| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-26 11:11:19 Witam,
co to moze byc? Zawsze rano po odpaleniu za autem jest niebieska chmura.Po 3 minutach pracy silnika juz nie dymi na niebiesko tylko widac lekki szary dymek. Silnik 1.3 na gazniku. Zauwazylem ze koncowka rury wydechowej jest osmolona czyms czarnym i kapie z niej woda :/ |
bolid20 Essi Mk VI Bulowice | 2007-03-26 11:14:47 ze woda kapie to normalne |
on-driver Sympatyk FEFK Corrado Wrocław | 2007-03-26 11:16:18 no cuż wygląda na to że pali Ci olej, tłoki po rozgrzaniu rozszerzają się i uszczelniają , dlatego chmura znika, a co do wody z tłumika to normalne |
falcon0 Sympatyk FEFK ![]() Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2007-03-26 11:17:06 I jeszcze pewnie Ci olej bierze,co? Miałem to samo...wymiana uszczelniaczy pod trzonkami zaworow zalatwila sprawe... ![]() |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-26 12:09:47 Jaki koszt takiej imprezy? A moze mozna zrobic to samemu? |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-26 18:01:09 OK,czytalem fotorelacje.Wszystko kumam oprocz:
5.Teraz kiedy juz pozbyliśmy sie dzwigienek zaworowych oczywiscie nie wszystkich,poniewaz mozemy odkrecić tylko te których tłoki znajdują się w GMP CO to to GMP?? Jak to ustawic? |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2007-03-26 20:39:22 GMP-Górny martwy punkt.
Ustawisz odkrecając swiece i kręcisz wałem korbowym i ten tłok na którym odkeciłeś świece ustawiasz w gmp(wsadzasz jakichś śrubokręt albo drut w miejsce świecy i kręcisz tak aż sie ten srubokęt maksymalnie wysunie z otworu świecy)i wtedy możesz spoko wymieniać usczelniacze tylko na tym tłoku.do nastepnego tłoku znowu ustawiasz GMP i na nim robisz uszczelniacze. Pozdrawiam |
Przemm VB 2.0 16v Legionowo | 2007-03-26 22:24:38 Tak myslalem ale nie bylem w 100% pewny. |