Pompa paliwa-elektryka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szanowni koledzy! prośba o małą podpowiedź, ( szukajka preglądnięta ) .Ale w czym rzecz, chodzi o podłączenie pompy paliwa, są cztery kabelki,pytanko brzmi, który jest zasilający ( + )

1. czarny gruby
2.czarny cienki
3.fioletowo czerwony
4. biały cienki

W książce WKiŁ kolorki się nie zgadzają a mikrocat-a nie mam ( jeszcze)

  
 
jesli nie masz dostepu do danych, wlacz zaplon i zobacz na ktorym kablu pojawi sie napiecie na kilka sekund.
  
 
taaaa! jestem szybki ale nie aż tak żeby po zapłonie śmignać do kabelków pompy.

esi to 1.6 16v 98r


Taxi, dzięki za naprowadzenie na dobrą drogę.

[ wiadomość edytowana przez: zbys-sony dnia 2007-03-23 16:46:11 ]
  
 
Fioletowo czerwony to + a gruby czarny to minus.dla pewności podłacz pod nie żarówke i włącz zapłon bedziesz widział czy zaświeci czy nie.
Pozdrawiam
  
 
O.K. tak też uczynie, i niech stanie się światłość! czyli, krótko mówiąc, znajdę ( + ) podłącze bezpośrednio z aku i jak pompka nie zagada, to lipa i będę w plecy parę stówek Tak się kończy jazda na rezerwie
  
 
A jednak ,stało się !!! odnalazłem ( + ) dochodzący do pompy fioletowo czerwony podłączyłem żaróweczkę i zaświeciła się na jedną sekunde po przekręceniu kluczyka no to teraz ( + ) bezpośrednio z aku i ......? pompka nawet nie drgneła. O żesz ty !! To wyrwałem chwasta , i okazało się że całość była od forda Ka, co nie zmienia faktu że czeka mnie zakup nowej pompy. . NIE LATAJCIE NA REZERWIE BO PADNIE POMPKA!!!!!