2.5 DTI 150KM AUTOMAT

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wielka prosba do szczesliwych wlascicieli tego modelu o info ile "tak na prawde" Wam takie cudenka pala ???

szczegolnie inetresuje mnie wersja Kombi + automat + DTI

z gory WIELKIE dziekuje

pzdr
dz
  
 
Dominiku - takie kwestie (aby nie wywolywaly burz, zacieklych drwin i przekomarzan) porusza sie tylko na zlotach... a najblizszy pewnie za jakies dwa miesiace

ps. pewnie roznica wzgledem poprzednika - 2,5 TD - jest bardzo mala, wiec wstepne rozeznanie juz masz
  
 
Chemik, a już mi żyła nabrzmiewała
  
 
Hello,
No to za nim się zacznie to powiem że mam dokładnie takowego karawana, jeśli to istotne to srebrnego.

Pali - miasto 13,5
Trasa do Włoch i napowrót - ful bagażnik + box na dachu 9,5
Ma cholernie drogie wtryski

Pozdrawiam
Piotr
  
 
Cytat:
2007-03-15 22:53:28, p123 pisze:
Hello, No to za nim się zacznie to powiem że mam dokładnie takowego karawana, jeśli to istotne to srebrnego. Pali - miasto 13,5 Trasa do Włoch i napowrót - ful bagażnik + box na dachu 9,5 Ma cholernie drogie wtryski Pozdrawiam Piotr



Z powyższego powodu uważam, że lepiej mieć 2,5TD
  
 
z ponzszego wynika, że lepiej mieć mv6
pali tyle samo a jest szybsze i milsze
  
 
Cytat:
2007-03-16 12:06:40, dARTi pisze:
z ponzszego wynika, że lepiej mieć mv6 pali tyle samo a jest szybsze i milsze



a czasami nawet tansze
  
 
Cytat:
2007-03-16 12:06:40, dARTi pisze:
pali tyle samo



ale benzyny a nie oleju napedowego

dominikzzz chcesz zmienic swoje 2.2 dti ???


[ wiadomość edytowana przez: red5555 dnia 2007-03-16 16:45:02 ]
  
 
Cytat:
ale benzyny a nie oleju napedowego

Która kosztuje praktycznie tyle samo

Zawsze można też wrzucić zło do auta
 
 
Witam ponownie,

MV6 jest szybsza i to jej zapewne zaleta - ale czy szybka jazda po mieście też kończy się 13,5 / 100 - bo ja słyszałem o 16-18
I jeszcze jedno - czy prawdą jest że w MV6 wymienia się okresowo świece, kable, sondy lambda, podwójne katy i tłumiki, że na pasek rozrządu trzeba uważać itp itd i że jak poczytać to forum to w klekotach problemy sprowadzają się do dużego zużycia paliwa, pierdołowatej pompki paliwa w zbiorniku i czasem pękającej głowicy ( no to boli faktycznie ) a w pozostałych silnikach - już wymieniałem powyżej .
I żeby było jasne - zawsze chciałem mieć MV6 !!!
Pozdrawiam
Piotr

  
 
Cytat:
MV6 jest szybsza i to jej zapewne zaleta - ale czy szybka jazda po mieście też kończy się 13,5 / 100 - bo ja słyszałem o 16-18

Jak się mocno postarasz to i 30l/100 wciągnie a 13l/100 w mieście przy nie agresywnej jeździe to żaden problem (to dla benzyny, w przypadku gassu spalanie +15% ale tak ma być)

Cytat:
czy prawdą jest że w MV6 wymienia się okresowo świece, kable, sondy lambda, podwójne katy i tłumiki, że na pasek rozrządu trzeba uważać

Świece co 20kkm, kable rzadziej, reszta - dopiero jak padnie. Jak zmieniasz rozrząd co 60kkm i nie kupujesz chińszczyzny to nie ma z tym problemu.

Cytat:
jak poczytać to forum to w klekotach problemy sprowadzają się do dużego zużycia paliwa, pierdołowatej pompki paliwa w zbiorniku i czasem pękającej głowicy ( no to boli faktycznie )

Na temat dizli niewiele wiem, więc nie zabieram głosu, chociaż po lekturze problemów dotykających klekoty, wydaje mnie się że tych problemów jest jednak więcej?

Cytat:
I żeby było jasne - zawsze chciałem mieć MV6 !!!

 
 
Cytat:
2007-03-16 18:01:00, p123 pisze:
jak poczytać to forum to w klekotach problemy sprowadzają się do dużego zużycia paliwa



Mój jeszcze nigdy nie spalił więcej, niż do 10L./100km po mieście, więc nie wiem o jakim dużym zużyciu paliwa w klekotach piszesz...chyba w zepsutych klekotach...
  
 
Cytat:
2007-03-16 19:21:26, sewcio pisze:
Mój jeszcze nigdy nie spalił więcej, niż do 10L./100km po mieście, więc nie wiem o jakim dużym zużyciu paliwa w klekotach piszesz...chyba w zepsutych klekotach...



Przecież klekot ledwo z taśmy produkcyjnej zjedzie i już jest posuty, bo klekocze.
  
 
pompiarze mówia że pompy tam padaja jak muchy, bo to jakieś hv czy vh, jakieś płytki drukowane zdychajaitp koszt re montu to cos kło 5 tyś a wtryski jeszcze większa lipa, ogólnie diesle oplowskie to lipa , koszt utrzymania jak konkretnej 3.0 a tam jedynie dekle ciekną
  
 
Cytat:
2007-03-16 16:43:59, red5555 pisze:
ale benzyny a nie oleju napedowego dominikzzz chcesz zmienic swoje 2.2 dti ??? [ wiadomość edytowana przez: red5555 dnia 2007-03-16 16:45:02 ]



sie BARDZO mocno zastanawiam... pojezdzilem ostatnio Avalonem 3.0 V6 i Allroadem 2.5 180k.... przesiadlem sie do czarnej szczaly... i mi troche rece opadaja --> taka jest "zrywna"

zaczalem sie rozgladac za 2.5 DTI, ale jak widze z komenatrzy to moglyby byc problemy, zwlaszcza ze tego nie za wiele jezdzi i jak by sie sypalo to juz sie nie naprawi chyba tak latwo jak zwyklego 2.5TD..

pytanie jedynie mam do posiadaczy --> czy faktycznie macie TAKIE problemy, nie wynikajace z normalnej eksploatacji ??

pzdr
dz
  
 
Cytat:
2007-03-16 18:14:03, Immo pisze:
... a 13l/100 w mieście przy nie agresywnej jeździe to żaden problem ...



dla mnie duży problem
  
 
problemów z 2,5 DTI nie mam,jeżdzi się dobrze na przyśpieszenia nie narzekam.Fomin masz racje oplowskie diezle są kiepskie ale 2,5 DTI to motor od BMW a to różnica, te wytrzymują
  
 
Cytat:
2007-03-17 10:59:09, GrzegorS pisze:
problemów z 2,5 DTI nie mam,jeżdzi się dobrze na przyśpieszenia nie narzekam.Fomin masz racje oplowskie diezle są kiepskie ale 2,5 DTI to motor od BMW a to różnica, te wytrzymują



Zauważ, że 2,5TD też jest z BMW, a w sumie to silnik skonstruowany przez steyer'a.
  
 
Nic się nie psuje, pali 10,5/100 po miescie (manual).
  
 
dominikzzz a co z chip`owaniem ???
mielismy wybrac sie na wiosne cos stargowac u kreatorow mocy...