| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-03-08 13:58:46 jak w temacie, odpalam rano, jak bez gazu to czsami zgasnie, jak juz odpali to ma nierowne obroty, skacze, tak jakby nie palil na wszystkie cylindry (ale to diesel a nie benzyna) jak dodam gazu na 3tys i puszcze to pozniej jest wszystko ok. |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2007-03-08 14:23:44 pewnie do tego jak nierówno chodzi to dymi na czarno? |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-03-08 14:28:24
nie, zadymic hmm............. zadymi ale jak depne i to solidnie na gaz, ale jak ma jakies 280tys km i bez wymiany koncowek to chyba ma prawo. moze koncowki wtryskow ?? |
Kao Częstochowa | 2007-03-08 23:06:18 A świece wszystkie działają, może faktycznie nie odpala jeden cylinder? |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-03-08 23:42:09 A ja mysle ze nie zwieksza ci dawki na zimnym silniku tzw sonda termiczna - chyba to masz w swoim. |
Arni86 Escort MK IV 1.6 D orzesze | 2007-03-08 23:57:51 To w fordowskim starym dieslu jest cos takiego? nie słysząłem nigdy o tym, ale mozliwe ze i jest. Ja mam 1.6 nie wiem jak w 1.8. |
MRWTDi Sympatyk FEFK astra Podlasie | 2007-03-09 00:01:16 jest to sie nazywa termostat woskowy znajduje sie pod zwykłym termostatem i wychodzi z niego linka do pompy |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-03-09 00:26:26
tylko problem taki ze ja tego nie mam !!! wiem jak to dziala jak to wyglada (mam w mkVII ) ale w mkIV nie ma tego termostatu
ze diesel i benzyna ma cylindry to wiem (az taki ciemny nie jestem) tylko ze w przypadku benzyny wystarczy brak iskry na 1cylindrze i juz mamy nierowna prace i w miare latwo mozna zdiagnozowac usterke, w dieslu jest gorzej bo mamy samozaplon i raczej nic z dziedziny "elektrycznej" tu nie wchodzi w gre. zauwazylem ostatnio ze jak podlaczylem na odpal aku z mk7 to ess szybciej krecil, i jak zaskoczyl to w miare rowno chodzil: przyczyna- bardziej s[rawny aku mniej obciazy nam alternator czyli mniej obciazy silnik, problem w tym ze aku sa identyczne (i tak samo stare - niecale 2lata) wiec mozna podejrzewac ze alternator nie doladowuje dobrze aku (mimo ze kontrolka gasnie tak jak powinna), pozatym oststnio czesciej slizgal sie pasek ale jest juz wymieniony wiec problem paska odpada. Jest moze w altku jakis regulator napiecia czy cos takiego ?? |
MRWTDi Sympatyk FEFK astra Podlasie | 2007-03-09 10:04:18 a moze kompresja gdzies uciekała z jednego cylindra |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2007-03-09 15:08:42 A chociaż sprawdziłeś świece żarowe? |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-03-25 23:36:20
świece są ok, teraz juz nie skacze (wymieniona poduszka silnika), ale po zimnym odpaleniu..... nierowna praca przez 5s i jest wszystko ok, zastanawiam sie co moze byc przyczyna ze tak skacze te 5s |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2007-03-26 00:01:07 Ale sonde termiczna to masz w swoim, co?
Sprawna? |
ToFastMKIV TEŁENÓFKA MKIV & MKV ... Wronki | 2007-03-26 00:05:31
nie nie mam |