MotoNews.pl

[S] OPEL CALIBRA DBilas Dynamic 2.0 16V (184KM)

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CALIBRA DBilas Dynamic

POLECAM!!

Cytat:
2007-02-28 21:08:51, Pepton pisze:
CALIBRA DBilas Dynamic POLECAM!!

Nie mogę ale polew mam niezły... Myślałem, że Ty to dla żartu dałeś, a teraz dopiero zauwżyłem, że to Twoje ogłoszenie jest.....
Nazwa firmy jest niezła: Dbilas.... .
Nie wiem, nie znam się, nie wiem co to za firma ale nazwę ma super....

blachy też ma szatańskie

Proboszcz ci pozwolił koło kościoła stanąć ?

Ta cena 16 tys. zł i coś tam to bez opłat za sprowadzenie ? To ile wyjdzie z opłatami ?

Z tą przyczyną malowania w 2005 r. (gwóźdź ) to raczej zełgałeś wszyscy wiedzą jakie słabe i rdzewiejące blachy ma calibra
Gdyby nie żona która nie chce 2 drzwiowego to bym ją kupił mieszkam nie daleko (może ją przekonam) a czy po umowie przedwstępnej i wpłacie zadatku przerejestrowałbyć go na polskie tablice ?

Po niemiecku trochę sprecham - masz dokumenty że tłoki są kute itp? książkę serwiową kiedy co wymieniano ? Faktury za prace tuningowe ?

Moje Espero 2,0 CD krajowe 1996/1997 pełny wypas bez weluru - wzioł byś w rozliczeniu (od maja 2006 r. mam udokumentowane wymiany części za ponad 4 tys zł. )

[ wiadomość edytowana przez: MarEsp20 dnia 2007-03-01 04:09:58 ]

Witam!!

Do ceny samochodu należy doliczyć oplaty w wysokości ok. 1000zł.
Nie rozumiem o co chodzi z tym przerejstrowaniem na polskie tablice?
Jeżeli ktoś będzie chętny to wysyłam szwagrowi tablice, odsyła mi abmeldung i auto można rejestrować - do tego czasu auto może stać u mnie w garażu.
Auto było malowane, bo ktoś naprawdę gwoździem przejechał( i to w Polsce) - są zdjęcia a z tymi blachami to się zgadzam - w końcu to też Opel
Na przeróbkę silnika mam rachunek - nie znam niemieckiego, opis jest na podstawie danych od szwagra, zresztą cena 13000DM mówi sama za siebie . Wszystkie dokumenty i rachunki do wglądu na miejscu.