Ruszam kierownicą i stuka -tylko końcówki drążka?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przypuszczam że to końcówki drążka kierowniczego.

Jak często się je wymienia? tzn na ile czasu wystarczy nowy drążek i czy warto też coś innego jeszcze wymienić przy tej okazji?
  
 
końcówki drążków mogą mieć luzy , ewentualnie na tym tzw jabłku na drążku moze też być luz.Przy okazji można sprawdziś sworznie wachacza, a co do częstotliwosci wymian nikt ci nie powie zależy ile kto jezdzi po jakich drogach itd .
  
 
Czy sworzeń wahacza jest wymienialny osobno czy z wahaczem bo z tego co widziałem to ten sworzeń jest na takim zanitowanym metalowym płaskowniku
  
 
wymieniasz sam sworzeń zeszlifowujesz nita i wybijasz , nowy sworzeń w zestawie ma sruby koszt sworznia około 40zł zależy od producenta
  
 
U mnie też stuka i to w przekładni. Bo cała reszta jest ponoć super :/
  
 
jesli przekładnia to zwieksza ci sie luz na kole kierownicy, a wtedy kasowanie luzu lub wymiana-spore koszty
  
 
Przyczyną stukania może być źle osadzona bądź pęknięta sprężyna, takie coś miałem w moim Scorpio B (wielorybie).
  
 
ale to jest luz przy ruszaniu kierownicą i to lekko

luz koncówki drązka to wiem jak sprawdzic bo wystarczy szarpnąc tylko ale jak sprawdze luz sworznia wahacza? mam poszarpac kołem troche?

Zaczał mi stukac po stłuczce tylko wcześniej to było troche w czasie jazdy po np kamyczkach lub gródkach lodu a teraz już naparza na maksa praktycznie.

Jak długo moge na tym pojedzic? czy nie rozleci mi sie taka koncowka jak pojedze jeszcze kilka dni?

Dzwiniłem do sklepu i prawy i lewy są inne jeden kosztuje ok 30 zl wiec nie tak drogo




[ wiadomość edytowana przez: art13 dnia 2007-02-19 17:23:15 ]