Szykuje się remont silnika???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich

Mam silnik do remontu może ktoś wie ile to mnie szarpnie po portfelu bo w mojej miejscowości nikt tego jeszcze nie robił.
Mam lantre 1.5 94" chodzi o remont generalny - tłoki, pierścienie, uszczelniacze, zawory i itp.
A poza konkursem , gdzie jest przepływomierz powietrza w tym aucie???
opis mojego problemu /
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=173465&c=89&f=7

[ wiadomość edytowana przez: marwin26 dnia 2007-02-17 15:50:36 ]

[ wiadomość edytowana przez: marwin26 dnia 2007-02-17 16:02:49 ]

[ wiadomość edytowana przez: marwin26 dnia 2007-02-22 09:12:17 ]
  
 
Generalnie jest to koszt rzedu do 2tys zl jesli tloki nadaja sie do dalszej eksploatacji. Nie lepiej zastanaowic sie nad np. 1.6 16V?
  
 
Pewnie bylo by lepiej i taniej ale skad mam wiedziec ile pojezdzen na innym silniku. Osobiscie wolal bym podmianka na 16v ale czy warto kupowac drugi silnik i po roku miec dwa do remontu
  
 
Wszystko zalezy od tego jaki silnik kupisz ale zawsze 16V to 16V Moze i drozszy w utrzymaniu czyt czesci itd ale jesli chodzi o mnie nawet bym sie nie zastanawial.
  
 
Tutaj masz ceny orginałów

http://moto.sklep.pl/index.php?modules=magazyn&action=model&marka=1497

I pamiętaj jak zrobisz dobry remont to masz praktycznie nowy silnik a jak kupisz drugi to będziesz miał dwa złomy, a i tak zrobisz remont. Ja tak zrobiłem i musiałem przestać liczyć koszty, żeby nie paść na zawał.
  
 
Ludzie zlitujecie się... "szykÓje" ???? Niech ktoś to poprawi....
  
 
mozna tez zrobic remont silnika a na drugi dzien zaczna grac wszystkie panewki wiem to z doswiadczenia i co wtedy pozostaje?
  
 
wiec co w koncu mam robic zmienic silnik, cale auto czy na warsztat. Moze ktos wie czy w tym modelu jest w silniczek krokowy bo podczas odpalania powiniem slyszec jak sie ustawia ale nic takowego nie slysze moze tylko on mi padl a ja dam auto na warsztat, wyminia silniczek a zaplace jak za zloto
  
 
silniczek krokowy jst odpowiedzialny za wolne obroty czyli jak faluja ci obroty na biegu jalowym tzn ze silniczek jest do czyszczenia ale nie ma on wplywu na moc silnika.
Jesli remont to w sprawdzonym warsztacie np. masz jakis warsztat uaptrzony popytaj kogos kto juz tam silnik robil i bedziesz wiedzial wszystko. Sprawdz tez czy na forum w temacie polecane warsztaty czy jakos tak nie ma jakiegos z twojego wojewodztwa.
  
 
A wie moze ktos gdzie jest przeplywomierz powietrza w lantrze bo niemoge go znalezc , na wezu za filtrem powietrza mam maly pierdolnik podlaczony dwoma kabelkami -niewim do czego- ale nieprzypomina to przeplywomierza ktory widzialem na allegro i jest to chyba czujnik temp. powietrza. Czytalem na forum ze przeplywomierz moze byc odpowiedzialny za moje problemy (OBY)

Pozdrawiam
  
 
Zrob dokladna fotke silnika to ci pokaze gdzie jest ze zdjecia. powinien byc przy dolocie powietrza!
  
 
marwin26 my musimy sie umowić bo od 2 mies szukam lantry do porownania to sobie skorzystam a przy okazji obczaje co u ciebie w hultaju nie dziala tak jak powinno;p

[ wiadomość edytowana przez: grzesik1 dnia 2007-04-06 00:21:57 ]
  
 
Jest super grzesik1 mozemy sie umowic ale to chyba dopiero po swietach. Zgadamy sie na email bo forum nie do tego slozy
--marwin26@wp.pl--