MotoNews.pl
  

JAk mocno dokrecic srube kasujaca luz w maglownicy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie.Do oporu? Czy tak do momentu az przekladnia zaczyna ciezej chodzic?
  
 
Cytat:
2007-03-16 08:48:35, Przemm pisze:
Jak w temacie.Do oporu? Czy tak do momentu az przekladnia zaczyna ciezej chodzic?

jak dokręcisz do oporu to nie ruszysz kierownicą
  
 
No właśnie jak ??? U mnie jest chyba za ciasno coś,bo skręcona na max kierownica nie wraca mi sama do jazdy na wprost Gdzie jest ta śruba wogóle w przekładni ze wspomaganiem ?Bo może musze ją "odpuścić" trochę...pozdrawiam
  
 
Dokrecilem to do momentu chodzenia luzno kierownicy.Stuku nie ma,zobaczymy na aucie.
  
 
Panowie, pomocy!!!

Ja wczoraj zamontowałem przekładnię po regeneracji i tak ją ustawili, że wogóle nie odbija (tj. sama nie wraca) Cholernie ciężko chodzi, a "fachowcy" mówią że tak ma być i że się samo za tydzie lub dwa ureguluje. Tyle że aż strach jeździć. Jakieś porady?
  
 
Raczej normalne! Kasuje luz tulejka plastikowa-slizgowa i poprostu po czasie sie wytrze.Mialem to samo.Dziwnie sie jezdzi,ale dosc szybko sie to dotarło.
  
 
hmm a gdzie jest ta sruba? ma kto fote jaka ze strzaleczka gdzie szukac? czy to przy hamulcu do regulacji wysokosci kierownicy?
  
 
Poczekaj,wroce do domu beda foty.A jak bedzie zapotrzebowanie bedzie fotorelacja.
  
 
Cytat:
2007-03-16 15:25:00, Przemm pisze:
Poczekaj,wroce do domu beda foty.A jak bedzie zapotrzebowanie bedzie fotorelacja.


wysmienicie
  
 
To ja tez bardzo bym prosił
PS. Mówiłeś że miałes to samo - tzn. tez Ci kierownica "niechętnie" odbijala?

Pozdr.

Cytat:
2007-03-16 15:25:00, Przemm pisze:
Poczekaj,wroce do domu beda foty.A jak bedzie zapotrzebowanie bedzie fotorelacja.

  
 
OK.Juz po regulacji,luzów brak,kierownica dobrze chodzi ale niestety co obrot slychac stuk.Od czego to moze byc? Bo ciezko zlokalizowac to na "ucho"
  
 
witam
luz na slimaku kasuje sie srubą ,ktora powinna byc po przeciwnej stronie listwy niz slimak czyli od spodu obudowy przekladni.Jest tam plastikowy slizg i sprezyna,ktore dociskaja listwe do slimaka.
Tą śrubą można skasować luz,ale jeśli ślimak albo listwa są już wyrobione to ten zabieg może już nie pomóc i słychać często takie dziwne stuki jakby coś przeskakiwało albo strzelało
Ciężkie chodzenie jest normalne na nowych elementach plastikowych i powinno ustąpić po jakimś czasie.
Kierownica po skasowaniu luzu na przekładni już lekko zużytej powinna odbijac normalnie.
Sruba przeważnie jest na imbusa lub taki klucz specjalny ,który można sobie zrobić
W mk4 np wystarczy odkrecic przekładnie na mocowaniach ,odchylić ,i od spodu leżąć pod autem albo w kanale dokrecic tą srube regulacyjną.Trwa to z pół godziny