MotoNews.pl
  

Kme diego pomocy?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam posiadam instalke kme diego, zrobilo mi sie takie cos gdy juz samochod sie nagrzeje i przelacza sie na gaz to zaczyna piszczec centralka tak jak przy braku gazu (butla zatankowana do pelna) czy moze ktos sie z tym spotkal moze to awaria jakiegos elektrozaworu sprawdzalem gaz wychodzi z butli do przewodow moze elektrozawor przy reduktorze trzyma prosze o pomoc kogos kto juz to przerabial Pozdrawiam.
  
 
map sensor (czujnik ciśnienia) najprawdopodobniej ci padl ale pez podpiecia pod komputer nic nie mozna byc pewnym na 100 % bo jesli chodzi o te instalacje tam kupe rzeczy sie sypalo
  
 
Powodów może być dużo u mnie kilka razy było tak, że gdy samochód się nagrzał i przełączył na gaz (przełączenie przy 30*C) to po kilkuset metrach piknął i przeszedł na benzynę po podpięciu odczytałem błąd za niska temp. red. poniżej 20*C czy coś podobnego. Warto sprawdzić całą instalkę: połączenia gazowe, elektryczne itd. Instalacja jest czuła na zakłócenia. Możliwe, że padł wspomniany już MAP. Podstawa to kontrola instalacji programem serwisowym co się dzieje podczas przełączania.
  
 
Sprawdź poziom płynu w układzie chłodniczym, jeśli nie to to patrz post Orfeusza.
  
 
plyn chlodzacy jest,mozliwe ze to ten map mam problem poniewaz jestem teraz w Szkocji i niemam gdzie podjechac aby to sprawdzic jestem zdany tylko na siebie a gdzie dokladnie znajduje sie ten map sensor.
  
 
jesli nie podlaczysz do kompa nic nie zobaczysz
  
 
Spróbuj jeszcze dłużej rozgrzać na benzynie i potem przełączyć na gaz, może nie powróci na benzynę...
  
 
tak tez probowalem ale nic, on nawet sie nie przelacza na gaz bo w momencie przelaczenia wyskakuje takie sygnalizowanie jak przy braku gazu i poprostu zostaje na benzyniea kontrolka pika az musze wylaczyc zaplon.
  
 
Sprawdź czy zawór na wielozaworze się otwiera, to samo tyczy się zaworu przed reduktorem.

I napisz, kiedy zakładana ta instalacja, jakiś rok temu z małym hakiem Valtek dostarczył KME partię wadliwych elementów gumowych do reduktorów, tam problemy objawiały się właśnie zbyt niskim ciśnieniem, ponieważ rzeczona gumka pęczniała pod wpływem LPG i blokowała część przepływu.
  
 
juz zrobione tak jak myslalem to zawor przy reduktorze juz dziala i wszystko ok. poprostu padl dziekuje za odpowiedzi i podpowiedzi Pozdrawiam.