Przewody elektryczne do pompy paliwowej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam pytanie jak idą (którędy sa puszczone) przewody zasilające do pompy paliwowej?.
  
 
Od skrzynki w wiązce lewym nadprożem i później pod kanapą.
  
 
Dokładnie - do pompy idzie 4/5 kabli w zaleznosic od wersji wyposażenia, widac je jak podniesiesz kanape.
A teraz ja mam pytanie - jak kurna wypiąc kostke od pompy, jakiś geniusz wymyślił otwór wielkosci 3cm max i na dodatek nie jest idealnie nad kostką.... kombinuje nad rezerwą, i chciałbym wiedzieć czy ten styk, do którego powinien być podłączony 5 kabel, jest u mnie aktywny - jak jest to reszta instalacji nie będzie problemem.
Chce jednak uniknąć wyciągania baku, kiedyś wyciągałem i to kupa roboty jest, zazwyczaj wszystko sie rwie, w koncu nikt tam nie zagladał od 10 lat...
Jakby ktoś miał jakies pomysły, to czekam... chyba ze bak w eśku się jakoś łatwo wyciaga, kiedys wyciągałem z fiesty rok 1992 i nie było miło.
Pozdr
KACPER


EDIT
dodam ze w fiescie dało się odpiąc kable od pompy bez jej wyciągania, czego w escorcie dokonać nie umiem


EDIT 2
ok, widze fotorelacje...teraz pytanie czy kontrolka rezerwy jest tego warta

[ wiadomość edytowana przez: Kacper85 dnia 2007-04-05 13:45:35 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kacper85 dnia 2007-04-05 13:58:13 ]
  
 
ja wypiolem, moze popsikaj czyms, fordowskie wtyczki maja te blaszki tzrymajace wtyczke, pewnie sie nie wciska do konca...

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2007-04-05 18:09:04, zenq pisze:
ja wypiolem, moze popsikaj czyms, fordowskie wtyczki maja te blaszki tzrymajace wtyczke, pewnie sie nie wciska do konca...



ale umnie tej wtyczki nie wypne bo nad nia jest blacha....nie zgadza sie z dziura genialne coz, 3 lata jezdziłem bez kontrolki rezerwy, to i nastepne 3 przyjezdze