarować WD 40. Pozdrawiam |
![]() Piszczel Polonez 1.6 GLI + LPG Stalowa Wola | 2003-06-04 10:23:09 Smarowanko i czyszczenie pomogło. Zobaczymy na jak długo. ![]() |
![]() koku Polonez caro Połaniec | 2003-08-30 20:38:21 Czy mógłby mi ktoś dokładnie opisać jak wymontować silniczek krokowy, co i czym czyścić. Jestem z tym zupełnie zielony i dlatego wole zapytną fachowców, co trzeba zrobić aby się do niego zabrac. Pozdrawiam Marcin |
![]() koku Polonez caro Połaniec | 2003-09-08 09:49:52 No i qr..... silniczek krokowy wymieniłem. No iaj było nieraz 4000 obrotów tak jest dalej. Co tu jeszcze sprawdzić ????
Dzieje się to tylko na benzynce i to nie ma regułu nieraz przy odpaleniu podejdzie na 1500 do 2000 a nieraz tak jak dziś rano 4000 i nie chce spaść, dopiero jak ruszę na tych 4000 przełączy mi się na gaz i mogę jechać. Co jeszcze zauważyłem to to, że jak mi się w trasie skończył gaz i musiałem jechać na benzynie to przy "wysprzęgleniu" obroty baaaardzo wolno spadają. |
![]() anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2003-09-08 10:13:46 Wpływ na skakanie obrotów w Poloniezie ma wiele czynników, jednym z nich przyolejony czujnik w skrzyni biegów. Ostatnio spotkałem się z sytłacją że był uszkodzony regulator napięcia i w serwisie wymienili trzy silniki krokowe i nic. Regulator wachlował napięciem jak panna na wydaniu i to powodowało szybkie spadki lub szybki wzrost napięcia w instalacji, sliniczek ma bardzo małe uzwojenie i bardzo czułe, po wymianie regulatora napięcia samochód sprawuje się normalnie. Dlatego trzeba zwracać uwagę prawie na wszystko!!
A nie tylko na sam silniczek krokowy. |
ZAK Fiat 126p EL WAŁBRZYCH | 2003-09-08 10:15:46 CZesc
moze ameryki nie odkryje (pewnikiem na 99%, bo nie miałem czasu całego wątku czytac ![]() Ale widziałem taki rzypadek że przez miecha poldka takiego robili i 3 silniczki wymieniali bo Wd-40 na ok miech starczy, ale i tak nie było to co powino, wiec wymieniali i co pod komp sie wpieli to silniczek krokowy walniety ![]() Wiec mechanicy zgłupieli i auto poszło do elektryka i ten stwierdził że silniczek walniety(nie wiem czy słusznie bo sam na nowy wymieniałem) i sterowanie silniczkiem zepsute!!! A komputer nic nie pokazywał!!! wiec elektryk zrobił jakiec obejscia wyłączył jakąś funkcje i cos tam jeszcze zamieszał (ja nic z tego nie rozumiałem), ale auto chodziło tak jak powino. |
![]() koku Polonez caro Połaniec | 2003-09-08 10:29:56
No właśnie za też gdzies czytałem o regulatorze, za 1 h ide do kumpla na aparaturę, co by sprawdził mi napięcia. Zobaczymy. MOże to bedzie to !!!! |
![]() anmimo Miłośnik FSO Wartburg/Wołga/Dacia ... Białystok | 2003-09-08 10:38:04 PO CO aparatura????
Wystarczy multimetr zwykły albo cyfrowy. Przykładasz do akumulatora na pracującym silniku i sam będziesz widział jakie jest ładowanie akumulatora czy są spadki czy nie!! |
![]() koku Polonez caro Połaniec | 2003-09-08 10:48:31
Mają u mnie w robocie jakieś utrojstwo z możliwością wydruku. Skoro za darmo to co mam sobie nie pomierzyć ![]() Swoją drogą to chyba tylko to umieją u mnie w robocie na warsztacie, bo kiedy pytałem coś o czujniku położenia przepustnicy to nawet nie wiedzieli gdzie to jest ![]() |
![]() koku Polonez caro Połaniec | 2003-09-08 12:07:13 No i QR..... jestem po pomiarach napięcia, nieźle momentami łapało ponad 16 V ![]() |
![]() wiciu C+ 1,6GSI+lpg Gliwice | 2003-09-08 13:33:23 No to trochę Ci się akumulatorek gotował. |
![]() koku Polonez caro Połaniec | 2003-09-08 13:44:27 Qrrrrrrr..... zaraz mój poldek poleci z przepaści. Wymiana regulatora - nic, dalej to samo dalej napięcie takie !!!!! |
![]() koku Polonez caro Połaniec | 2003-09-08 17:31:51 no teraz podłaczyłem komputer (spinacz) i lampeczka pokazała mi 35 czyli sinik krokowy
Powiedzcie mi jeszcze jedno ile on (silniczek krokowy) powinien (tak mniej więcej ) mieć ruchu przy wyciągniętym a włączonym zapłonie. Czym wyczyścić miejsce gdzie on sie znajduje. ????? Jak go jeszcze raz wyciągnę i ustawię powiedzmy na 30 mm to jak włoże ponoc trzeba zrobić cos takiego: cztery razy właczyć i wyłaczyć zapłon aby on się ustawił i później zresetowac kompa. Czy to prawda czy po ustawieniu włozyć spowrote i powinno byc ok ???? [ wiadomość edytowana przez: koku dnia 2003-09-08 17:46:37 ] |
![]() marcinator polonez Korniaktów | 2004-11-14 00:02:18 Witam wszystkich
To w końcu jak jest z tym silnikiem krokowym jest rozbieralny i co wazniejszy składalny czy nie? I jeszcze jedno po wyciagnieciu z wtryskiwacza bolec na spręzynie ma chodzic swobodnie czy ma byc nie ruchomy? A i wszystko jest na Abimexie rzecz jasna. |