Czy to świece i przewody?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cześć wszystkim. słuchgajcie, mam mały problem...i pytanie do was.
jak esperolot jest nienagrzany, i przełączy się na gas, to czasem przez chwilkę potrafi grać na try cylindry, jak dostanie ostro po gazie na rozgrzanym silniku, to po spadku obrotów też czasem pochodzi na trzy gary...czasem jak jest zimny to przy spaqdku z wysokich obr na niskie przygaśnie. często się to nie zdarza, ale na benzynie nigdy się to raczej nie zdarza....tylko na lpg.
czy to znak, że czas na świece, i przewody, czy może problem leżeć również gdzieś indziej?
proszę o rady bardziej zorientowanych jak ja,,,,
pozdrawiam
  
 
a kiedy wymieniałeś świece i przewody?
Bo wiele osób bagatelizuje sprawę a później wychodzą babole
Zmień świece i przewody (polecam firmę NGK) i zobaczysz czy pomoże - proste i oczywiste
  
 
Przewody bardzo prosto możesz sprawdzić. No risk, no fun!
  
 
Jak coś sie dzieje należy tam od razu zajrzeć. Palienie silnika na niepełnych garach to już krok do wystrzałów LPG. Kupić materiał polerski, taka szmatka ścierna w sklepie z lakierami samochodowymi, następnie poszczególne końcówki przewodów wysokiego napięcia oraz styki złącz przeczyścić tym materiałem. Spryskać później WD-40 i po sprawie. Najczęściej styki się utleniają na kopułce zapłonowej (bywają aż zielone od tlenków metalu). Nie czyścić przypadkiem papierem ściernym, chyba że wyjątkowo o niskim ziarnistości.
  
 
Cytat:
2007-04-06 00:40:36, DENWER pisze:
następnie poszczególne końcówki przewodów wysokiego napięcia oraz styki złącz przeczyścić tym materiałem. Spryskać później WD-40 i po sprawie.



Aleś wykombinował. Ja polecam otwarcie maski, odpalenie auta i łapami macanie każdego z przewodów WN. Jak kopie - do wymiany!
  
 
a nie latwiej popsikac przewody woda i wjechac do grazu?? i popatrzec czy sa przebicia??
  
 
Cytat:
2007-04-06 10:55:56, Jabuszko pisze:
a nie latwiej popsikac przewody woda i wjechac do garazu?? i



Oczywiście wcześniej należy zakupić garaż