MotoNews.pl
  

Zalożenie reperaturek...koszt

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
zrobiłem sobie nadkola i wyszło tragicznie, poza tym wlasnie sobie uświadomiłem, że jest to rozwiązanie tymczasowe ( mądry Polak po szkodzie) ... teraz chce wstawić reperaturki bo nadkole po oczyszczeniu okazalo się zupelnie zjedzone ...

Chodzi mi o samo wspawanie reperaturek. Ile to moze kosztować ? zabezpieczenie antykorozyjne, podłkład i lakier sobie zrobie wszystko sam bo mam narzędzia i lakiery do tego.

Więc ile może kosztowac samo wspawanie ich ?
  
 
góra 100zł
  
 
Cytat:
2007-03-18 17:15:43, fryszard pisze:
góra 100zł



za dwie czy za jedną ?
  
 
za dwie no ile to jest roboty..
  
 
wspawanie reparaturek to koszt 150zl/za strone.. + cena samych reparaturek czyli ok 100zl za 2. oczywiscie mowie tu o dobrym zakladzie blacharskim, gdzie zrobia to porzadnie.. bo z doswiadczenia wiem,ze operacja ta czesto przerasta wiele warsztatow zajmujacych sie tym..
  
 
Cytat:
2007-03-18 18:02:19, maciek701 pisze:
bo z doswiadczenia wiem,ze operacja ta czesto przerasta wiele warsztatow zajmujacych sie tym..



napisz coś więcej, bo sam jestem ciekaw, a dokładnie to czeka mnie taka operacja najpozniej w lato
  
 
Cytat:
2007-03-18 18:49:41, Biedrona pisze:
napisz coś więcej, bo sam jestem ciekaw, a dokładnie to czeka mnie taka operacja najpozniej w lato



hmm.. nie znam sie na warsztatach w wawie, moge z czystym sercem polecic jeden w Dabrowie Gorniczej
generalnie dobrze jest tak sie umowic z blacharzem,zebys przyjechal i on od razu zaczal robic auto, wtedy mozesz sie pogapic... i pilnowac go..na co patrzec? w dobrym zakladzie blacharskim robia to z grubsza tak:

-jeszcze przed wlasciwa robota blacharz bierze metalowy mlotek i solidnie wali w zgnite miejsca i okolice (zeby przekonac sie,czy korozja pod lakierem nie poszla znacznie dalej)
-nastepnie wycina zgnite miejsca,przy czym kieruje sie przy tym zasada, aby wycinac jak najmniej zdrowej blachy.
-po tym powinien sie zajac wewnetrznymi nadkolami, tj oczyscic je z rdzy,wyklepac mlotkiem i posmarowac odrdzewiaczem)
-rowniez reparaturki przedwspawaniem powinien przeciagnac jakas farba.
-spawanie - tutaj ziom powinien obspawac idealnie dookola caly fragment wstawianej reparaturki, zarowno od zewnatrz, jak i obspawac wewnetrzne nadkole od wewnatrz
-na blotnik od zewnatrz powinna od razu pojsc szpachla
-a od wewnatrz spawy powinne byc zabezpieczone emalia
-no i na koniec za auto bierze sie lakiernik, szlif,lakierowanie
-na sam koniec baranek od wewnatrz i na profilu za zderzakiem.

w sumie nic trudnego,ale bardzo wazna jest tutaj starannosc wykonywanej pracy.. ja wstawialem u siebie reparaturki w grudniu, a w lutym juz rdza sie pojawila.. skonczylo sie tak,ze wszystko wycialem i sam wspawalem..a dalem tylko lakiernikowi do szlifowania, malowania.

dobry blacharz za calosc roboty na 2 stronach wezmie 600-650zl i ani grosza mniej.

pozdrawiam