Zawieszenie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam otoz dzis zauwazylem ze przy ruszaniu i hamowaniu samochodem slychac dzwieki przypominajace te jakie wydaje stare luzko na sprezynach,wczesniej tego nie slyszalem.
Pytanie to :czy to moze cos nie tak ze sprezynami od zawieszenia(dzwieki dochodza z przodu)oraz w czym tkwi problem i jak go rozwiazac.
Pozdrowienia.
  
 
sprezyny raczej nie (chyba,ze masz w nich jakies gumy poupychane ) bo to wlasnie jakies elementy gumowe sie wyrobily..skoro tylko przy ruszaniu i hamowaniu to silentbloki, koncowki drazka stabilizatora, gumy drazka stabilizatora np. najlepiej byloby organoleptycznie to zbadac


[ wiadomość edytowana przez: maciek701 dnia 2007-04-08 20:53:21 ]
  
 
Tak rozumiem ale nie mam teraz takiej mozliwosci ale zauwaztlem tez ze przy skrecie kierownica podobne dzwieki dochodza.
  
 
nawet gdy krecisz w miejscu? hmm w takim razie moga to byc koncowki drazka stabilizatora.. ale na odleglosc to ciezko cos zdiagnozowac, obawiam sie,ze bez lookniecia na te elementy sie nie obejdzie.
  
 
łącznik stabilizatora -przytarty
  
 
Witam kolegę. Ja mam essiego combi i powiem ci tak, takie objawy miał kolega i wyszło na to że to był mechanizm przekazania napędu. U mnie zaczyna sie tez tak dziać, szczególnie w czasie skrętu. a stuk z przodu moze byc powodowany tęż złym stanem tarcz i klocków hamulcowych. Jesli nie nazwałem dość precyzynie cześci to sorry.
  
 
Cytat:
Witam kolegę. Ja mam essiego combi i powiem ci tak, takie objawy miał kolega i wyszło na to że to był mechanizm przekazania napędu. U mnie zaczyna sie tez tak dziać, szczególnie w czasie skrętu. a stuk z przodu moze byc powodowany tęż złym stanem tarcz i klocków hamulcowych. Jesli nie nazwałem dość precyzynie cześci to sorry.



stach2005 w przypadku Twojego kolegi i Twoim to na 100% zużyte przeguby napędowe ale kolega maciek701 napisał że skrzypi mu nawet na postoju więc przegub ,odpada też kiedyś szukałem takich pisków i okazało się że łącznik zardzewiał pod tą gumką ,oczywiście był to łącznik za 30 zeta
  
 
Laczniki stabilizatora tuleje plus ...zreszta prawie cale zawieszenie wymienione w ostatnim roku oprucz amorow i sprezyn wiec dlatego moje podejrzenia dot. tych elementow.
  
 
Cytat:
2007-04-08 21:40:26, macko1977 pisze:
Laczniki stabilizatora tuleje plus ...zreszta prawie cale zawieszenie wymienione w ostatnim roku oprucz amorow i sprezyn wiec dlatego moje podejrzenia dot. tych elementow.



No to muszę Cię zmartwić. Masz najprawdopodobniej ponownie do wymiany albo łączniki stabilizatora, albo gumy stabilizatora, a najpewniej (90 %) są to tuleje wahacza - to nie jest wina amorków i sprężyn. I nie ma znaczenia fakt, że robiłeś to w ubiegłym roku. W Fordzie raz na rok zdarza się wymieniać te elementy, no bo rozumiem, że zupełnie NOWYCH, ORYGINALNYCH kompletny wahaczów nie montowałeś.
  
 
w 100% za KriSSo
  
 
No calych nie ale wczesniej mialem problemy bo szybko padly i tym razem poprosilem o drozsze i lepsze...
No nic dzieki za podpowiedzi trzeba to przepatrzyc od nowa na kanalku.