Reflektory kupię !!! Pilne !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Stan badziew... Mocowania mogą nie istnieć... Ale żeby ktoś miał w dobrej cenie.


Czas na ksenon Panowie
  
 
150zł + wysyłka za 2
  
 
Moj kolega z pracy wsadził do swego 124 Coupe talkiego jak ma KeyJey na przód bixenony z clk i efekt jest znakomity, oczywiscie nie ma samopoziomowania ale oryginalne soczewy w lampach od 124 + kable i przetwornice. W nocy efekt jest niewsamowity
  
 
Cytat:
2007-03-04 13:16:02, Petersen pisze:
oczywiscie nie ma samopoziomowania W nocy efekt jest niewsamowity



Szczególnie dla jadącego z przeciwka
  
 
G prawda

Jak jest lampa nisko ustawiona nic nie oślepia... Chyba, że ktoś przeładuje tył, to jasna sprawa... Ale poziomowanie dynamiczne na Polskiej drodze to pic
  
 
Twoje zdanie. Ja mam inne. Drogówka chyba zresztą też. Chcesz, to się w to baw. Ja osobiście już parę razy miałem chęć zaj...ać takiego gościa jadącego z przeciwka z takimi "reflektorami". Więc uważaj... Może kiedyś będę miał zły dzień i trafi na Ciebie
  
 
Cytat:
2007-03-04 14:44:13, SlawekH pisze:
Twoje zdanie. Ja mam inne. Drogówka chyba zresztą też. Chcesz, to się w to baw. Ja osobiście już parę razy miałem chęć zaj...ać takiego gościa jadącego z przeciwka z takimi "reflektorami". Więc uważaj... Może kiedyś będę miał zły dzień i trafi na Ciebie


Wisz co Sławek...miałem cały czas dokładnie takie zdanie jak Ty

Ale...ostatnio widziałem trochę materiałów dowodowych ...zastosowane w oryginalnych , soczewkowych reflektorach kupione na alledrogo "wkłady" ksenonowe...i byłem głęboko zaskoczony !

...wyraźna ostra granica " światłocienia", praktycznie idealnie taka jak przy standardowych i to przy dobrych firmowych żarówach!...albo jeszcze lepiej! ...plama światła jak przy wzorcowych jakiś światłach...no pełne zdziwko !...

Nie wierzę że takie akurat rozwiązanie może w jakikolwiek sposób "boleć" jadącego z przeciwka ...oczywista przy standardowo właściwie ustawionych reflektorach .

Serdecznie Pozdrawiam
  
 
Boguś, bo to nie o to do końca chodzi...
Każde reflektory, musza mieć kształt wiązki i granicę światła cienia taką samą. Kształt i inne parametry stanowią pewien kompromis pomiędzy użytecznym zasięgoem a nie oślepianiem samochodów jadących z naprzeciwka. ustalając takie a nie inne parametry (dla reflektrów bez regulacji dynamicznej) inżynierowie liczyli się z możliwością chwilowego oślepienia ale stwierdziliże biorąc pod uwagę dopuszczalną moc żarówek (55W) nie stanowi to wielkiego zagrożenia, gdyż kilkumilisekundowe naświetlenie śiatkówki takim strumieniem światła nie spowoduje jeje "prześwietlenia" objawiającej się plamkami któe oślepiony widzi nawet po zamknięciu oka.
Różnica polega na tym, że ksenony dają o wiele hmmm intensywniejsze światło i już niewielki naświetlenie u "przeciwnika" powoduje znaczne upośledzenie widzenia. I dlatego wprowadzono systemy dynamicznego pozycjonowania aby do takich sytuacji nie dopuścić.
Niemniej zgadzam się z Zoltim, że nawet najlepsze systemy nie zapewniają w na naszych wspaniałych drogach odpowiedniego działani - po prostu przy tej ilości dziur są zbyt wolne. Tak więc wystarczy wg mnie założyć ksenony i ustawić je trochę niżej niż światła standardowe + nie zapominac o ręcznej regulacji jażeli dociąża się samochód.

P.S. Zoltar , a spryskiwacze z Fabiio już założyłeś?


[ wiadomość edytowana przez: Navi dnia 2007-03-04 17:46:16 ]
  
 
W pewnej sensie to właśnie miałem na myśli ....pisząc o istniejącej granicy światło cienia i o prawidłowym rozkładzie plamy świateła...

Uważam że wiele żarówek pseudo tjungowych już z natury rzeczy wali chaotycznym stuwatowym światłem gdzie popadnie czyli czysto po oczach z reguły ....o pseudo oświetleniowych efektach już nie wspomnę bo jedyny taki , to skuteczne oślepienie "przeciwnika"... a dla kierowcy prowadzącego ...ciemno jak w d...

( wczoraj mnie przewieźli corsą z takimi żarówami...qrwa mać!...z przeciwka co chwilę migali, a my jechaliśmy "na nietoperza"- przy wieczornej szarówce i padającym deszczu nie było widać nic na drodze !!)

Więc, pomijając aspekty homologacyjne ...dopracowane rozwiązanie nr 1 i rozsądne z niego korzystanie (jak napisałeś...ciut niżej ustawione światła) uważam za dużo bezpieczniejsze ...dla nas , a przez to dla innych .

Niestety...póki co...rozumiem taką opcję w przypadku soczewek (bo widziałem efekty i jestem w stanie zaakceptować) ...nie widzę tego zupełnie w reflektorach typu espero ....ale oczywista chciałbym się mylić
  
 
Nie negując Waszych argumentów, uważam, że jeśli systemy regulacji dynamicznej reflektorów ksenonowych nie zdają na naszych dziurawych drogach egzaminu (czytaj: mimo systemów, reflektory te oślepiają nadal użytkowników dróg jadących z naprzeciwka), to tym bardziej będą oślepiać bez takich systemów i niższe ich ustawienie niewiele tu pomoże, jeśli auto będzie tańczyć na wybojach. Jeśli dodatkowo wg statystyk, co drugi samochód w Polsce ma źle ustawione światła, to wnioski nasuwają się same...


Żeby to nie był kolejny post OT oświadczam, że NIE MAM żadnych reflektorów na zbyciu
  
 
Zolti poco zmieniasz reflektory jak kupuje sie na allegro za 550zł zestaw pod daną zarówke wyciągasz nasza h1 i wkładasz zenona podpinasz sie pod zasilanie z przetwornica i działa
  
 
Cytat:
2007-03-04 21:07:46, Kula69 pisze:
Zolti poco zmieniasz reflektory jak kupuje sie na allegro za 550zł zestaw pod daną zarówke wyciągasz nasza h1 i wkładasz zenona podpinasz sie pod zasilanie z przetwornica i działa



To jest lipa... Oślepia cholernie...
  
 
Soczewki

To kupiłem.

Palniki itd mam...



Tylko zamontować