Odkreca sie drazek kierowniczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jednak ktos nademna czuwa... Dzis wzialem sie za maglownice i okazalo sie ze drazek byl do polowy wykrecona!!! Nawet nie chce myslec co by bylo jak by sie odkrecil do konca :/

Od strony kierowcy wkreca sie ciezko,ale od strony pasazera moge go wkrecic reką prawie do konca.
  
 
KTOREJ STRONY OD MAGLOWNICY CZY OD KONCOWKI ??

przy koncowce powinna byc sruba kontrujaca, a do maglownicy na chama powinno sie dokrecac
  
 
kup cos takiego jak klej do gwintow
i po sprawie
  
 
klej można kupić - na pewno nie zaszkodzi
ale generalnie na maxa sie go dokręca
  
 
Ja bym był za opcją dokręcić na maksa. Bo miałem już przygody z klejem do gwintów, jak potem trzeba było to odkręcić... Palniki i cuda na kiju...
  
 
Dzieki.Dokrecilem na maxa i zobacze czy bedzie sie trzymac.Co jak co ale teraz chyba codziennie bede sprawdzal ze strachu
  
 
Cytat:
2007-03-27 13:20:08, Przemm pisze:
Jednak ktos nademna czuwa... Dzis wzialem sie za maglownice i okazalo sie ze drazek byl do polowy wykrecona!!! Nawet nie chce myslec co by bylo jak by sie odkrecil do konca :/ Od strony kierowcy wkreca sie ciezko,ale od strony pasazera moge go wkrecic reką prawie do konca.


Pytam sie z ciekawości. A co ze zbieżnością kół?

[ wiadomość edytowana przez: Mirekm11 dnia 2007-03-27 21:42:12 ]