Producenci foteli - Bimarco i...?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakas amnezja mnie naszla - kto jeszcze robi fotele podobne do Bimarco?
  
 
speed?
  
 
A jakis link do producenta?
  
 
fómen
  
 
np. sparco, recaro, jamex, konig itd poza bi marco i speed..
  
 
Cytat:
2007-04-03 18:18:58, Dar00 pisze:
np. sparco, recaro, jamex, konig itd poza bi marco i speed..


mysle ze zurawiowi chodzilo o polskich producentow...

sklep fómena
  
 
No dokladnie - tak, zeby podjechac i cos sobie przymierzyc, powybrzydzac i wybrac.
  
 
Speed
Fomen to nic innego jak fotele bimarco albo speed.
  
 
A moze ktos wie jaki kubel bylby dla mnie najlepszy?
Wiem, ze najlepiej wsiasc w kubel, ale do tej pory raczej jakos nie byly one potrzebne wiec sie nie pasowalem. Pytanei kieruje do tych co wiedza jak wygladam - raczej wysoki (183cm) i cholernie chudy (70kg wagi). W pasie mam 80cm luzno mierzone. Moze ktos ma podobne parametry i mogby cos doradzic?
  
 
wrzuc fotke

to zalezy czy jestes szeroki w barach czy jakas kura wyscigowa z ciebie polecam ci dakara bo kapitalnie trzyma dupsko
  
 
Jakies przykladowe zdjecie jest u mnie na stronie - troche stare, ale raczej neiwiele sie zmienilem zakladajac ze od 14 lat waze tyle samo.

A co do formy - to raczej wyscigowa kura ze mnie niz rajdowiec - spokojna jazda swapem bez kjsow i szalenstw, wiec fotelik taki, zeby raczej dobrze trzymal.

Dakar to chyba najwiekszy rozmiar - D?
  
 
ja mam podobne wymiary jak ty tylko troszke wyzszy Mam taki fotel jak maly sprzedaje link i jestem bardzo zadowolony, objechalem polske w nim,trzyma w miare dobrze.jedyny minus to jesli bys mial pasy szelkowe to ten fotel ma jedna centralna przelotke i pasu moga obcierac o szyje
  
 
Ja bym Ci polecił SPEED I. Fotelik fajnie trzyma tylko że do niego zalecane są szelki, bo w zwykłych paach wyjeżdża Ci tyłek z niego - ma prosty dół.
  
 
speed 1 jest mega wąski, polecałbym raczej 2 ale to fotek o typowo sportowej konstrukcji. Do cywila polecałbym raczej Bimarco Bravo albo Cobra, idealne do codziennej jazdy. w speedzie po 50 km boli dupsko
  
 
widzę że nikt tu nie poruszył jednej ważnej kwestii- speedy są już konstrukcji skrzynkowej- pionowe boczki - trzeba dobrac sobie idealny model, zeby dupa dobrze siedziała.
Bimarco B i C maja taka konstrukcje boczków (schodza się pod kątem), sa bardziej uniwersalne, i siedzi sie w nich dobrze zarowno mojemu chudemu pilotowi jak i kumplowi który ma słuszną masę.
Niektórym nie pasuje tylko zbyt odchylone do tyłu oparcie foteli bimarco C- mnie pasowało
Aha, najważniejsze- jest 1 koleś obok Kęt który zrobił ładne kopie Bimarco C z obszyciem i przelotkami na pasy, płaciłem 250pln za sztuke w 2005.


[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2007-04-04 00:01:38 ]
  
 
Cytat:
2007-04-03 18:52:50, Zuraw pisze:
Dakar to chyba najwiekszy rozmiar - D?


nie, expert jest najwiekszy.
  
 
tylko te podróbki szybko zaczynają wyglądać na podróbki, znajomy takie ma i masakrycznie szybko wyblakły i poprzecierały się. ja mam bravo, kupiony jako nówka, nie wyblakł nic a nic, nie przetarł się nawet pomimo jazdy w seryjnych pasach
  
 
ja chwale sparco junior w sumie pewnosci nie mam czy to sparco, jezdzilo to kiedys u evila
szkoda tylko że to nie skorupa
  
 
Zgadzam się z Qba745 - Speed 1, mam podobną budowę ciała jak Żuraw - tyle że o 10cm wyższy i może z 5kg ciężejszy. Jeżdżę już z 3 lata w speed'zie 1 i nie zmienię go.Co do tego że niby niewygodny - przyzwyczaić się da (ja byłem w nim na Barumie, spałem w nim tam całą noc).Jakościowo nie jest zły-po 3 latach użytkowania wygląda jak nowy, żadnych przetarć.No i cena jak najbardziej akceptowalna.
  
 
Czyli jaka ta cena?