Zderzak MKVII laminat

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam serdecznie, to mój pierwszy raz na forum.

Niestety zmrożone zaspy i niefrasobliwość własna doprowadziły mnie do konieczności wymiany przedniego zderzaka. Chciałbym oczywiście jak najtaniej, więc raczej bez lakierowania (a jednocześnie najchętniej biały, choć już nawet pogodziłem się z czarnym)
Przeczytałem jeśli nie wszystkie to na pewno większość postów na ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania:
1. znalazłem posta na forum Ogłoszenia, prowadzi do http://allegro.pl/item174928605_zderzak_przedni_ford_eskort_laminaty_tuning_floc.html - czy faktycznie warty polecenia?
2. wyczytałem, że powinien (a nawet musi) być z pianką - czy mogę jakoś przenieść piankę i wzmocnienia ze starego? Stary zderzak nie jest bardzo mocno uszkodzony, wyrwane sporo u dołu, poszło na drobne kawałeczki nie było co zbierać, oraz uszkodzone mocowanie przy nadkolu, diagnosta przy przeglądzie stwierdził, że właściwie nie powinien mnie przepuścić ze zwględu na ostre krawędzie, poza tym jest już mocno porysowany. Pianka nie jest nigdzie uszkodzona. Więc czy da się to jakoś w miarę bezstresowo przełożyć?
  
 
Cytat:
2007-03-22 00:17:53, goto pisze:
Witam serdecznie, to mój pierwszy raz na forum. Niestety zmrożone zaspy i niefrasobliwość własna doprowadziły mnie do konieczności wymiany przedniego zderzaka. Chciałbym oczywiście jak najtaniej, więc raczej bez lakierowania (a jednocześnie najchętniej biały, choć już nawet pogodziłem się z czarnym) Przeczytałem jeśli nie wszystkie to na pewno większość postów na ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania: 1. znalazłem posta na forum Ogłoszenia, prowadzi do http://allegro.pl/item174928605_zderzak_przedni_ford_eskort_laminaty_tuning_floc.html - czy faktycznie warty polecenia? 2. wyczytałem, że powinien (a nawet musi) być z pianką - czy mogę jakoś przenieść piankę i wzmocnienia ze starego? Stary zderzak nie jest bardzo mocno uszkodzony, wyrwane sporo u dołu, poszło na drobne kawałeczki nie było co zbierać, oraz uszkodzone mocowanie przy nadkolu, diagnosta przy przeglądzie stwierdził, że właściwie nie powinien mnie przepuścić ze zwględu na ostre krawędzie, poza tym jest już mocno porysowany. Pianka nie jest nigdzie uszkodzona. Więc czy da się to jakoś w miarę bezstresowo przełożyć?



Łatwo raczej nie będzie. Nie lepiej kupić oryginalną używkę i polakierować?
  
 
Cytat:
2007-03-22 01:01:01, vital pisze:
Łatwo raczej nie będzie. Nie lepiej kupić oryginalną używkę i polakierować?


Nie wiem, może lepiej, jak napisałem: priorytet to cena, oczywiście w granicach rozsądku i dobrego smaku, rzęcha za 50 zł nie wezmę .
Tamten by mnie kosztował z przesyłką 190 PLN i trochę (jak dużo?) dłubania. Raczej oryginała w dobrym stanie + lakierowanie za te pieniądze nie dostanę. No chyba żebym upolował biały. Gdzie najlepiej w Warszawie i okolicach szukać?
  
 
Cytat:
2007-03-22 01:25:26, goto pisze:
Nie wiem, może lepiej, jak napisałem: priorytet to cena, oczywiście w granicach rozsądku i dobrego smaku, rzęcha za 50 zł nie wezmę . Tamten by mnie kosztował z przesyłką 190 PLN i trochę (jak dużo?) dłubania. Raczej oryginała w dobrym stanie + lakierowanie za te pieniądze nie dostanę. No chyba żebym upolował biały. Gdzie najlepiej w Warszawie i okolicach szukać?



Spróbuj dobrze spasować jakiegoś laminata.

A szukać najlepiej na Hipotezy 7, tel. 868-70-31.
  
 
powiem Ci tak to jest holernie ciezka rzecz do zrobiienia kiedys provowalem ale sie poddalem lepiej wyjdziesz jak kupisz jakas uzywke i polakierujesz
  
 
Cytat:
2007-03-22 01:35:46, vital pisze:
Spróbuj dobrze spasować jakiegoś laminata. A szukać najlepiej na Hipotezy 7, tel. 868-70-31.



na hipotezy maja bialy do mk vii dwa dni temu jeszczemieli - cena bodajze 250

maja bialy na szrocie w zabkach cena tez 250 ..

poszukaj na allegro napewno cos w naszych okolichach bedzie... bialy i granatowy to najczesciej chyba gorzej z zielonym pozdro..
  
 
Dzięki za podpowiedzi.
Allegro przekopuję od paru dni, na razie nic sensownego.
A gdzie konkretnie jest ten szrot w Ząbkach?
  
 
nie wiem czy nie na swoleżerów ale moge sie mylic bo widzialem ich na allegro .. a osobiscie szukam zielonego

nie wiem jak szukasz na allegro ale polecam tez wpisac ford escort częsci zeby przejrzec ogloszenia z samochodami na czesci

a po drugie pamietaj o pojemnosciach ponoc 1,3 i 1,4 maja inaczej umiejscowiona rura wydechowa
  
 
Cytat:
2007-03-22 10:16:14, koniuXR3i pisze:
[...] a po drugie pamietaj o pojemnosciach ponoc 1,3 i 1,4 maja inaczej umiejscowiona rura wydechowa



To 1,3 i 1,4 mają rurę wydechową z przodu?
  
 
Cytat:
2007-03-22 10:18:39, vital pisze:
To 1,3 i 1,4 mają rurę wydechową z przodu?





niedopatrzenie moje.. myslalem ze kolega szuka na tyl

mi tak doradzono to i ja doradzam bo sam szukam zeby pozniej sie nie nacial ;p

przepraszam rura nie ma nic do rzeczy w takim razie
  
 
a czemu sie tak upierasz na ta pianke? ja mam z przodu podrobe bez pianki, a przywalilem juz solidnie w betonowy slup na parkingu (tak,ze sie blotnik wgial nawet) a zderzaczek tylko porysowany nawet nie pekl
  
 
Kupiłem od nich na tył, nikt jeszcze nie zauważył braku lakieru (biały) - powierzchnia jest całkowicie gładka . Pianki użyłem budowlanej zimowej owijając zderzak wcześniej folią spożywczą (trzeba zostawiać miejsca na dopływ powietrza i wypływ nadmiaru pianki). Wybrałem z uwagi na prostotę ewentualnej naprawy w przyszłości. Osobiście polecam.
  
 
Cytat:
2007-03-22 10:38:54, Kao pisze:
Kupiłem od nich na tył, nikt jeszcze nie zauważył braku lakieru (biały) - powierzchnia jest całkowicie gładka .


No właśnie widziałem w tamtym wątku, dlatego się zainteresowałem. A jak z montażem, nie ma problemów z dopasowaniem?

Cytat:
2007-03-22 10:36:19, maciek701 pisze:
a czemu sie tak upierasz na ta pianke? ja mam z przodu podrobe bez pianki, a przywalilem juz solidnie w betonowy slup na parkingu (tak,ze sie blotnik wgial nawet) a zderzaczek tylko porysowany nawet nie pekl


Nie żebym się specjalnie upierał, ale czytałem w kilku wątkach, że taki bez pianki potrafi w przypadku poważniejszego uderzenia narobić większych szkód i nie chodzi bynajmniej o uszkodzenia samego zderzaka.

No nic będę szukał w okolicy, jak znajdę biały w niezłym stanie to 250,- jest kwotą do zaakceptowania.
O róznicach w tylnym między 1.3 a resztą wiem, dzięki Z przodu też są różnice, potrrzebny mi taki bez otworów na halogeny.
  
 
Bez większego problemu przełożysz wzmocnienie ze starego zderzaka,ja kupiłem za stówkę bez wzmocnienia do tego dwie tuby pianki montażowej do okien i bangla.
  
 
Zakładał blacharz bo akurat robił drobne malowania, problemów jednak nie było, wszystkie śruby są zamocowane.