No to mam uszczelke do wymiany :(:(

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jakieś porady jak sprawdzić czy to własnie ona jest zepsuta ?

Bo mam problem
1)Wcina mi płyn chłodniczy (ostatnio dolalem z dwa litry na 2 tygodnie)
2) dzisiaj właśnie zczaiłem jakąś dziwną maź pod korkiem zbiorniczka wyrównawczego
3) nie zauważyłem podwyższonego poziomu oleju
4) na pracującym silniku w zbiorniczku nie bulgocze, nie robią się bąbelki
5) wydaje mi się, że w zbiorniczku są śladu oleju bo są takie dziwne plamy a dolewałem czystej wody destylowanej
6) silnik sie poci z prawej strony olejem
7) podobno trzeba dolewać ok 1 litra oleju na 1000 km ( tak mi ojcice mówił, że tyle dolewał. Ja jeżdże nim od dwóch tygodni, zrobiłem 400 km i olej w normie z tego co pamiętam

Jakieś porady jak sprawdzić czy to napewno uszczelka pod głowicą ? Tylko napiszcie to bardzo prostym językiem bo nie jestem mechanikiem, żeby skumać cha-che

Aha i od razu jakie koszty wymiany z robocizną bo sam sobie tego nie zrobie

[ wiadomość edytowana przez: adam09 dnia 2007-04-05 10:00:36 ]

przy rozgrzanym silniku wydobywający się siwy dym z rury wydechowej może świadczyć o uszkodzonej uszczelce
jak byś napisał jaki silnik to było by łatwiej koszty określić
a uszczelka tak ok 100zł + profilaktycznie uszczelka pod pokrywę zaworów 20zl robocizna coś ok 100zł

a przepraszam ..1.6 16V EFI

własnie ten biały dym nie leci a co do wymiany uszczelki to jeszcze dochodzi planowanie głowicy czyż nie ? Więć mi chodzi o wszystkie koszty co trzeba zrobić

Z tego co opisał adam09 to uszczelka do wymiany . Mi też wcinało płyn chłodniczy, olej miałem OK i uszczelka była padnieta

Cytat:
2007-03-25 12:21:50, kamil76 pisze:
Z tego co opisał adam09 to uszczelka do wymiany . Mi też wcinało płyn chłodniczy, olej miałem OK i uszczelka była padnieta

a ile zapłaciłeś za wymiane + planowanie ?

ten essi to mnie puści z torbami już niedługo. Ładna z niego jest skarbonka

Cytat:
a ile zapłaciłeś za wymiane + planowanie ?