MotoNews.pl
  

Problem z passatem v5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Mam problem z v5 2.3 zamontowałem instalacje firmy brc i nie moge ustawić wolnych!!! Pierwszy raz coś takiego mam i nie moge sobie z tym poradzić! Ratunku!
  
 
może więcej detali...
  
 
niple były wiertane w głowicy czy w kolektorze.
  
 
croma1 .....tam nie ma nypli...hehe na mixerze poszło....może stąd te problemy z wolnymi...

A poważnie to nic nie przedstawia ten wątek..za mało danych... a wręcz brakdanych....
  
 
Dysze są w kolektorze. musiałem sie w wiercić od dołu bo nigdzie nie ma miejsca! są skierowane pod kątem w strone zaworów, więc tu nie powinno być problemu, i jest jeszcze jeden problem w momencie jazdy przez jakiś czas na równych obrotach około 3500 traci moc i zwalnia i nie moge wprowadzić go na obroty! musze wyłączyć gaz ręcznie i spowrotem włączyć. Tam w kolektorze jest regulacja podciśnienia taka rura przez cały kol. obrotowa z wyciętymi otworami i kolektor ma dwie komory oddzielone właśnie tym podciśnieniem! myśle że tu jest gdzieś problem! Jeśli ktoś miał coś podobnego i moiże mi pomóc to był bym wdzięczny. reduktor jest ok tu raczej nie ma problemu!
  
 
ta obrotowa rura to pewnie zmienna długość kolektora... proponuję podpiąć laptopa i patrzeć na parametry co sie dzieje podczas jazdy (obroty, deltaP, Map, otw.wtrysków) a wogóle to na czym to auto poszło ? Na pełnym czy na 56???? Podaj więcej detali... Moc auta, dokładnie jaki system, na jakim reduktorze, kolor wtrysków......wtedy może ktoś coś doradzi.
  
 
Słabo tu się oriętuję, ale może wwierciłeś się akurat w te kanały kol nieczynne na wolnych obrotach??? Chyba źle kombinuję....


[ wiadomość edytowana przez: omegolotC30NE dnia 2007-03-20 19:47:52 ]
  
 
poszło to na 56 instlacja jest spoko wtryski max pomarańczowe zasilenie 8mm red. wystarczający instalacja jest mocna! on idzie jak rakieta na gazie tylko te wolne są beznadziejne i jak włącze mu klime to całkiem pada! miałem problem ze znalezieniem sygnału z czujnika obrotów więc wziołem z cewki, tps jest nie podłączony jak podłącze to nie wchodzi na obroty strasznie ma małe prądy i pewnie zakłóca, podłączyłem 2 sondy i może tu sie coś dzieje!
  
 
dwie sondy? tzn pierwszą przed a drugą zza katalizatora? bo tam idzie chyba jeden wydech od samej głowicy????
wywal sondy całkiem? jaki czas wtrysku beny i ile na gazie? Obroty z cewki są kiepskie więc szukaj czujnika położenia wału korbowego... czasami czyta też pozytyw wałka rozrządu... A jaki Masz MAP na benie? no i co sie dzieje na gazie?
  
 
Cytat:
dwie sondy? tzn pierwszą przed a drugą zza katalizatora

Hm, też mnie to zastanowiło. W AGZ jest jedna, a w AZX jeśli są dwie, to ta druga to kontrola kata. Gdybam, bo do tej Vr5 nic nie mam (schemat)
  
 
kolego barankon -- jeszcze jedna uwaga... Jeżeli tam są dwie sondy przed katem ale są 5-cio przewodowe to na 100% się nie podpinaj...
  
 
czujnika położenia walu (obroty) szukaj między chłodnicą a kolektorem na dole lub na ścianie grodziowej w komorze silnika po stronie kierowcy powinna być złączka(wtyczka)...
  
 
Witam wszystkich!
Dzięki za rady zaczne od wypięcia sondy tam są dwie jedna przed 2 za! tak myślałem że one mogą robić złe odczyuty! to są te 5 przewodowe i z nimi zawsze są problemy! a co do czujnika obrotów to tylko cewka działa reszty sygnałów nie odczytuje! zobacze w sobote bo wtedy zabiore sie do tego! dzięki za porady!
O efektach i przyczynie poinformuje w sobote!
  
 
Kurcze, czegoś tu nie rozumiem.... Sekwencja, a rozmawiamy o sondach...... EMULATOR OBD??? Po co?
Proszę o wyjaśnienie
  
 
to nie jest emulator... sondy wpina się tylko po to by widzieć co sie dzieje z mieszanką ...(monitor)...nic więcej... z tym że skoro jest jedna przed kaem a druga za katem to kolega barankon zrobil kolosalny błąd podpinając sie za katalizatorem... może przez to mu autko głupieje a oprócz tego są to sondy "szerokopasmowe" pięcioprzewodowe więc lepiej ich nie dotykać....
  
 
witam!
Odłączyłem sondy zmieniłem troszke podciśnienie, zmieniłem sygnał obrotów na wał korbowy i mam wolne! Pojawiły sie po kombinacjach z podciśnieniem! choć i tak nie jestem z tego rozwiązania zadowolony! ale wolne są i jedzie fajnie! Ale dalej jest problem gdy rospędzam auto i potem zdejme noge z gazu i jade tak przez chwile to trace odczyt obrotów i gaśnie! poza tym gdy ustawiam odczyt obrotó z wału to mi nie akceptuje gdy zmienie w ustawieniach na cewke to czyta pomimo że jest podłączony wał!
  
 
56 lubi czytac pozytywny sygnał wału i wałka...spróbuj przepiąć... poza tym gdy dajesz kalibrację obrotów wału i pojawia się okienko to pole do zatwierdenia jest przez chwilę nieaktywne spróbuj dodać gazu i puścić na wolne a następnie zatwierdzić. Jeżeli tego nie akceptuje oznacza zły sygnał obrotów...Podejrzewam że to jedyny problem tym bardziej ze na ustawieniu "cewka" odczyt Masz ciągle..(czyli czyta obroty na dobrą sprawę z wtrysków a kiedy zciągasz nogę z gazu wtryski się zamykają i "widzi" obroty zero więc gaśnie....)
  
 
Witam!
Dzięki za rade z czujnikem! Tu był problem! On cały czas nie widział go! Teraz jak zaczołem sie bawić pedałem gazu to za 3 podejściem go zobaczył i teraz działa! Dzięki za pomoc! Pozdrawiam!