Tarcze hamulcowe tył w escorcie ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
trapi mnie to pytanie juz od jakiegos czasu! W jakich modelach były montowane i czy wogoe były montowane seryjnie w zwykłych esach bo z tego co widze to wiekszosc ma bebny, a w moim essim takowe posiam! Ile kosztuja i czy trudno je dostac bo z tego co przegladam sklepy internetowe to wogole ich nie moge znalesc (chyba ze zle szukam)??? Moj pojaz to escort 1.8 16V 91r nie wiem ile ma koni, poprzedni wlasniciel mowi ze ma 115 ale nie mam na to zadnego dowodu!
  
 
tarczobebny byly montowane w RSach i to z nich mozna znalesc komplet np. na allegro
  
 
Cytat:
2007-03-06 21:44:27, borys pisze:
tarczobebny byly montowane w RSach i to z nich mozna znalesc komplet np. na allegro



w XRach 130 tyz sie zdarzaly
  
 
Tarczo-bębny na tył ok 70 pln sztuka Lucas, klocki Raicam ok 50 pln
  
 
Sa ogolno dostępne w sklepach z czesciami?? przyznam sie bez bicia ze jeszce nie sprawdzalm! Cena powiem szczerze ze mnie zaskoczyła na plus
  
 
Dodaj do tego koszt przeróbki całej tylnej belki.
  
 
Cytat:
2007-03-07 05:38:37, WilK pisze:
Dodaj do tego koszt przeróbki całej tylnej belki.


na co przeróbki?
  
 
Cytat:
2007-03-06 22:00:33, Daffy pisze:
Sa ogolno dostępne w sklepach z czesciami?? przyznam sie bez bicia ze jeszce nie sprawdzalm! Cena powiem szczerze ze mnie zaskoczyła na plus

Hmm to sa ceny po duzym rabacie;d
  
 
Cytat:
2007-03-07 07:13:10, mativ8 pisze:
Hmm to sa ceny po duzym rabacie;d



Niekoniecznie po dużym.

P.S. do Frysia - na tylną belkę właśnie I po tejże przeróbce masz ładnie wyglądające tarcze i wariacje z regulacją ręcznego
  
 
Cytat:
2007-03-07 05:38:37, WilK pisze:
Dodaj do tego koszt przeróbki całej tylnej belki.

ale Daffy pisze ze ma tarcze oryginalnie wiec nie musi przerabiac
a tarcze z tymu mialy RS2000 i XR3 1,8 130km, wiec moze jednak masz te 130 kucykow pod maska
  
 
Cytat:
2007-03-07 07:27:12, pytlar pisze:
ale Daffy pisze ze ma tarcze oryginalnie wiec nie musi przerabiac a tarcze z tymu mialy RS2000 i XR3 1,8 130km, wiec moze jednak masz te 130 kucykow pod maska



Fakt. Nie doczytałem

W takim razie koszty eksploatacyjne są znośne, tzn. ceny tarczo-bębnów, klocków i szczęk.
  
 
Ja che wymienic same te tarczobebny! Wszytko jest zamontowane w aucie tylko tarcze sa juz tak zjechane ze klocek no nich do konca nie dochodzi no i pozatym okropnie wygladaja A co to wersji mojego essa to jest nizle kombinowany! Niedawno odkryłem ze mam abs tzn jest odłaczony ale znalazłem komp sterujacy czy cos takiego i jakies przewody o ktorych mnie poinformowal mech heh mam swumie fotele recaro ale czy sa orginalnie zamontowane to nie wiem zegary od rs(czerwone podsietlenie) teraz sa juz org. białe (srebrne) po małych własnych modyfikacjach no i najlesze jest to ze jak bylem na przegladzie i koles spisywal nr auta chyba vin to sie mnie pyta czy ze stanow przyciagnolem to auto bo tak na to wskazuja nr Wiec z vin sie nic nie dowiem A 1996 roku przyjechało do poski z niemiec tyle wiem o tym aucie No i podstawowe pytanie: chce kupic nowe te tarcze cieszko je dostac??
  
 
no a co do mocy no pasowalo by jech na hamownie i by bylo po sprawie ale toche brak funduszy - jakos ta niewiedze przeboleje najwazniejsze ze niezle sie zbiera
  
 
jescze jeno pyanie, nie bde zakładał nowego watku! Wczesnie miałem zawieche rs2000 ale amorki padły i zostały mi springi(rs2000) kolor niebieski! Mozna je załozyc na seryjne amorki? czytałem wiele postow ale nigdzie sie nie dowiedziałem sie komkretnie, jedni pisza ze nie zaklada sie sprezym sporotwych na serie i na odwrot ze do - 40mm mozna! Mam nowe amorki i nieche zeby sie przez to szybko rozleciały!
  
 
Cytat:
2007-03-07 10:36:36, Daffy pisze:
Ja che wymienic same te tarczobebny! Wszytko jest zamontowane w aucie tylko tarcze sa juz tak zjechane ze klocek no nich do konca nie dochodzi no i pozatym okropnie wygladaja...



Oki, teraz doczytałem i rozumiem.

Cytat:
2007-03-07 10:36:36, Daffy pisze:
A co to wersji mojego essa to jest nizle kombinowany! Niedawno odkryłem ze mam abs tzn jest odłaczony ale znalazłem komp sterujacy czy cos takiego i jakies przewody o ktorych mnie poinformowal mech...



Ciekawostka, tak jak ten gołębnik na masce.

Cytat:
2007-03-07 10:36:36, Daffy pisze:
...heh mam swumie fotele recaro ale czy sa orginalnie zamontowane to nie wiem zegary od rs(czerwone podsietlenie) teraz sa juz org. białe (srebrne) po małych własnych modyfikacjach...



Na Recaro jest napis na oparciu i metka oraz oznaczenia pod spodem. A zegary RS wcale nie były białe.

Cytat:
2007-03-07 10:36:36, Daffy pisze:
...no i najlesze jest to ze jak bylem na przegladzie i koles spisywal nr auta chyba vin to sie mnie pyta czy ze stanow przyciagnolem to auto bo tak na to wskazuja nr...



To podaj ten VIN

Cytat:
2007-03-07 10:39:05, Daffy pisze:
...nno a co do mocy no pasowalo by jech na hamownie i by bylo po sprawie ale toche brak funduszy - jakos ta niewiedze przeboleje najwazniejsze ze niezle sie zbiera...



Wystarczy sprawdzić symbol silnika 105 konny ma symbol RDA, a 130 konny RQB.

Cytat:
2007-03-07 10:08:31, Daffy pisze:
...jescze jeno pyanie, nie bde zakładał nowego watku! Wczesnie miałem zawieche rs2000 ale amorki padły i zostały mi springi(rs2000) kolor niebieski! Mozna je załozyc na seryjne amorki? czytałem wiele postow ale nigdzie sie nie dowiedziałem sie komkretnie, jedni pisza ze nie zaklada sie sprezym sporotwych na serie i na odwrot ze do - 40mm mozna! Mam nowe amorki i nieche zeby sie przez to szybko rozleciały!...



No proszę, a ja mam czarne sprężyny
  
 
co do foteli to wie ze sa orginalne. Chodziło mi o to czy sa od fabryki w samochodzie czy ktos je przełozył z innego auta! Podałem kolor bo gdzies wyczytałem ze były jeszcze czerwone twardsze..zreszta nie wazne w kazdym badz razie maja nadruk rs2000!
VIN 1FAPP14J0MW134163
  
 
Cytat:
2007-03-07 07:27:12, pytlar pisze:
ale Daffy pisze ze ma tarcze oryginalnie wiec nie musi przerabiac a tarcze z tymu mialy RS2000 i XR3 1,8 130km, wiec moze jednak masz te 130 kucykow pod maska



Ja też mam tarcze z tylu
  
 
Jak ktos nie ma z tylu tarczy a chce to zawsze mozna belke przemontowac np. od RSa kompletna z tarczami, slyszalem ze podobno wszytsko igla pasi
  
 
Cytat:
2007-03-07 15:05:52, Daffy pisze:
co do foteli to wie ze sa orginalne. Chodziło mi o to czy sa od fabryki w samochodzie czy ktos je przełozył z innego auta! Podałem kolor bo gdzies wyczytałem ze były jeszcze czerwone twardsze..zreszta nie wazne w kazdym badz razie maja nadruk rs2000! VIN 1FAPP14J0MW134163



No... Gratuluję. Masz Escorta LX 1,9; 88KM składanego w Wayne, Michigan, rocznik 1991, o - takiego



Podobny, no nie? Ciekawe jak panowie w białych czapeczkach i diagności w normalnej stacji będą na to reagować

Różne już patenty widziałem, ale ten mnie przerasta

Dziś Dzień Kobiet co prawda, ale dzień blondynki kiedy indziej wypada
  
 
hehe no dokladnie walek jak nic! Ja o tym dobrze wiem! Kos zrobil walek z papierami tego auta! Włascicielem wczesnijeszym byl policjant wyysoko ranga wiec moze on cos namotal! Ale wszedzie nr sa naniesine na karoserie i raz jak mialem przygode z SBŚ to sprawdzili mnie i moje calutkie auto i sie nic nie doczepili Szkoda tylko bo po winie nie bede wiedzial nic o tym aucie... niewazne! Moze kiesy poszuka te sumbole na silniku ale z tego so wiem no sa troszku ukryte!