MotoNews.pl
  

Czy katalizator uniwersalny?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Drodzy Forumowicze. Jestem właścicielem Forda Escorta 97r Katalizator w moim samochodzie padł- muszę coś z tym zrobić. Już od pewnego czasu sledzę opinie dotyczące dyskusji katalizator czy strumiennica. Po lekturach na forum: z decydowałem sie kupić katalizator. Teraz mam do Was pytanie:
Jaki kupić katalizator - taki żeby nie był kosztowny i służył mi długo i oczywiście żeby nie było trzeba robić dużo przeróbek. Najlepiej żeby wyciąć stary i wspawać nowy ( bez wydłużania rurek itp).
Na razie znalazłem taki
http://ford-sklep.pl/product_info.php?cPath=29_87&products_id=779


Proszę Was bardzo o pomoc. Z góry dziekuję za odpowiedź

[ wiadomość edytowana przez: andi2005 dnia 2007-03-22 15:44:38 ]
  
 
uniwersalny......... jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego

pamietaj cena/jakosc przewaznie zaleza od siebie nawzajem
jak chcesz robic 1x i miec spokoj to lepiej dolozyc kilka zł
  
 

Jeśli nie uniwersalny to jaki - nigdzie nie mogę znaleć innego - oryginalne są bardzo drogie ponad 1000 zł
  
 
spawaj rurke.. bez kitu jak masz kupic jakis chlam za 150zl, ktory bedzie stawial spalinom opor niczym grawitacja Syzyfowi to jest to chyba najlepsze wyjscie.
  
 
EW WSPAWAC RURKE W OBUDOWIE KATA
  
 

Ale może ktoś ma jednak inny pogląd - na temat rurek czytałem ( co z przeglądem - nie chcę się zamarwiać przejdzie czy nie przejdzie)
Jak przepływ spalin (nie jest głośniej)
Czy ktoś z Was wymnieniał stary katalizator na nowy i był z niego zadowolony, nie miał problemów i ewentualnie jaki to by katalizator
  
 
Cytat:
2007-03-22 15:49:08, maciek701 pisze:
spawaj rurke.. bez kitu jak masz kupic jakis chlam za 150zl, ktory bedzie stawial spalinom opor niczym grawitacja Syzyfowi to jest to chyba najlepsze wyjscie.



a po czym to kolega wnosi że ten chłam będzie stawiał opór za duży??
wiem że kolega studiuje na politechnice czy gdzie tam - to poprosimy o jakiś wykład
  
 

Właśnie proszę bardzo o informację kto wspawał jaki katalizator do Escorta i czy jest zadowolny. Ja chcę kupić i wspawać jakiś- Ja mam Escorta jak poniżej
  
 
ja spawałem - nie widzę problemu
  
 

Czy ktoś jeszcze wspawał katalizator uniwersalny - jak tak to jaki proszę o odpowiedż
  
 
Cytat:
2007-03-22 19:13:39, andi2005 pisze:
Czy ktoś jeszcze wspawał katalizator uniwersalny - jak tak to jaki proszę o odpowiedż



ja również
  
 
Cytat:
2007-03-22 16:25:30, slawas1 pisze:
a po czym to kolega wnosi że ten chłam będzie stawiał opór za duży?? wiem że kolega studiuje na politechnice czy gdzie tam - to poprosimy o jakiś wykład



wykladu to ja Ci nie bede robil, drogi kolego - cza sie bylo uczyc
po tym,ze jak oryginalny kat kosztuje ponad 1000... a ten universalny 170 czy ile tam.. i parametry filtracyjne sa takie same(skoro przechodzi przeglad)..to gdzie te 800 albo wiecej zl?

z wykladu moze Ci powiedziec,ze katy sa liczone pod dany silnik, ksztalt i rozmiar obudowy, struktura wewn itd sa unikalne dla kazdego silnika..

poza tym stare dobre przyslowie: jak cos jest do wszystkiego to jest rowniez do d... hihi
  
 
w poprzednim escorcie wymieniałem katalizator i spawałem uniwersalny metalowy. Katalizator jest dobierany do pojemności auta więc spokojnie można ładować uniwersalny. I wcale nie jest do du.. tak jak kolega teoretyk napisał.
  
 
Cytat:
2007-03-23 12:02:32, VinCe pisze:
Katalizator jest dobierany do pojemności auta więc spokojnie można ładować uniwersalny. I wcale nie jest do du.. t



ojj tak ..

cytat ze sklepu:

'Katalizator uniwersalny do silników benzynowych i diesla
Po wspawaniu w miejsce oryginalnego katalizatora spełnia wszystkie wymagania odnośnie oczyszczania spalin

Może byś stosowany we wszystkich silnikach do 3000ccm3 pojemności'

no skoro podzialka co 3 litry t owg Ciebie dobieranie do pojemnosci to ok

  
 
Cytat:
2007-03-23 12:08:09, maciek701 pisze:
ojj tak .. cytat ze sklepu: 'Katalizator uniwersalny do silników benzynowych i diesla Po wspawaniu w miejsce oryginalnego katalizatora spełnia wszystkie wymagania odnośnie oczyszczania spalin Może byś stosowany we wszystkich silnikach do 3000ccm3 pojemności' no skoro podzialka co 3 litry t owg Ciebie dobieranie do pojemnosci to ok


widze ze znowu teria ze sklepu ... uwierz mi ze nie tylko jest jeden sklep gdzie mają jeden typ. Chyba logiczne ze do RS gdzie masz średnice rury chyba 55m nie założysz kata od seicento gdzie rurka wygląda jak słomka?? Pomyśl może troche bo wszystkiego nie da sie wyczytać.


[ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2007-03-23 12:10:57 ]
  
 
nie nie maciek, nie bądź taki - daj wykład
ja się nie miałem czasu nauczyć to ty nas trochę poucz

a co do tych 800zł - to one zostawały w kieszeni Forda - a teraz nie zostają
  
 
Cytat:
2007-03-23 12:11:54, slawas1 pisze:
nie nie maciek, nie bądź taki - daj wykład ja się nie miałem czasu nauczyć to ty nas trochę poucz a co do tych 800zł - to one zostawały w kieszeni Forda - a teraz nie zostają


sławek nie ma co.. zbieramy graty i jedziemy na walne.. pouczymy się troche bo i tak guzik wiemy..
  
 
Cytat:
2007-03-23 12:10:23, VinCe pisze:
widze ze znowu teria ze sklepu ... uwierz mi ze nie tylko jest jeden sklep gdzie mają jeden typ. Chyba logiczne ze do RS gdzie masz średnice rury chyba 55m nie założysz kata od seicento gdzie rurka wygląda jak słomka?? Pomyśl może troche bo wszystkiego nie da sie wyczytać. [ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2007-03-23 12:10:57 ]



wow... a co to jest praktyka ze sklepu ?
  
 
ja już spakowany i gotowy do jazdy /zaklep mi jakiś ładny pokój bo późno będę

  
 
Cytat:
2007-03-23 12:11:54, slawas1 pisze:
nie nie maciek, nie bądź taki - daj wykład ja się nie miałem czasu nauczyć to ty nas trochę poucz a co do tych 800zł - to one zostawały w kieszeni Forda - a teraz nie zostają



zapominasz ze po godzinach w warsztacie pracuje