Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2007-03-15 15:13:42 Mam to samo z glowica w w 127 w silniku 1050. Sciągalem w kilku silnikach i nie bylo problemu a w tym jednym jak zakleta, ani drgnie. Niemam pojecia o co chodzi. Tak samo jak Tobie różne pomysły mi do głowy przychodzą ![]() Ja mam teorie ze u mnie te piec szpilek trzyma glowice. Zawsze jest tam pelno rdzy. Narazie dostarczam reguralnie WD40 i czekam, moze odmarznie ![]() [ wiadomość edytowana przez: Gigi127 dnia 2007-03-15 15:16:30 ] |
![]() margines wrocław | 2007-03-15 19:42:08 Też myślę że to może być sprawka tych szpilek dlatego też je zalałem.. jutro jak będzie czas to pójdę i spróbuję nożem podciąć uszczelkę - może się uda ![]() |
![]() Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2007-03-16 08:05:40 Mi z jednej strony juz zaczela sie ruszac ale nie chce za mocno naginac zeby się nie skrzywila. Na razie ten silnik nie jest mi potrzebny także za mocno się nie spinam ![]() |
![]() margines wrocław | 2007-03-16 09:05:32 A jak długo walczysz już z tą głowicą? ![]() ![]() |
![]() Phobos Zastava 1100p Poznań | 2007-03-18 17:04:57 Z problemem zdejmowania głowicy w silniku 1.1 jestem na bieżąco, ale całe szczęście już udało mi się z nim uporać. Sytuacja dokładnie taka sama - wszystkie śruby poodkręcane, a głowica nie chciała nawet drgnąć. Wpadałem na podobne pomysły - próbowałem nożem, próbowałem podważyć łomem (łom się złamał), zalewałem wszystko WD40, ale nic. Trwało to dosyć długo - chodziłem do samochodu, uzupełniałem ubytki WD40 i obstukiwałem wszystko młotkiem, ale powoli zaczynałem już tracić nadzieję. No ale raz postanowiłem, że albo zdejmę tą głowicę, albo i tak szukam nowego silnika, więc zdecydowałem się sięgnąć po bardziej radykalne środki. Wziąłem przecinak, przystawiłem w miejscu styku głowicy z blokiem, przy szpilce obok termostatu i zacząłem nawalać 2,5 kg młotkiem. No i w końcu puściło. Jak już zrobiła się szczelina to później poszło gładko. Najprawdopodobniej winne były szpilki które były mocno skorodowane i pewnie ją trzymały. Głowica przy otworze szpilki trochę się rozklepała, ale wyrównałem ją ładnie i jest okej - w tym miejscu połączenie głowicy z blokiem i tak nie musi być idealne. W tej chwili jest już po delikatnej obróbce i mam ją już założoną zpowrotem, zostało tylko kilka fantów do poskładania i silnik będzie śmigał.
Życzę powodzenia w walce z waszymi głowicami! |
![]() Gigi127 FKP MEMBER 127 1.3 75Hp Mińsk Maz. | 2007-03-18 19:47:31 Grzesiek zrob jak mozesz zdjecie Twojego klucza i wrzuc do tego watku. W Haynes'ie napsiane jest tylko ze te nakretki moga sprawic trudnosc przy dokreceniu ale nic niema na temat klucza, ktorym to trzeba zrobic ![]() Margines: ja z ta glowica walcze juz 1,5 roku ![]() ![]() Jesli nie macie nic przeciwko to jak mysza zrobi zdjecie tego klucza i wyrazi zgode to moge zrobic rysunek klucza zeby inni sie nie meczyli i opisac nasze problemy z glowica i wrzucic na storne www.fiat127.pl, ktora sie tworzy. |
![]() margines wrocław | 2007-03-18 22:35:46 1.5 roku to dla mnie trochę za długo ![]() ![]() ![]() |
![]() margines wrocław | 2007-03-20 13:34:53 Mam takie pytanie. Czy te szpilki wystające z bloku silnika też sie wymienia? Czy nie ma się co obawiać i dokręcać na nich? |
![]() Phobos Zastava 1100p Poznań | 2007-03-20 20:07:46
Moim zdaniem nie ma się co przejmować i można spokojnie zostawić stare. |
![]() margines wrocław | 2007-03-22 20:20:38 A tak zmieniając trochę temat. Jaki kolektor wydechowy pasuje do 1.1 w 128 sport coupe? Ten od Tipo czy Tempry wydaje się podobny ale czy pasuje? |
rosck Z Poznań | 2007-03-23 00:57:47 na 100% pasie od uno 1,5 i ritmo - ten żeliwniak pod 2-ruke
Mam taki tylko że ma małe pęknięcie |
![]() margines wrocław | 2007-03-23 21:15:27 Kolejny problem to uszczelka pod głowicę ![]() ![]() ![]() ![]() |