MotoNews.pl
  

Kontrolka poziomu płynu chłodzącego audi 80

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
proszę o pomoc! jestem posiadaczem audi 80 B3 (1990), podczas jazdy zaświeciła mi sie i zaczęła mrugać kontrolka poziomu płynu chłodniczego. Było go za mało-dolałem i nie pomogło. czy jest ona wskaźnikiem jeszcze czegoś oprócz temperatury i poziomu płynu. Proszę o pomoc!!! Jeszcze jedno przed chwilą bylem przy samochodzie i po jego uruchomieniu ta kontrolka gaśnie i niestety zapala się po ok. 15 sekundach. proszę o sugestie. HELP!!!!!!!!

[ wiadomość edytowana przez: babel123 dnia 2007-03-01 19:21:25 ]
  
 
Witaj
jaki masz tam silnik najlepiej podaj kod silnika (PP,NE, RU itp) te info znajduja sie na naklejce w bagazniku badz w ksiazce serwisowej!!
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2007-03-01 22:24:36, jaro850 pisze:
Witaj jaki masz tam silnik najlepiej podaj kod silnika (PP,NE, RU itp) te info znajduja sie na naklejce w bagazniku badz w ksiazce serwisowej!! pozdrawiam



Mam problem, bo w bagażniku nic nie ma, a książki serwisowej nie mam. Znalazłem jakiś symbol w dowodzie rejestracyjnym w rubryce dane silnika: BB. Inne dane: AUDI B3 80 1,8 KAT, poj. 1760cm3, moc 66kW, wielopunkt mechaniczny.
  
 
jesli dolales plynu i jest poziom OK i nie ma mozliwosci odpowetrzenia to usterka pewnie lezy po stronie elektroniki moze jakis czujnik temp szwankuje albo przewod instalacji elektr robi zwarcie!
Powinienes miec 2 czujniki w plastikowej (czarnej) obsadce znajdujacej sie za alternatorem (dokladnie nie pamietam) ogladnij przewody mozessz wypiac jeden i zobaczyc czy kontrolka zgasla potem kolejny. Szukaj ich tam gdzie jest plyn chlodniczy czyli w okolicach glowicy, przewodow chlodniczych, chlodnicy.
To sa wskazowki bardzo pobiezne ale mysle ze ta metoda cos wskorasz.
powodzenia
  
 
Cytat:
2007-03-02 21:21:56, jaro850 pisze:
jesli dolales plynu i jest poziom OK i nie ma mozliwosci odpowetrzenia to usterka pewnie lezy po stronie elektroniki moze jakis czujnik temp szwankuje albo przewod instalacji elektr robi zwarcie! Powinienes miec 2 czujniki w plastikowej (czarnej) obsadce znajdujacej sie za alternatorem (dokladnie nie pamietam) ogladnij przewody mozessz wypiac jeden i zobaczyc czy kontrolka zgasla potem kolejny. Szukaj ich tam gdzie jest plyn chlodniczy czyli w okolicach glowicy, przewodow chlodniczych, chlodnicy. To sa wskazowki bardzo pobiezne ale mysle ze ta metoda cos wskorasz. powodzenia


Dzięki, dzięki. doszedlem co jest nie tak. usterka leży po stronie plywaka w zbiorniczku wyrównawczym. Na pusto dziala ok. ale jak zaleje plynu zaczyna mrugac, przy czym jak odwrocę go do góry nogami (na pelno i podlączony do elektryki) problem znika. Nowy zbiorniczek 106 zl (razem z czujnikiem (niedemontowalny)). Zamowilem i problem bedzie z glowy. Serdeczne dzieki i pozdro.