Montaz obrotomierza to problem?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcial bym zamontowac obrotomierz w mym essiu ale nie wiem czy moge i jak to zrobic na zegarze mam tylko predkosciomierz ale zalezy mi na obrotach... hyhm... jak by tu.... ktos wie?
  
 
poszukaj kolego w archiwum - bylo pare razy
da sie na pewno
  
 
kupujesz zegary z obrotkiem i po porstu wymieniasz. w 99% wypadków tyle roboty. rzadko nie ma instalacji
  
 
dzieki bardzo ale czy bez wymiany zegarow czyli montujac gdzies z boku da rade? niewiem jakis niklowy lub cos na styl obrotomierza w nowym mini rs-type? i jak to zrobic?
  
 
Zrób tak jak mówią koledzy...kup budziki z obrotkiem; wymień i po sprawie...po cholere robić sobie problemy z jakimś osobnym wskażnikiem obrotów...zostaw sobie lepiej miejsce na jakieś głośniczki i ile jesteś audiofilem; może jakiś wskażnik temperatury lub to co mi chodzi ostatnio po głowie...czujnik cofania
  
 
wlasnie ktreci mnie taki osobny obrotomierz Wiesz dziecko chce cukiereczka i wisz co dalej
  
 
Cytat:
2007-03-07 23:42:14, ProVato pisze:
wlasnie ktreci mnie taki osobny obrotomierz Wiesz dziecko chce cukiereczka i wisz co dalej

a skoro Cię kręci to git...tyle, że sam obrotek to troszkę mało...może jakieś dodatkowe wskażniki...w kupie rażniej i ładniej
  
 
to załóż ciśnieniomierz lup temp oleju lub cos takiego jak chce mieć osobny budzik
  
 
ale ja chce miec osobny obrotomierz i tylko obrotomierz... chce cukiereczkAAAAAA!!!! a osobny obrotomierz jest nim Ale uparciuch ze mnie co?
  
 
Z montażem obrotków nawet tych oryginalnych od Escorta były czasem problemy ze skalowaniem jeśli pochodził od innego silnika. Powodzenia w skalowaniu nieoryginalnego Pozatym, przynajmniej moim zdaniem montaż czegoś osobnego (nie daj Boże w dodatku chromowanego) na szarym plastiku deski w Essim to pomyłka - strasznie będzie się gryzło i wyglądało na wiejski-tunning . Ja na Twoim miejscu bym odpuścił i zamontował orginalne.

Pozdrawiam
  
 
Witam
Zobacz
- montaż obrotomierza w MK 5 i 6
kliknij
- montaż w MK 7
kliknij

pozdrawiam
Arturek
  
 
Dziekowac serdecznie za info. Zastosuje sie do wszystkich rad.
  
 
Cytat:
2007-03-12 20:33:05, ProVato pisze:
Dziekowac serdecznie za info. Zastosuje sie do wszystkich rad.


Zastosuj sie tylko do tej która będzie ci najbardziej przydatna
Nie można iść wieloma drogami na raz
Prawdopodobie kupisz używane zegary z obrotomierzem dedykowanym do Twojego silnika w cenie sredniej klasy osobnego obrotomierza z allego więc ja na Twoim miejscu bym sie nie zastanawiał.Tym bardziej że montarz takiego zestawu nawet dla niewprawionego to maksymalnie 1 godzina.
  
 
Wiec czas na zabawe w Bob'a Budowniczego
  
 
Orientuje się ktoś czy MkVII zsilnikiem 1.3 miał obrotomierz w jakiejś wersji czy wszystkie wychodziły bez obrotka.
A może podmienić na taki http://moto.allegro.pl/item312623145_licznik_liczniki_zegary_ford_fiesta_puma_escort.htmlnull
  
 
Cytat:
2008-02-27 08:13:08, MARAS-1999 pisze:
Orientuje się ktoś czy MkVII zsilnikiem 1.3 miał obrotomierz w jakiejś wersji czy wszystkie wychodziły bez obrotka. A może podmienić na taki http://moto.allegro.pl/item312623145_licznik_liczniki_zegary_ford_fiesta_puma_escort.htmlnull



jak masz silnik Endura-E to te zegarki będą pasowały plug and play ...

Tylko cena za wysoka - bo można znaleść takie w cenie do 120 PLN ...

  
 
No to zaczynam poszukiwania.Dzięki za podpowiedź co do ceny.