126p - 500KM 350Nm - w Zvoleniu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
10 kwietnia bedac w Budapeszcie pojechalismy na Hungaroring, bo byl wyscig prentkich samochodow i mialem informacje ze bedzie wlasciciel malucha TDI ze swoim nowym cackiem.

Ale to co zobaczylem na miejscu przeroslo moje najsmielsze wyobrazenia - po prostu nie moglem wyjsc z podziwu jak ten maluch wyglada i jak to wszystko zostalo w nim upakowane. Zdjecia niestety nie oddaja zupelnie tego klimatu, a w polaczeniu z kijowym oswietleniem hali w ktorej stal oraz nienajelpszym aparatem zdjecia sa takie jakie sa.

Silnik jest albo z BMW M3 albo M5, w kazdym razie z hamowni wyszlo 500KM i 350Nm, czas do setki jest nieznany - nikt nie odwazyl sie dokonac pomiaru - kierowanie tym pojazdem wyglada na nie lada wyzwanie. W kazdym razie na jednej z fotek widac jedynie tylne swiatla malucha jak smignal przede mna podczas racingu - przycisk wcisniety jak dojezdzal do mnie, fota zrobiona jak juz mnie minal....

Przykladowe foty:









Czesc fot zrobilem po tym jak udalo mi sie wkrecic na oficjalna zdjeciowke dla prasy, a ze ochrona nie gadala w jezyku angielski udwalaem glupa ze nei rozumiem co gadaja po wegiersku, wiec dali mi spokoj.






Troche mechaniki:




umiejscowienie fotela i hebla?:



tylny dyfer:





mocowanie lapy silnika tuz pod pedalami:



przedni zawias:





tylny zawias:




Reszta fot tutaj. Pozniej bede mial rowniez te oficjane prasowe foty to dorzuce.

Tak jak napisalem - nie oddaja one klimatu rzeczywistosci, a naprawde warto zobaczyc go na zywo. A bedzie ku temu okazja, poniewaz Miklos - wlasciciel samochodu obiecal przyjechac OBYDWOMA samochodami do Zvolenia!!!! Jest tylko jeden warunek - przyjechac musi rowniez pan Bryzek swoim Krzysiem. Jesli odwiedzi nas w Zvoleniu, to - jak rozmawialem juz z Ludevitem na ten temat - odbedzie sie nieoficjany (z roznych powodow biurokratycznych) wyscig na 400 metrow pomiedzy tymi 3 maluchami. Kwestia dogadania sie z wlascicielem aeroportu i zabezpieczeniem toru.

Poza tym zapraszam do dyskusji.
  
 
Mam jedną prośbe, weźcie na Zvolen kamery ...
  
 
brzydkie to i niepraktyczne na ulice ( w polsce). pozatym pewnie miazdzy i polyka, choc dla mnie to auto jest bez polotu z wygladu zupelnie. malec-potwór wygalda ladnie w stylu wloskich torówek ktore juz nieraz ogladalismy - a tu wizualnosc jest taka sama jak laski ktora o niego wyciera tylek - nijaka

a co do mocy - sa jakies jeszcze dane? wogole masa jaka itp?


[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2007-04-11 22:54:27 ]
  
 
toć mi to wygląda na śpere z beemki, tak jak i mocowania silnika bardzo beemkowskie...hmmm moze to z M3 E30 motór jest...a malec fajny, chcialbym zobaczyc jak to hasa..
  
 
No bo to JEST beemka w opakowaniu malarii.
  
 
na moje ślepe oczy nie jest to silnik z e30 m3, miał 4 garnki i inny kolektor dolotowy. ale na bmw to ja się nie znam .
w każdym razie nie chciałbym byc na miejscu drajwera jak korba bokiem wyjdzie w tym silniku.
  
 
Cytat:
2007-04-11 22:42:21, Zuraw pisze:
Silnik jest albo z BMW M3 albo M5, w kazdym razie z hamowni wyszlo 500KM i 350Nm,


komuś się nie pomyliły KM z Nm?
  
 
Taka informacje otrzymalem. Sadzisz ze wiecej ma niutkow nim koni?
  
 
Cytat:
2007-04-11 23:13:57, schwepes pisze:
komuś się nie pomyliły KM z Nm?


No też tak podejrzewam. Zwykle to moment jest wyższy od mocy a tu jest na odwrót
  
 
Nie znam auta co ma mniej Nm jak KM
  
 
ładna wędzarnia... zginac w tym czyms z rozpie... sie o drzewo to rozumiem ale tam sie poprostu mozna usmazyc
ja bym jednak jeszcze pokombinowal i jakos silnik odseparował od czlowieka :/
  
 
Cytat:
2007-04-11 23:18:16, Zuraw pisze:
Taka informacje otrzymalem. Sadzisz ze wiecej ma niutkow nim koni?


najbardziej zbliżony do tego co podałeś jest silnik z M5 z końcówki lat 90-tych -> 400KM (ale zazwyczaj na hamowni wychodzi mniej ~370KM) i 500Nm.

Cytat:
Nie znam auta co ma mniej Nm jak KM


dobre silniki tak mają - patrz Honda S2000

[ wiadomość edytowana przez: schwepes dnia 2007-04-11 23:24:04 ]
  
 
czy ja tam widze turbine??
masakra , prawie okrakiem na silniku... hardcore
  
 
Może ma "przycisk śmocy" i spada moment no korzyść KM
PS: malowanie robione aerografem czy oklejony poprostu?
  
 
Cytat:
2007-04-11 23:10:48, fiat_maniac pisze:
na moje ślepe oczy nie jest to silnik z e30 m3, miał 4 garnki i inny kolektor dolotowy. ale na bmw to ja się nie znam . w każdym razie nie chciałbym byc na miejscu drajwera jak korba bokiem wyjdzie w tym silniku.



"no mi to wyglada na 2.5 bez vanosa z E-30 i to mialo 170KM a tu jeszcze turbo do tego .ciekawe ile z tego wyszlo"

To słowa kolegi ja się nieznam
  
 
Cytat:
2007-04-11 23:24:56, Blady pisze:
czy ja tam widze turbine?? masakra , prawie okrakiem na silniku... hardcore


faktycznie, siedzi tam turbo, tak że tym bardziej wersja z mocą 500KM i małym momentem odpada
  
 
to co to wkońcu z M5 (3.5?) miały takie silniki? a wykresu z hamowni niema? bedzie wtedy wszystko wiadomo ile czego ma


[ wiadomość edytowana przez: Yankee dnia 2007-04-11 23:31:06 ]
  
 
alllllllle kozaczki
  
 
Było jakieś M5 z silnikiem 3,5l ok.280KM i 340Nm w serii. Być może to ten motor.
  
 
fajny chociaz za duzo kolorow i tworzywa jak dla mnie

ale jakby w seryjnej kascie miec takie to nie jednen napakowany w bmw czy fordzie został z tyłu z opuszczoną szczeką