Pomocy, help, hilfe !

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.Od niedawna jestem posiadaczem 127mk2 70hp ,ale silnik zdechł, więc wymieniłem go na 1.3 75hp.Wiedzałem,że 1.3 jeżdził do końca nadwozie nie wytrzymało konfrontacji z czasem.Motor odpaliłem wszystko ok,zrobiłem 100 km i się wyłączył.patyk pompy paliwa wytarł się, wymieniłem na ten z 70 hp. 100 km stop patyk wytarł się.Może ktoś wie o co chodzi? I jeszcze jedno płytki do regulacji zaworów 1.3 jaką mają średnicę ,może da się podpasować od czegoś innego.pzdr.
  
 
Co do płytek to we wszystkich silnikach były te same czyli musisz wołać o takie do uno 1,4 Turbo. A popychacz się ściera bo masz wałek pośredni rozwalony - najlepiej kup sobie na allegro pompe elektryczną ale do gaźnika ok 100-150zł
  
 
Dzięki.