MotoNews.pl
5 Dźwięk wydechu-jak uzyskac? (180286/45)
  

Dźwięk wydechu-jak uzyskac?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ostatnio jechalem sobie obok bmw... takie nawet ladne. fajne fele i wogole.. wydech 2 rurki kwadratowe.. ale nie o to chodzi

jechal i normalnie nic nie slychac... redukcja i zaczyna ladnie buczec...
jedziemy dalej normalnie i znow cichutko.. dodaje duzo gazu i znow buczy..
jak uzyskac taki efekt ?
pytam z ciekawosci bo ciagle buczenie mi osobiscie nie lezy ale taki efekt ze przy wysokich obrotach dopiero sie wkreca na ladny dzwiek

tak z ciekawosci sie pytam
  
 
Cytat:
2007-04-01 19:33:37, koniuXR3i pisze:
ostatnio jechalem sobie obok bmw... takie nawet ladne. fajne fele i wogole.. wydech 2 rurki kwadratowe.. ale nie o to chodzi jechal i normalnie nic nie slychac... redukcja i zaczyna ladnie buczec... jedziemy dalej normalnie i znow cichutko.. dodaje duzo gazu i znow buczy.. jak uzyskac taki efekt ? pytam z ciekawosci bo ciagle buczenie mi osobiscie nie lezy ale taki efekt ze przy wysokich obrotach dopiero sie wkreca na ladny dzwiek tak z ciekawosci sie pytam


kwestia dobrego wydechu... wydechy renowomanych producentów typy supersprint, remus, Sebring a nie Ulter czy inne badziewie.
U mnie na supersprincie jest tak jak napisałeś.. cisza jak sie wolno jedzie i niezbyt uciązliwy dźwięk na wysokich obrotach.
  
 
Też mnie to Ciekawi,bo mój cały czas buczy i denerwuje mnie strasznie.
  
 
moze to jest fajne ale na trasie jak depniesz to nieszczególnie . Po mieście fajnie ale jak duzo jeżdzisz to eee tam.
Ja mam końcowy wydech stoffler + stożek i fajnie brzmiało przy depnięciu ale teraz jak wywaliłem kata mam takie brzeczenie bzzzzzz.
  
 
Cytat:
2007-04-01 19:36:13, VinCe pisze:
kwestia dobrego wydechu... wydechy renowomanych producentów typy supersprint, remus, Sebring a nie Ulter czy inne badziewie. U mnie na supersprincie jest tak jak napisałeś.. cisza jak sie wolno jedzie i niezbyt uciązliwy dźwięk na wysokich obrotach.



musze Cie kiedys posluchac czy wlasnie o to mi chodzi

czyli po prostu inwestycja w markowy wydech...
  
 
Cytat:
2007-04-01 19:38:19, koniuXR3i pisze:
musze Cie kiedys posluchac czy wlasnie o to mi chodzi czyli po prostu inwestycja w markowy wydech...


dokładnie tak.
  
 
mam wydech firmy Supersport i mam tak samo, jakby mi caly czas pierdzial to bym go od razu wywalil
  
 
Witam!
W moim Essim jest zamontowany tłumik Remusa, model 696, dedykowany do Escorta. Na wolnych obrotach go nie słychać, troche mi tago brakuje Przy wyższych obrotach zaczyna być słyszalny, ale bardzo kulturalnie Jak komuś zależy na komforcie to idealna sprawa.
Pozdrawiam!
  
 
a mniej wiecej cena ? bo na allegro nie widze
  
 
Cytat:
2007-04-01 19:47:03, koniuXR3i pisze:
a mniej wiecej cena ? bo na allegro nie widze


końcowy około 1000 pln. czasem można jakies promo trafić.
  
 
aha czyli jak dla mnie temat zamkniety

wielkie dzieki za wyjasnienie
  
 
jak patrzylem u producenta to moj kosztowal prawie 400Euro, oczywiscie ja go nie kupowalem, tylko poprzedni wlasciciel (Niemiec), ja nie jestem az takim maniakiem, zeby tyle ladowac w sam wydech
  
 
ja kupilem wydech m-teka i jestem zadowolony jest cichy przy niskich obrotach a przy 3000 ladnie buczy
  
 
Ja kupiłem wydech www.tlumikisportowe.pl. cos ok 250 pln z wysyła, końcówki do wyboru ja mam owalna 70 mm, wszystko dokładnie dopasowane plug&play. Fajne chodzi nie zaglosno nie za cicho Jak bedziesz dokładki do zderzaka brał to posłuchasz


[ wiadomość edytowana przez: mativ8 dnia 2007-04-01 22:43:57 ]
  
 
Ja mam w swoim tłumik Montii Motorsport i jestem bardzo zadowolony... w mieście jest bardzo przyjemny przy spokojnej jezdzie .... przy wkrecaniu na wysokie obroty zaczyna bardzo łądnie mruczeć ...a jużw ogole poezja jest wtedy jak redukuje na niższy bieg przy 2 tys obrotów... słychać wtedy piękny gulgot, niczym w samochodach WRC Troszke problemu jest na trasie przy stałęj predkości powiedzy 140-160 km ... wtedy mam stałę 3,5 tys oborotow i dzwiek jest troche nużący ... powyżej 160 robi sie znow ciszej ... (spaliny mnie nie doganiają , albo przekraczam predkosc dzwieku ) .... Koszt 290 zl plus montaż ...
  
 
Cytat:
2007-04-01 19:33:37, koniuXR3i pisze:
ostatnio jechalem sobie obok bmw... takie nawet ladne. fajne fele i wogole.. wydech 2 rurki kwadratowe.. ale nie o to chodzi jechal i normalnie nic nie slychac... redukcja i zaczyna ladnie buczec... jedziemy dalej normalnie i znow cichutko.. dodaje duzo gazu i znow buczy.. jak uzyskac taki efekt ? pytam z ciekawosci bo ciagle buczenie mi osobiscie nie lezy ale taki efekt ze przy wysokich obrotach dopiero sie wkreca na ladny dzwiek tak z ciekawosci sie pytam



Widziałem (i słyszałem) na jakimś pseudozlocie tuningowym we WRoCku jak kolo miał nagrane na audio różne wydechy i sobie włączał empetrójki

Tak jak Vince napisał. Tylko porządny, markowy tłumik końcowy. Albo porządny tłumikowiec. Ja w każdym razie na Chomiki nie narzekałem, budziły się powyżej 3krpm. Prawie tak samo jak Łaciaty na Remusie.
  
 
no ok .. ale tak ogladam i wszystko to ma duze rury

a ja bym chcial cos takiego jak mam ...

taki cichociemny a nie rura jak w czolgu
  
 
Końcówka może mieć mniejszą średnicę niż te "tuningowe", pamiętajmy że w tym przypadku przekrój wydechu to ledwie 42mm, także przeliczeniowo biorąc 63mm średnicy końcówki powinno wystarczyć. Częściowo można to obliczyć, choć naturalnie "final touch" jest najważniejszy. Nota bene dobre, sportowe auta wcale nie mają ryczących wydechów i wiader wystających spod zderzaka. No ale za nimi stoi baza inżynieryjno-materiałowa