Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-08 23:05:54 1. Odkrecamy srube trzymajaca kokpit nad radiem:
![]() 2. Odkrecamy 3 sruby na desce przy szybie pod zaslepkami: ![]() ![]() 3.Zdejmujemy uszczelki drzwiowe i pod spodem mamy po dwie sruby na strone.Oczywiscie wykrecamy ![]() ![]() 4.Zdejmujemy ramkę zegarów i kratki nawiewu srodkowego: ![]() 5.Pod spodem znajdujemy srubke mocujaca rury nawiewu to zdjetych kratek.Warto ta srubke odkrecic: ![]() 6.Otwieramy schowek na kasety i tam mamy 2 sruby na ktorych sie on trzyma.Odkrecamy je i zdejmujemy tunel z zatrzasków: ![]() Odkrecamy galke zmiany biegów i sciagamy mieszek. ![]() ![]() ... i zdejmujemy tunel 7.Odkrecamy dwie sruby trzymajace deske od spodu i odciagmy ja do siebie: ![]() ![]() ![]() 8.Zdejmujemy to ciulstwo ktore przenosi ogrzewanie w tunel-rure nawiewu bo ona bardzo przeszkadza przy przesuwaniu obudowy nagrzewnicy: ![]() 9.Zdejmujemy rury z obudowy nagrzewnicy nad nogami pasazera i kierowcy.Kladziemy sie na plecach i szukamy nakretki 13 ktora trzyma obudowe: ![]() ![]() i odkrecamy mende 10.Mam silnik 1.3 i mam duzo wolnego miejsca pod maską.Szukamy rur ktore ida do nagrzewicy.Sciagamy opaski,podstawiamy jakis pojemnik i zdejmujemy weze lapiac uciekajacy plyn do pojemniczka.W ten sposob nie ucieknie nam go duzo. ![]() Jedna rurke wkladamy do pojemniczka a w druga dmuchamy.Wyleci nam wtedy plyn z nagrzewnicy. Pozostale dwa koncze zaslepiamy odpowiednimi narzedziami ![]() ![]() Potem wchodzimy pod auto i zdjemujemy weze od nagrzewnicy: ![]() 11.Zdejmujemy linkę od pokretla cieplo/zimno zeby nie przeszkadzala.Odkrecamy dwie srubki mocujace nagrzewnice do obudowy i odciagmy cala obudowe w dół a potem w strone siedzen i staramy sie wyjac nagzrewnice: ![]() 12.Wyjmujemy mende, zakladamy drugą i cieszymy sie ciepelkiem: ![]() ![]() 13.Skladamy to w odwrotnej kolejnosci Wyjecie tego zajelo mi 50 minut. 30 minut na skrecenie tego do kupy.W sumie 2 godziny z odkurzeniem auta. Mam nadzieje ze komus sie to przyda. Pozdrawiam. Przemm [ wiadomość edytowana przez: Przemm dnia 2007-03-08 23:08:20 ] [ wiadomość edytowana przez: Przemm dnia 2007-04-30 23:41:20 ] |
![]() m-chmielo BMW 318 :))) Gdańsk | 2007-03-08 23:11:16 czy w mk7 jest tak samo bo ostatnio jak byłem na warsztacie to goscie rozebrali cały srodek (dosłownie do blachy) i teraz jestem ciekaw czy tacy ciemni byli bo caly dzien i musialo zajac rozebranie tego ![]() ![]() |
![]() Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-08 23:14:20 Dzien wczesniej robilem podejscie do tego ale niestety musialem skrecic bo moja kobieta zadzwonila zebym po nia przyjechal...Ale przynajmniej wiedzialem juz co odkrecac ![]() |
![]() Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-08 23:20:53 Tunel trzymaja te dwie sruby na fotce-reszta jest na zatrzaskach. |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-03-08 23:24:38
Bo u mnie za cholerę nie mogłem go wyciągnąć wykręciłem te 2 śluby z tego małego schowka i dupa, przód ani ruszył bałem się ze złamie ![]() |
![]() Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-08 23:28:34 Tak to wyglada:
![]() Trzeba napierw jedna strone zdjac a potem drugą wciskajac dolny plastik. |
lukasino Ford Escort RS+LPG S ... Kędzierzyn-Koźle | 2007-03-08 23:30:19
a właśnie dzięki ![]() ![]() |
![]() Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-09 19:06:24 Jak bedzie trza to mam kilka zdjeci jeszcze z tej operacji ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-03-09 19:23:08
To proszę załączyć. Moderator z pewnością umieści w Klubowym FAQ. |
![]() pawel2344 Ford Escort Kombi Łomża | 2007-03-09 20:30:10 o to spoko ![]() ![]() ![]() |
![]() Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-10 00:26:29 Jak wiadomo co odkrecac to szybko idzie |
![]() tapiau MK5 FL (?) Gdańsk | 2007-04-18 09:34:29 No, kolego, szacun, jeśli ci się to udało w 2h zrobić ;P
Mnie sam demontaż zajął 2h. Pozarastane śrubki, obudowa nagrzewnicy przyrośnięta gdzieś do poszycia, pomogło dopiero desperackie pociągnięcie "z buta". A 13 mocujące obudowę do poszycia są dwie. Dostać się do nich bez kręgosłupa akrobaty cyrkowego albo bez solidnie przedłużonego sztorcowego to cud. Ale k....a się udało!!! Wielkie dzięki za fotostory ;D |
![]() OskaRGD Ford Focus 1.8 TDCI Wolne Miasto Gdańsk | 2007-04-18 10:02:34
... w mk7 jest z grubsza podobnie (z tego co pamiętam). Nie trzeba zdejmować tej ramki zegarów (pkt. 4), wystarczy wyjąć radyjko i tą podstawkę pod nim - wkladamy rękę i wyginamy dość sporo do góry i odkręcamy śrubeczkę trzymającą tunel nawiewu. |
Dawid023 Nissan Primera P11.144 Leszczyny | 2007-11-17 21:28:54 Czy chcę czy nie chcę muszę się zabrać za to ciu**** i ja !!! Tylko chęci brak!! ![]() |
Dawid023 Nissan Primera P11.144 Leszczyny | 2007-12-14 20:05:38
Wracając do tematu-wymieniłem!!! Zajeło mi to jakieś 6 godzin. Największy problem miałem przy tunelu środkowym(a wydawałoby się że z tym pójdzie gładko) później zatrzymała mnie jakaś dziwna konstrukcja metalowa!? Dwa pręty połączone ze sobą jakąś blachą(na zdjęciach kolegi tego nie widze.Znajdują się tuż za radiem i biegną od tunelu do góry) Później niezauważyło mi się mocowania nagrzewnicy od strony węży :/ Powodem było brak kanału.Leżałem pod autem dżwgniętym i opartym na belkach(NIEWYGODNIE jak cholera)heh Złożenie tego wszystkiego zajmuje duuużo mniej czasu niż rozebranie. Ale warto było.Drugim razem(oby nie) pójdzie szybciej ![]() ![]() |