MotoNews.pl

Autoalarm nie działa ...

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
rok temu wyłączyłem alarm w samochodzie Cassini , a dzisiaj chciałem włączyć i nie działa .Wymieniałem ostatnio akumulator może to ma wpływ na to. Dioda w pilocie świeci jak naciskam przycisk ale alarm nie działa. Bateria nie była wymieniana od 1 roku ,ale pilot świeci.
Czy ktoś wie co się mogło stać?

akumulator raczej nie. Sprawdz bezpiecznik od alarmu

ale ktory to będzie bo jakoś nie znam się na tym.

Działa !!!
okazało się że bateryjka słaba i działa tylko z odległości 10cm jutro wymieniam baterie zobaczymy.

co do wymiany baterii to nic nie dało sprawa okazała się całkiem inna a mianowicie musiałem zaingerować w ustawienia fal w pilocie i dopiero dzisiaj działa pilocik elegancko z odległości 30m .A bateryjkę i tak wymieniłem ..

Cytat:
2007-03-23 19:40:48, robishop pisze:
co do wymiany baterii to nic nie dało sprawa okazała się całkiem inna a mianowicie musiałem zaingerować w ustawienia fal w pilocie i dopiero dzisiaj działa pilocik elegancko z odległości 30m .A bateryjkę i tak wymieniłem ..

witam. mam podobny problem (tzn alarm nie reaguje a didoa mruga na pilocie).
piszesz o ingerencji w ustawienia fal w pilocie.
jak mozna to zrobic ? bylbym wdzieczny za pomoc // moze mnie to uratuje ... jesli to jest zbyt latwe to sorry ale nie wiem od czego zaczac.

Witam