| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2007-03-18 17:26:54 A możesz łaskawie napisać, jaki to silnik i który rocznik, nikt tu nie jest jasnowidzem. |
acquaristic sosnowiec | 2007-03-18 17:34:23 Upss hehe. Moze jednak jacys jasnowidze sie znajda A tak na serio to mam 1.6 16V z 96 roku. |
Miro Sympatyk FEFK Ghia 2,0 Warszawa | 2007-03-18 18:36:09 Jeżeli nie wiemy z jaką siłą była przykręcona głowica, proponuję na początek zacząć od etapu 2, dodając około 10 N-m; pozwoli nam to w przybliżeniu określić, czy głowica była dociągana tylko do etapu 2 czy może już 3.
Dokręcanie głowicy: 1. etap: 20 do 30 N-m; 2. etap: 40 do 50 N-m; 3. etap: dokręcić o 90° do 120°. Kolejność dokręcania śrub: 10 .|. 4 .|. 2 .|. 6 .|. 8 ..7 .|. 5 .|. 1 .|. 3 .|. 9 Mam nadzieję że łapiesz o co biega z tą kolejnością. |
acquaristic sosnowiec | 2007-03-18 18:59:21 Ladna regulka z ksiazki. Czyli bez klucza dynanometrycznego nie ma sie za to co brac? Czy ktos sie orientuje za ile mozna takie cacko dostac? |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2007-03-18 19:13:40 Dokręcenie głowicy w 16v nie jest takie proste .. trzeba zdjąć pasek rozrządu , i wałki rozrządu czyli robota na cały wieczór .Tak w ogóle to nie słyszałem o dociąganiu głowicy w zetecu po 1000 km |