Czy można podgrawacz paliwa podł. bezpośrednio

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
czy można podgrzewacz paliwa podł. bezpośrednio pod prąd pod plusika - nie mam instalki do tego i nie wiem czy mi ropy nie zagotuje jak będzie działał dłużej - czy ma on jakiś regulator temperatuty w środku ?

[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-18 19:57:10 ]
  
 
z tego co ja wiem to on jest podłączony na stałe do +12V. Ma wbudowany termostat który go załącza poniżej 0stC
  
 
tzn mogę go podpiąć pod jakiś bespiecznik na skrzynce?
  
 
Tu nie chodzi o bezpiecznik, ale wyłacznik termiczny który w teperaturze okreslonej wyłacza jak i załacza ogrzewanie! Nie znam dokładnie parametrów dla takiego ogrzewacza
  
 
I o to chodzi - czy on jest w podgrzewaczu bo w tym dotatku do najdziwniejszej knigi o essich po po 95 piszą, że tak.
Ale wiecej głupot niż prawdy dlatego pytam jest napisane, że termolegulator jest w tym boksie i pytam czy prawda podobno ustawia miedzy 80 a 90

[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-18 21:49:10 ]

[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-18 21:51:25 ]
  
 
Podgrzewa do 130*C i się ma wyłączyć.
  
 
czyli mogę go podłączyć w bezpiecznikach na pozycji stacyjki /3/ spoczynkowej przed rozruchem / oczywiście na skrzynce wybierając zabezpieczenie /.

[ wiadomość edytowana przez: william0000 dnia 2007-02-18 22:02:10 ]
  
 
Hmm moim zdaniem nie ma sensu podgrzewac paliwa caly czas, w jakims stopniu robi to pompa po odpaleniu.
Ma to na pewno sens przed rozruchem i chwile po nim - czyli tak samo jak grzanie swiec przed i chwile po.
Jesli tak to mozna sie było by wciąć w obwod prądowy swiec.
  
 
fachowiec od pomp paliwa, zdemontował mi podgrzewacz mowiąc ,że nie pomaga wogóle "bezsensowny bajer forda) a tylko moze przyspożyc problemów, bo czesto sie rozszczelnia i zapowietrza układ.Rok temu były wielkie mrozy i Escorcina chętnie odpalała wiec chyba miał rację
  
 
Cytat:
achowiec od pomp paliwa, zdemontował mi podgrzewacz mowiąc ,że nie pomaga wogóle "bezsensowny bajer forda) a tylko moze przyspożyc problemów



seba-se niech zgadnę - był to pan Niemczyk ze Starej Huty ??????

PS. w książce WKŁ jest schemacik podpięcia tego czegoś.

[ wiadomość edytowana przez: Kris75 dnia 2007-02-21 20:36:50 ]
  
 
Cytat:
2007-02-18 21:52:54, CKsrv pisze:
Podgrzewa do 130*C i się ma wyłączyć.


załącza się samoczynnie ponizej 0stC. Wyłacza sie przy temp 130stC ale elementu grzejnego a nie paliwa. Co do koniecznosci jego stosowania to ma on tylko i wyłącznie ograniczyc wydzielanie sie parafiny w filtrze paliwa. Wiekszosc diesli ma takie patenty, np. VW (passat) paliwo w filtrze podgrzewa ropa wracająca do zbiornika. Mi tez mechanik to wymontował bo sie na tym zapowietrzał i mówił, że to nie jest potrzebne... ale ja założyłem inny.