Montaż progów RS line bez kleju jak to zrobić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Właśnie jak zrobić , żeby nie rdzewiało? chodzi o progi "łezki" do MKVII. Nie chce ich kleic. Żeby założyć na nitach, trzeba wiercic, a wiadomo co sie dzieje z blachami w fordach po np. wierceniu otworów.

Ma ktos jakies pomysły? Nie chce na kleju, bo na wiosne beda zdejmowane. progi leżą juz wymalowane pół roku i jakos jeszcze nie wpadłem na jakis ciekawy pomysł. Poradźcie co robić.
Z góry dzieki
  
 
są trzy sposoby na montąge:
nity+klej
klej
tulejki
  
 
Tulejki? - What doesn't mind?
  
 
ja mam pomysła, jak nie na klej i nie na wkrety to w nakładki wmontuj jakieś mocne magnesy i przyczep do progów
  
 
tulejki aluminiowe, lub stalowe.. montuje się je w karoserii samochodu na zasadzie nitów. Tulejki posiadają otwór z gwintem na śrubę. Potrzebna jest do tego też tulejnica . Jest to sposób praktykowany np., do montażu spojlerów na tirach. Bardzo solidne, rozkręcane mocowanie. Karoseria powinna być uprzednio zabezpieczona co spowoduje że nie złapie nam rdza
  
 
Cytat:
2007-03-03 11:30:19, ToFastMKIV pisze:
ja mam pomysła, jak nie na klej i nie na wkrety to w nakładki wmontuj jakieś mocne magnesy i przyczep do progów



Heh o tym nie pomyślałem

To moze tak, czym zabezoieczyć te dziury na nity, zeby nie rdzewiały?
  
 
hmmm klejem
  
 
chodzi Ci o tulejki czy nity??
  
 
Cytat:
2007-03-03 11:30:19, ToFastMKIV pisze:
ja mam pomysła, jak nie na klej i nie na wkrety to w nakładki wmontuj jakieś mocne magnesy i przyczep do progów



Mówisz plug and play
  
 
Cytat:
2007-03-03 11:47:23, Cioska pisze:
Mówisz plug and play




no ba, tylko znajac polskie realia mogły by szybko znaleźć nabywce (o ile wiedziałby o sposobie ich montażu)
  
 
Mysle nad tymi tulejkami. w 4 miejcsach by chyba wystarczyły. 2 u góry, 2 na dole no i nitami do błotników na końcach przogów.
Chyba tak zrobie
zaraz jade do sklepu po śrubki.
Dzieki wielkie, za sugestie
  
 
no niestety jak beda nity to na 100 bedzie rdza... poza tym co zrobisz z dziurami po nitach jak zdejmiesz progi?
  
 
Cytat:
2007-03-03 11:24:28, dj_jim pisze:
Tulejki? - What doesn't mind?





Sorry ze sie śmieje ale bawi mnie to jak ktos nie umie angielskiego a pisze
  
 
Nie wiem w czym problem - widziales tuningowe bestie do ktorych na kleje montuja spoilery progowe a po ich zdjeciu progu nie ma??
A widziales escorta z fabrycznymi spoilerami i po ich zdjeciu,co widac?? Nic nie widac,wszystko jest ok. Wiercisz diure na nit,zamalowujesz podkladem otworek,mozesz (nie musisz) poczekac,zamalowac jakas farba to jeszcze i nitujesz.
Ja tez w poniedzialek bede to robil bo w moim mk VI byly zenderowskie nakladki a mam teraz lezki i musze je u gory przy progu zanitowac.
  
 
Cytat:
2007-03-03 15:28:44, hepos pisze:
Sorry ze sie śmieje ale bawi mnie to jak ktos nie umie angielskiego a pisze



to samo chcialem napisac respect
  
 
panowie, jak nitujecie do stali to czasem nie miedzianymi nitami (stworzycie ogniwo i rdza pojdzie pieruuunem)
  
 
Ja jednak zrobilem wszystko na blacho-wkrety 4 mm
  
 
Dzisiaj montowałem nakładki na progi.
Wystarczą blachowkręty - nie trzeba nic kleić ani nitować!
  
 
Cytat:
2007-03-03 15:28:44, hepos pisze:
Sorry ze sie śmieje ale bawi mnie to jak ktos nie umie angielskiego a pisze



Co fakt to fakt