| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2007-03-10 16:17:17 Powiedz kolego jaki masz silnik , przygazuj mocno carinke na postoju i niech ktos patrzy na rure wydechowa czy leci blekitny dym. |
0rafal0 Volvo s40 Warszawa | 2007-03-10 20:06:31 Dymić dymi, ale nie wydaje mi się żeby leciał błękitny dymek raczej taki biały... [ wiadomość edytowana przez: 0rafal0 dnia 2007-03-10 20:07:17 ] |
CzapCzap T E L E T U B I Ś | 2007-03-11 10:50:58 No to moze gubi tej olej jednak przez wyciek ,bo 1L na 3000tys km to nie strasznie duzo |
carinus TOYOTA SPEC Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2007-03-11 13:32:21 Jezeli robisz wymiane rozrzadu to od razu wymien uszczelniacze zaworowe,zmniejszy sie spalanie oleju.Koszt jakies 60zl. |
0rafal0 Volvo s40 Warszawa | 2007-03-11 13:55:27 ok w tym tygodniu zmieniam rozrząd i wymienie wszystkie uszczekju, a ciezko sie wymienia te uszczelniacze zaworow to duzy koszt jest?? |
Suchy (M) TOYOTA SPAMER Yaris, Carina i Aven ... SPAM | 2007-03-11 13:58:50 przy takim przebiegu wymiana uszczelniaczy za dużo nie da
trzeba było pierścionki wymieniać a jeśli bierze oleju tyle ile piszesz to nawet się tym nie przejmować |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2007-03-15 14:55:06 Jak pierścienie sa już mocno zuzyte to potrafi własnie tak sączyć wszedzie olejem - przedmuchy.
Może u Ciebie nie jest tak źle, ale u kumpla w sierze 2.3D to pamietam , że na przedmuchy nie pomagały żadne uszczelki pokrywy, ani silnikon.. nic. pzdr |
0rafal0 Volvo s40 Warszawa | 2007-03-15 23:17:57 Wszystko się okaże w przyszłym tyg. ponieważ się umówiłem na wymianę rozrządu razem ze wszystkimi uszczelkami, mam nadzieje że to pomoże, bo jak sie dowiedziałem o cenę naprawy tych pierścieni to zwątpiłem...
pozdr. |
0rafal0 Volvo s40 Warszawa | 2007-04-02 19:19:02
Dobra wszystko wymieniłem oleju dolałem, zrobiłem 900 km i oleju ubyło (chodź nie ma już wycieków) ale jeździłem z dużymi prędkościami ponieważ byłem na mazurach, mam takie pytanie jak dokładnie sprawdzić dlaczego bierze olej?? Nie chce dolewać oleju, i ew. co myślicie o jakiś uszczelniaczach czy ceramizerach ?? p.s czy wasze toyotki też biorą olej? |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2007-04-02 21:24:07
No pewnie ![]() |
0rafal0 Volvo s40 Warszawa | 2007-04-02 21:33:29 A jak sprawdzić dlaczego bierze?
A chciałem dodać że jak dolewałem oleju to nie dolałem tej samej marki (właściowśći były takie same 10 w40).. A dalej pytam o te płyny uszczelniające czy warto?? i czy np. zmienić olej na jakiś mineralny i tylko dolewać?? [ wiadomość edytowana przez: 0rafal0 dnia 2007-04-02 21:34:14 ] [ wiadomość edytowana przez: 0rafal0 dnia 2007-04-02 21:41:23 ] |
sterciu T E L E T U B I Ś wypożycz kampera !!! dolnyśląsk lub wielkopolska | 2007-04-02 23:12:01 ja znam Cari co ma przebieg 190 tys km i od zmiany do zmiany trzyma stan pozatym u kumpla w skasowanej Cari przy przebiegu 200kkm było to samo , przez tyle co ją miał a sporo przejezdziłe ani grama nie musiał dolewac
ja w swoeje juz nie licze ile dolewam ale dolewam i mi to nie przeszkadza , choć ostatnio jak z trasy wróciłem było sucho na bagnecie |
0rafal0 Volvo s40 Warszawa | 2007-04-02 23:36:10
|
CarinowiEc ->Toyota Parking Only<- Carina E 1,6 GLi Szczecin | 2007-04-04 21:26:07 Ja tam w "uszlachetniacze" nie wierzę.. a od uszczelniaczy to zdecydowanie trzymam się z daleka. Odkąd używam mineralnego spożycie oleju zdecydowanie spadło. Wyczytałem kiedyś gdzieś, że już przy 100kkm powinno się przejść na 15W40.
Pozdro. |
Suchy (M) TOYOTA SPAMER Yaris, Carina i Aven ... SPAM | 2007-04-04 21:48:12
bo nigdy gazu pewnie nie widziały nasza bordowa tez miałą wielkiego smaka na olej srebrna narazie od wymiany do wymiany (dzisiaj wymieniałem ) pełen stan
ale narazie to pierwsze jej miesiące na gazie i przebieg poniżej 100 tak wiec wszystko się może zmienić |
_wydra TOYOTA DRIVER civic coupe d16z6 s | 2007-04-04 22:39:28 jest sposób zeby sprawdzic gdzie ucieka,
moze nei za dokladny ale troche moze powiedziec... sprawdz ciśnienie na tłokach - służy do tego taki przyżąd który sie wkreca w miejsce świecy ściaga sie kabel z aparatu zapł kreci rozrusznikiem z wcisnietym na maxa pedałem gazu i pokazuje cisnienie... nie daje to 100% pewnosci bo na tłokach są jeszcze pierścienie olejowe które odpowiadają za zgarnianie oleju z cylindra jak cisnienie jest ok to ja bym nie zmieniał pierścieni tylko same uszczelniacze plus uszczelnienie silnika tam gdzie cieknie a te uszlachetniacze to tylko na jakis czas pomogą np przy sprzedaży auta(klient nie zobaczy jak kopci |