[126p bis] 1,2 MPI w przebudowie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
W lipcu zeszlego roku kupilem seryjnego bisa na rekinach rocznik 87' tylko i wylacznie w celu zrobienia swapa na 1,2 8V z punto I.
Szukalem jak najzdrowszego egzemplarza przez ok 3-4 miesiace az w koncu trafil sie ten
Na poczatku mialem pewne problemy z kontaktem z jego poprzednim wlascicielem poniewaz trudno bylo mu uwierzyc, ze przyjade po niego cos ok 300km....
Niestety nie posiadam juz jego zdjec kiedy byl na stalowych rekinach...

Oto fotki kiedy byl juz w moim posiadaniu
Pierwsza zmiana bylo zalozenie ruskich felg...

nr1

nr2
nr3
nr4



Obecnie siedzi juz w nim nowy silnik(niestety spiety z seryjna skrzynia w stanie idealnym, jak pieniadze w wakacje pozwola to bedzie 5tka ze skody)- zostalo podlaczenie elektryki i dopracowanie, koncowe podlaczenie ukladu chlodzenia itp.
Fotki niebawem


[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-04-04 19:13:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2007-09-06 09:43:12 ]
  
 
obecne fotki daj , bisik w zarabistym stanie- bedzie zapitalac.
Kurde, chyba ja tez sie bede musiał pochwalic swoim padlem
  
 
jutro prawdopodobnie wrzuce
czy zamieszczone fotki sie wyswietlaja? bo mi cos nie bardzo...
  
 
złe linki dałeś
  
 
Mi sie też nie wyświetlają.

Na szczęscie wiem jak ten bis wyglada wiec sie fotkami nie przejmuje
  
 
Nie lepiej wstawić 1,2 16V? Na starcie 86KM
  
 
ale Lord jaka seryjna skrzynka Ci wytrzyma ten moment z 16 V ??


[ wiadomość edytowana przez: Spawn_ad dnia 2007-04-04 21:38:32 ]
  
 
Zobaczymy jak się to będzie spisować z 5 od skodziny. Na razie fajnie to wszystko wygląda
  
 
Cytat:
2007-04-04 21:36:54, Spawn_ad pisze:
ale Lord jaka seryjna skrzynka Ci wytrzyma ten moment z 16 V ?? [ wiadomość edytowana przez: Spawn_ad dnia 2007-04-04 21:38:32 ]



sory zapomniałem ze to do malucha, ostatnio często bywam na nieszczęsnej centomani i mi sie popieprzyło
  
 
Hmmmmmm widze że nastepna rakieta sie robi (może też se taki silnki wsadze ).Wozidełko wygląda super a jestem ciekaw jak bedzie wyglądać w efekcie końcowym.
  
 
chłopaki a widze ze te szare rusy to na sesji przy każdym samochodzie w rodzinie są
  
 
grafitowe a nie szare
raz je pożyczyłem
  
 
to jest tez moj ulubiony kolor tych felg jak nazbieram na takie kase to napewno pomaluje je na taki grafit
  
 
No to fotki z dzisiaj
Niestety nie skończyłem pasa tylniego bo zabrakło mi gazu w butli..

www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3654ca4ca1a38be6.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22051eecd19e9561.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33f3e9906a7683e9.html
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf4ddf5ab86d09a3.html

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-04-05 14:47:32 ]

[ wiadomość edytowana przez: Dar00 dnia 2007-04-05 14:48:16 ]
  
 
No fotki ladne, robota fajna, ale pierwsze i zasadnicze pytanie - jak dolejesz oleju do silnika????
  
 
Cytat:
2007-04-05 20:24:56, Zuraw pisze:
No fotki ladne, robota fajna, ale pierwsze i zasadnicze pytanie - jak dolejesz oleju do silnika????


Oho, znowu się zaczyna
  
 
Bynajmniej - o ile przy takiej konstrukcji jakos idzie nalac oleju, o tyle przy tej juz nie. Stad pytanie.
  
 
Oj sie Zuraw szczegółów czepiasz, zanim sie caly olej zużyje może już tego bisa nie bedzie... Albo dziurą od bagnetu będzie dolewał
  
 
są specjale szczy kawki (0.5l)do oleju wie nie ma problem żeby dolać lub wymieni wiec się nie czepiaj
  
 
nie no na prawdę robota profi jestem pod wrażeniem ale, mam jedno pytanko i bynajmniej nie dotyczy one wlewu oleju, lecz usytuowania chłodnicy a mianowicie czy będzie ona w seryjnym miejscu, czy wędruje do przodu??