Sonda Lambda 3-przewodowa - jak sprawdzić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Pytanko jak w temacie. Z góry dzięki za pomoc.
  
 
Mistrzu nie mam pojecia tez jak sprawdzic u mnie tez jest cos nie tak.

Kiedys na forum mowili ze miernikiem wskazowkowym ale u mnie to nic nie daje.

U mnie raz dziala raz nie dziala. Raz chodzi mi rowno silniczek a czasem dostaje kolby chodzi na trzech garkach prycha kicha i nie ma mocy.

Ale wtedy staje odlaczam kostke od sondy i jade bez sondy przez pare minut pozniej podlaczam i przez dwa tygodnie lata jak szalony. Jak go cos znowu kopnie to powtorka.

Teraz wyjezdzam na pol roku to nie bede jezdzil a po powrocie pewnie przyszaleje i kupie mu nowa sonde bez sprawdzania i moze bedzie ok.
  
 
mitsu tu szukajcie
  
 
Cytat:
2007-02-24 23:01:50, Przemcio-n pisze:
Mistrzu nie mam pojecia tez jak sprawdzic u mnie tez jest cos nie tak. Kiedys na forum mowili ze miernikiem wskazowkowym ale u mnie to nic nie daje. U mnie raz dziala raz nie dziala. Raz chodzi mi rowno silniczek a czasem dostaje kolby chodzi na trzech garkach prycha kicha i nie ma mocy. Ale wtedy staje odlaczam kostke od sondy i jade bez sondy przez pare minut pozniej podlaczam i przez dwa tygodnie lata jak szalony. Jak go cos znowu kopnie to powtorka. Teraz wyjezdzam na pol roku to nie bede jezdzil a po powrocie pewnie przyszaleje i kupie mu nowa sonde bez sprawdzania i moze bedzie ok.


coraz bardziej jestem przekonany, ze problemy z moca , szarpania i nierowna praca wynikaja z blednych odczytow lambdy
ale calkowicie nie bedzie ujezdzany uszczelkom sie dostanie troche

co do odcztu jesli nie ma go wcale albo nie jest zmienne to dupa zbita

[ wiadomość edytowana przez: gt115pssss dnia 2007-02-25 00:04:55 ]
  
 
Sonda niby powinna dawać napięcie 0 do 1V.
Mierzyłem swoją na ciepłym silniku i pokazuje 0.49V do 0.88V w zależności od otwarcia przepustnicy.
Mam wymieniać na nową czy nie??????