Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() polityk Escort MKV 1,6 LJF LPG Kraków | 2007-02-23 14:23:27 metoda na przecinak jest najleppsza....
przecinak o "róg" śruby tak zeby jakanjwieksza dzwignia sie zrobila i walisz mlotkiem :] w naprawde najgorszym wypadku jesli pozegnasz sie ze sruba to przyspawaj pręta (zaloz klucz), na preta (klucz) 2m rury i z tak duza dzwignia na bank odkrecisz ![]() wiem cos o tym bo w ten sposob urwalem srube trzymajaca piaste ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: polityk dnia 2007-02-23 14:25:17 ] |
![]() zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2007-02-23 14:31:31 Ale podstawa to mieć dobre narzędia, a srubke odkrecamy dobrą nasadka z przedłuzką a na pózniej zostawiamy przecinak z młotkiem
|
![]() Blured Lancia Kappa JTD Pruszków | 2007-02-23 19:15:53 co do zapieczonych śrubek nakrętek etc. to wyprubowany sposób,
uwaga na możliwość zapłonu w extremalnych miejscach, podgrzewanie żywym ogniem dobre są palniki ołówkowe, lub większe, lut lampy ![]() |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-02-23 19:34:58 U mnie nie pomogły żadne klucze pneumatyczne, przecinaki, długie brechy i inne czary. Rozrusznik ryzykowny, bo może przeskoczyć rozrząd. Niestety, zakończyło się na palniku. Od razu trzeba lecieć kupić nowe koło pasowe, ze względu na elementy gumowe, które takie operacji albo nie przeżyją, albo da im w kość. No i oczywiście nową śrubkę. |
![]() kiepas96 Escort CLX Rybnik | 2007-11-05 15:13:10 panowie wielki problem, okdrecałem koło pasowe wału korbowego, zdjęta pokrywa zaworów i zablokowane wałki, okręcałem w lewo i 3 razy przeskoczył mi pasek na trybach wałków. Co teraz z tym zrobic? |
![]() Shaq Sympatyk FEFK Escort (już nie ale ... Żory | 2007-11-05 15:33:49 Na kole pasowym masz wycięcie a na misce olejowej znak. Musisz tak ustawić koło, żeby pokrywało się ze znakiem.
TUTAJ masz zdjecia. [ wiadomość edytowana przez: Shaq dnia 2007-11-05 15:36:00 ] |
![]() kiepas96 Escort CLX Rybnik | 2007-11-05 15:56:27 no to ja wiem ze tak trzeba ustawic tylko że wał korbowy obkręciłem i pasek na wałkach przeskoczył
jak to cofnąc teraz |
![]() mazzi19 Sympatyk FEFK Escort XR3i Rzeszów | 2007-11-05 17:39:04
Przyspawac do sruby solidny kawalek druta zbrojeniowego, tak aby wystawal do przodu auta pod zderzakiem. Wytoczyc auto z garazu, wrzucic trzeci bieg, wycisnac sprzeglo, ktos auto rozpedza na popych i "strzal" ze sprzegla. U mnie pomoglo ![]() a tutaj masz moj watek [ wiadomość edytowana przez: mazzi19 dnia 2007-11-05 17:40:29 ] |
![]() kiepas96 Escort CLX Rybnik | 2007-11-05 21:54:41 żadnych drutów, rur i palników, porządny klucz rurka i rozrusznik
wymienione wszystko, org rozrząd , pompa bugatti, nowy pasek osprzetu rolki napinacz, płyn , olej wspomagania oryginały, ok 500zł wszystko wyszło gdyby nie problem z kołem pasowym wałka korbowego robota na pól dnia przesatwiony rozrząd da sie naprawic nie jest to wielki problem grunt ze wszystko zrobione i tyra WIELKIE DZIEKOWANIA DLA WOJO & SHAQ ZA CENNE WSKAZÓWKI POZDRO |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-11-05 22:05:53 Nie ma problemu, za wiele to ja nie wiedziałem, ale się starałem ![]() Co do systemu odkręcania na rozrusznik - ja się zawsze bałem ![]() |
![]() kiepas96 Escort CLX Rybnik | 2007-11-05 22:15:51 ja tez sie bałem ale dzis sie przekonałem, zrzucasz swiece zeby nie odpalił i tyle , szybko bez wysiłku i z gracja hehe |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-11-05 22:22:56 Z gracją ![]() ![]() ![]() |
![]() kiepas96 Escort CLX Rybnik | 2007-11-06 08:58:20 tak na serio to wymiana rozrządu i pompy to nie jest jakaś taka straszna robota jak sie mówi, troche zdolnosci, garaz z kanalem, dobre narzedzia i jest to do zrobienia...
najgorsze jest te koło pasowe... ale do odkrecenia |
![]() Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2007-11-06 09:01:50 Dokładnie, ale trzeba mieć jakiekolwiek pojęcie o tym wszystkim. Jak ktoś ma 2 lewe ręce to lepiej niech się nie pcha ![]() |