Wskaznik paliwa nas oszukuje !!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam mały problem w zeszlym roku kupiliśmy razem z moją dziewczynką forda escorta cabrio silniczek xr3i 105 KM poprzedni wlasciciel sprowadzil go z niemiec w 90r w 96 wymienil amortyzatory tyl przód silnik skrzynie biegów i uklad kierowniczy ogulnie autko cacunio niedawno wymienilismy amortyzatory tył i cylinderki bo jesteśmy zasady "lepiej wymienic wczesniej zanim sie zepsuje" i myśleliśmy ze wszysto gra niestety okazalo sie ze oszukuje mnie wskaznik paliwa gdy wskazywał 1/4 baku w rzeczywistosci był pusty , okazalo sie ze bak jest do wymiany bo na spawie zaczął przepuszczac paliwo i jest wgnieciony myśleliśmy ze to jest przyczyną błędnego wskazywania paliwa, kupiliśmy nowy bak za 300 zlotych , po wymianie nadal oszukuje na 1/4 wskażnuik zatrzymuje sie a bak jest pusty . Mam pytanie jaka moze byc przyczyna???
  
 
IMO potencjometr w baku, znane z autopsji
  
 
a da sie wymnienic ten potencjometr


[ wiadomość edytowana przez: habrolo dnia 2007-03-23 08:11:40 ]
  
 
a może prościej jest przestawić wskazówkę??
  
 
W zasadzie to możesz spróbowac po wyjęciu potencjometru przesunąć(przegiąć)suwak na nie zurzyte miejsce na warstwie rezystancyjnej potencjometru-powinno działac elegancko.
Pozdrawiam
  
 
ja pierdziele 300zł za bak???
ja dałem 900 za całegto RST:d
niezli naciagacze ://
  
 
300 zł to chyba jeszcze normalna cena jak na oryginalny bak.
Do seicenta kupowałem zamiennik za 150, oryginał kosztował dobrze ponad 200
  
 
silniczek ktory znajduje sie za wskazowka paliwa sie przycina
u mnie bylo tak do dzis. niedawno wyszedlem z kanalu, bo sciagalem bak.
sciagniecie baku to pol godziny, przy okazji posmakowalem benzyny, za mocno nabralem powietrza
wszystko sciagnalem, poodczepialem a tu dalej wskazowka jest zablokowana na 1,3 baku (przez 3 miesiace jezdzilem na wyczucie, bo wskazowka zatrzymywala sie zaraz przed polowka , jak pierwszy raz sie przycial, to musialem latac na stacje i kupowac kanister ,
tez bylem swiecie przekonany, ze czyujnik poziomu paliwa sie tnie, a tu wyciagam pompe, patrze na czujnik, jest w porzadku, miernik i zaczalem przesuwac czujnikiem, wszystko oki
potem wykrecilem zegary i ruszylem wskazowka i poszla. Teraz ja rozruszalem to chodzi dobrze.
jedyny plus to to , ze wyczyszcze przy okazji bak z syfu, bo troche w nim bylo, i dokladnie wymierze sobie wskazania wskaznika, ile mi jeszcze zostalo paliwa jak wskazowka wchodzi na czerwone pole
  
 
zapomnielem jeszcze dodac ze , gdy zatankuje go do pelna moge jezdzic i jezdzic a wskazówka tylko nieznacznie się poruszy a dopiero po zgaszeniu samochodu i odczekaniu chwili i ponownym odpaleniu wskazuje wlasciwy poziom paliwa (tak mysle ze wlasciwy ) ale tylko wtedy gdy jest powyzej polowy baku.

[ wiadomość edytowana przez: habrolo dnia 2007-03-24 20:16:18 ]