| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kalor Escort Driver ![]() X-Trail | 2007-04-15 22:49:11 To bujda |
mirasescort Ford Escort MK6 Wrocław | 2007-04-15 23:04:59 a te z niemiec też szybko blachy idą Bo szukam kombi, a zastanawiam się miedzy escort MKVII, mondeo MKII i focus MKI. Tylko jak jest z tymi blachami w tych modelach, samochód bedzie wyzyłowany lecz nie meczony, to znaczy bedzie ciagać przyczepke ale nie na wysokich obrotach i nie boksujac kołami. Czyli delikatna jazda, bez brawury lecz wyzyłowana. A oraz, aby do bagaznika mozna było cos ciezkiego ładować |
lukas_s Sympatyk FEFK był MKVI/była Viki/j ... KRAKÓW Nowa Huta / Niepołomice | 2007-04-16 07:46:33 Z rozmów z Jankiem-RS i powołując się na Naszego killera RS-ów można powiedzieć że ocynk miały tylko F1 [ tylko nie wiadomo do końca jaki] |
przemkowal Escort mkVII Kombi Wrocław | 2007-04-16 09:33:16 Ja mam 99r i dziury. Trzeba bedzie wymienic reperaturki. Poza tym ostatnio zauważyłem bąble pod listwami drzwi i wpryskiwaczu tylniej szyby. Kurcze jakiej blachy oni uzywali do tych aut? Brat ma Golfa 89r i nie ma sladu nawet rudego. Ale to są uroki escortów. |
CODI Wrocław | 2007-04-16 09:58:09 Witam
Roczniki 1999 i 2000 były produkowane tylko w Polsce w Płońsku. Niestety obie wersje MKVII produkowane w tym czasie (5d i kombi) mają wady konstrukcyjne w budowie nadwozia, głównie pękają łączenia tylnych słupków. Do tego standardowo rdzejwieją pod uszczelkami (u mnie drzwi, po przednią szybą i listwy przy szybach bocznych), progi za przednimi kołami nie osłonięte przez chlapacze oraz na zgrzewach. Ja mam problem tez na dachu, przy spryskiwaczu na masce i z tylną klapą (to ostatnie to efekt dzwonka poprzedniego właściciela). W porównaniu z Astrą szwagra rocznik 1999 jest ... gorzej...tam przynajmniej nie ma problemów z progami i pod uszczelkami...ale za to klapa od początku sprawia problemy. Pozdrawiam CODI |
Kao Częstochowa | 2007-04-16 13:04:22 Nie tylko w Polsce były robione, bo jak kupowałem swojego to przeszedł mi koło nosa taki sam rocznik i model produkowany w Niemczech. |
CODI Wrocław | 2007-04-16 14:55:57 Z dostępnej dokumentacji Forda wynika że ostatnie MADE IN GERMANY zjechały z taśmy w połowie 1998 roku, nazwy zakładu nie pomnę. Mogły być sprzedawane jeszcze do końca tego roku lub na początku 1999. Po tym czasie montaż w Europie odbywał się tylko w Płońsku wydaje się że z tego powodu wiekszość katalogów podzespołów dla Escorta kończy się na 1998 roku, sprawdź w sklepie
Polecam pewien doskonały program o którym nie piszemy na tym forum
Pozdrawiam CODI |
Kao Częstochowa | 2007-04-16 23:50:44 Macałem, jechałem, sprawdzony VIN - był zgodny. Na mobile.de oferują podobne. Z VIN wychodziła niemiecka fabryka. U nas skończyło się na roku 2000, ale ostatni model zszedł z taśmy w 2002 roku, pomimo oficjalnego zakończenia produkcji w 2000 roku. Jak gdzieś znajdę ten numer, to podeślę na priv. |
maciek701 Sympatyk FEFK Tychy | 2007-04-17 08:32:32 a moim zdaniem nie ma az takiej roznicy czy w niemczech byly produkowany czy nie .. widze kazdego dnia na ulicy mnostwo escortow (pewnie wiekszosc sprowadzonych) i prawie kazdy ma pognite nadkola i progi.. poza tym czesto tylna klapa rowniez daje o sobie znac (ja musialem wstawic latke), mowa o mk7. zdaje sie,ze mk6 byly ciut lepiej zabezpieczone. |