| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
R_O_Y Sympatyk FEFK Mk VII kombi Inowrocław | 2007-03-28 00:19:39 Z tą różnicą w obrotach to ja też tak mam. Na benzynie są nieco wyższe jak na LPG, choć powinno być odwrotnie. Jesli chodzi o gaśnięcie na LPG to może to być parownik, często tak jest. Może być źle zamontowany (prostopadle do osi auta), może też być źle wyrególowany komp. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2007-03-28 07:41:13 filtr powietrza, filtr gazu,regulacja gazu (parownika). |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-05 19:15:25 Na pewno ten reduktor ok? Bo coś mi się nie widzi... |
jasqlek Krakow/Rzeszow | 2007-04-05 19:30:09 Wilku,
reduktor = parownik? Bo ja nie za biegly z nazwami jestem ;o) |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-05 19:34:16 Tak. Obie nazwy są w użyciu. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2007-04-05 20:01:18 Znam, ale chyba będziesz miał za daleko... ![]() |
Arden golf Dębica-rzeszów-Mielec | 2007-04-08 00:37:04 a czy podczas jazdy na gazie szarpnie ci czasem? |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2007-04-08 08:54:31 mam ten sam problem co jasqlek na benzynie ok a na gazie spadaja obroty do 500 i gasnie i to coraz czesciej przewody wymienione gaz ustawionyn swiece wymienione krokowiec czyszczony mechanicy stwierdzili ze wszystko ok teraz jak wlacze swiltla to mi z obrotow zchodzi do ok 700-750 tylko na gazie a juz nie mowie jak sie dmuchawa wlaczy bo wtedy schodzi do takich obrotow ze zaraz zgasnie ale to podejzewam ze bedzie alternator a dwa ze przy odpalaniu strasznie ciezko kreci ipolecial dymek spod maski tylko nie wiem z kad dokladnie a akumulator w innym aucie tez eskort tylko 1.8d i kreci normalnie to bedzie chyba tuleja na rozruszniku albo masa gdzies nie laczy poprawcie mnie jaksie myle |