Pasek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!Jestem świeżym nabywcą FORDa escorta r.1995 1,4 benz+gaz combi i mam pytanie związane z wymianą paska rozrządu.Wiem że teraz muszę wymienić pasek,co ile się go wymienia i czy trzeba wymienić rolkę?Poprzedni właściciel mówił że rolka była wymieniana z paskiem.Czy teraz też ją muszę wymienić?Jakie są najlepsze paski i ile kosztuje kpl.?Pozdro!!!
  
 
Wymieniasz dla bezpieczenstwa
Ja bede wymienial komplet czyli pasek i napinacz plus pompe wody, ktora gdy wysiadzie to podobno trzeba wymieniac na nowo rozrzad. Niewiem czy to prawda, ale znajomy mechanik takie cos mi wciska

Najlepiej kupic czesci Motorcrafta. Nie baw sie w tansze zamienniki, bo mozesz na tym zle wyjsc
  
 
wymien komplet bo to jest bardzo wazna rzecz rozrzad takze jesli chcesz jezdzic długo a jesli rozwalisz auto spzredzac silnik na chodzie to zainwestuj w kompletny rozrzad

Miłego uzytkowania forda zycze
  
 
Ceny są bardzo różne, zależy jakiej firmy wybierzesz.

Stanowczo najlepiej wymienić wymienić cały, kompletny rozrząd, czyli pasek + rolki + napinacz.

Polecam oryginał Motorcrafta, albo np. zestaw pasek Contitech + rolki SKF.

Rozrząd w dober cenie można nabyć u kolegi klubowego, Slawasa1

Sklepik Slawasa


[ wiadomość edytowana przez: Wojo dnia 2007-03-08 12:25:06 ]
  
 
Jak się z nim skontaktować?
  
 
Masz link w moim poście do stronki. Tam też masz gg jak będziesz mieć pytania.
  
 
Byłem teraz u majstra i wyliczył mi 310 zeta za wymianę wraz częściami( napinacz,pasek,uszczelniacz wałka,uszczelka pod pokrywę klawiatury).
  
 
Cena bardzo OK. Pytanie jakie części.
  
 
Wymienia się co 60 tys. km tyle bym dodał od siebie-oczywiście jeśli chodzi o pasek a co do reszty to napewno wymiana nie zaszkodzi.U siebie wymieniłem na pasek DAYCO i napinacz LUK i jak narazie spoko.
Pozdrawiam
  
 
310 to naprawde malo, chyba ze czesci liche
lepiej zainwestowac w motorcrafty, pasek to nie rzecz ktora sie wymiena co 5 tys kilometrow, a jak wymienisz na fordowski to jak sie nie myle nastepna wymiana po 90tys
  
 
tak w sumie to ja tez musze wymienic rozrzad i dzieki Tobie znam juz ceny i opinie od niedawna mam escorta wiec sie jeszcze duzo musze nauczyc pozdro...
  
 
No wydaje mi sie tez troszke malo, ale nie wiem jak jest w silniku 1,4 moze i takie sa ceny. Jak wspominali koledzy zapytaj slavasa on ci powie co i jak
  
 
witam , pasek sie powinno jakos co 60 tyś wymieniac, do tego modelu jest jeden prosty napinacz, jesli to jest dla siebie to nie inwestowalbym w jakis szajs, polecam pasek gates ( contitech jest duzo drozszy ) a jesli chodzi o napinacz to jak juz ktos pisal: skf lub INA lub timken, masz ty oznaczenia paska firmy gates jesli to jest 1.4 jakos 95' "5357xs" anapinacz oznazcenie firmy INA 531002010, pasek jakies 55zł a napinacz jakies 60 zł
  
 
No właśnie majster powiedział że założy Gates-a a napinacz nie wiem jaki będzie.Ale mam też możliwość za podobną cenę założenia(w innym warsztacie)Boscha.Który z pasków jest lepszy?
W tej chwili mam Boscha.

[ wiadomość edytowana przez: kaczor64 dnia 2007-03-09 09:31:09 ]