[126 obr] rozważania teoretyczne a PPZM

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Chłopaki sprawa wygląda tak że przypuśćmy zbudowałem sobie malucha wg homologacji bodajże chyba grupy 2 (jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi) dokładniej chodzi mi o takiego malca 600cc na weberze 45 i całej reszcie przeróbek wykraczających poza 5188 i tu pytanie czy takim malcem mogę wystartować w PPZM jeśli tak to jako co historyk czy jak bo przecież nie Agrupa???
  
 
Kaza, to jest glebszy temat bo do niedawna byl przepis ze musi byc A/N a czy teraz jest to nie wiem. Jezdzi VFTS ale nie wiem na ile "legalnie". Trzemeckiego Monte Carlo bylo przerobione na A-grupe (czyli po prostu seryjny gaznik zalozony z 131) ale to w ogole nie mialo sensu, auta gr 2 po 84 roku przeszly do B a nie d A. To samo dotyczy mojego samochodu - nie wiem czy moge jechac w PPZM czy nie. Na pewno mozesz jechac w GSMP - nikt tego nie zbudowal jak dotad bo nikt nie wiedzial ze do gr 2 wystarcza homo gr 1 + zalacznik. 650 tez byl homologowany w gr 1 wiec mozna np. 650 + dowolny gaznik, dowolny wydech, dowolne tloki, dowolne zawory. Tylko trzeba sobie zamowic kopie homologacje gr 1 a nie A-5188.
  
 
A myślałem że to gr. 4 została włączona do grupy B ?
  
 
4 i 2, samochod np. z nieseryjna przepustnica nie spelnial wymogow gr A (pozniej dopiero pojawily sie Kit-y).
  
 
A ma ktos moze dostep do homologacje gr.1 do 126p ??
  
 
właśnie jest to bardzo ciekawe i zastanawiałem się nad tym czy takim samochodem mógłbym startować. Historyki startują ale większość podpina się pod Agrupę tzn chyba wszystkie np Ghizzy Cecot itd, wpadł mi taki pomysł do głowy po przeczytaniu sprzeczki w innym temacie na temat rozwiertów i stosowania min podwójnych gaźników że to niezgodne itd owszem niezgodne z 5188 ale przecież takie samochody startowały kiedyś więc nie jest to garażowa wyduma...
  
 
Regulamin PPZM określa jasno ze dopuszczone są samochody grup A i N i moga mieć utraconą homologacje.
Z VFTS-em to jest chyba przymknięcie oka na regulamin, bo gruba B została wycofana, a łada ma homologacje wlaśnie tej grupy. Auto ma szyby z poliwęglanu, które nie są dozwolone, ale ma je w homologacji... panowie z komisji techincznej stwierdzili ze w zasadzie samochód musi byc zgodny i z homologacja i z przepisami, no ale jakoś przeszlo.
Tak czy inaczej wydaje mi sie że auto grupy 2 nie przejdzie.
  
 
No to faktycznie VFTS jeszcze wiekszy absurd niz Monte Carlo.
Kaza, zastanow sie po co Ci PPZM , nie bedzie chyba RWD trophy i nizszego wpisowego wiec za 1 rajd PPZM (1 dzien jazdy) masz 3,5 eliminacji GSMP (7 dni jazdy po 5 "odcinkow"). Wpisowe PPZM 1000, wpisowe GSMP 300 za dwie el. Paliwa na GSMP tez kilka razy mniej.

Co do homologacji gr 1 to ktos ja musi zamowic w PZM (200PLN). Ale nie spodziewajcie sie ze tam cos znajdziecie, gr 1 to seryjny samochod wiec sa tam informacje takie jak w dobrej ksiazce napraw (zdjecia samochodu i wymiary czesci seryjnych). Wlasciwie przygotowujac samochod moznaby na BT pokazac tylko liste FIA ze model byl homologowany + zalacznik J.
  
 
Cytat:
Wlasciwie przygotowujac samochod moznaby na BT pokazac tylko liste FIA ze model byl homologowany + zalacznik J.



Niestety tak łatwo nie ma, w przypadku GSMP i PPZM zawodnik jest zobowiazany do przedstawienia orginału karty homologacyjnej, inaczej nie dopuszczą auta do badania technicznego. Możliwe ze w przypadku aut historycznych w GSMP zrobią wyjątek.
  
 
Cytat:
2007-02-17 15:52:09, Amper pisze:
Niestety tak łatwo nie ma, w przypadku GSMP i PPZM zawodnik jest zobowiazany do przedstawienia orginału karty homologacyjnej, inaczej nie dopuszczą auta do badania technicznego. Możliwe ze w przypadku aut historycznych w GSMP zrobią wyjątek.

oni są psychiczni, najlepiej było teraz na magurskim, Kropek miał xero Waldka książki homologacyjnej i nic nie mówili a Waldi miał orginał to powiedzieli mu ze to xero i musi mieć orginał
  
 
Cytat:
2007-02-17 20:57:24, Pisiek pisze:
oni są psychiczni, najlepiej było teraz na magurskim, Kropek miał xero Waldka książki homologacyjnej i nic nie mówili a Waldi miał orginał to powiedzieli mu ze to xero i musi mieć orginał


no co ty pisiek niewiedziałes ze xero jest ważniejsze..ja jebe uśmiałem sie do łez
  
 
Cytat:
2007-02-17 15:01:09, yapko pisze:
No to faktycznie VFTS jeszcze wiekszy absurd niz Monte Carlo. Kaza, zastanow sie po co Ci PPZM , nie bedzie chyba RWD trophy i nizszego wpisowego wiec za 1 rajd PPZM (1 dzien jazdy) masz 3,5 eliminacji GSMP (7 dni jazdy po 5 "odcinkow"). Wpisowe PPZM 1000, wpisowe GSMP 300 za dwie el. Paliwa na GSMP tez kilka razy mniej. Co do homologacji gr 1 to ktos ja musi zamowic w PZM (200PLN). Ale nie spodziewajcie sie ze tam cos znajdziecie, gr 1 to seryjny samochod wiec sa tam informacje takie jak w dobrej ksiazce napraw (zdjecia samochodu i wymiary czesci seryjnych). Wlasciwie przygotowujac samochod moznaby na BT pokazac tylko liste FIA ze model byl homologowany + zalacznik J.



Heh no masz rację Yapko tu nie o to chodziło że chciałbym pojechać w PPZM, bo ani się do tego nie nadaje ani kasy na tle nie ma ale byłem po prostu ciekaw czy jest możliwość startu takim pojazdem, ale widze że raczej nikła albo w ogóle tak na marginesie ogólnie znienawidzony PZM mógłby wreszcie coś zrobić zamiast tylko szantażować, może wtedy byłaby szansa na to aby kiedyś na Polskich rajdach zobaczyć dawne Bgrupowe potwory lub ich repliki...
  
 
Cytat:
kaza Wysłany: 2007-02-20 11:57:50



Heh no masz rację Yapko tu nie o to chodziło że chciałbym pojechać w PPZM, bo ani się do tego nie nadaje ani kasy na tle nie ma ale byłem po prostu ciekaw czy jest możliwość startu takim pojazdem, ale widze że raczej nikła albo w ogóle tak na marginesie ogólnie znienawidzony PZM mógłby wreszcie coś zrobić zamiast tylko szantażować, może wtedy byłaby szansa na to aby kiedyś na Polskich rajdach zobaczyć dawne Bgrupowe potwory lub ich repliki...






Kaza po co szefostwo PZM ma sie narazac wprowadzajac zmiany jakies? potem w razie jakiegos wypadku przykladowo, znow sie beda musieli tłumaczyc, moze nawet do odpowiedzialnosci kogos z PZM szanownego pociagna, po co sie maja wychylac? przecierz wystarczy ze (jak w przypadku kamionek) powiedza bardzo trendy hasło - "zdecydowalismy tak w imie bezpieczenstwa" i nikt z tym nie smie polemizowac- bezpieczenstwa - zwłaszcza ich przyrosnietych do stołkow dupsk