Pomozcie odszyfrowac blad...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z omka-cus pada...po odpaleniu check pozostaje zaswiecony z tym ze raz na 3-4 odpalenia jest dobrze.po kontroli zworka wyswietlilo mi nastepujace blyski najpierw 3 razy po 10 blyskow a nastepnie 3 blyski i 4 blyski powtorzone w sekwencji tez 3 razy.wynika z tego ze blad 34?dobrze kumam?tylko co znacza te 10 blyskow?na start powinno byc chyba 1 i 2?co to za blad pomozcie...
edit...wyszło mi ze to czujnik wału korbowego-moze byc?

[ wiadomość edytowana przez: szklasty dnia 2007-04-18 16:38:46 ]
  
 
ehh, napisz chociaż jaki masz silnik, jasnowidzów tu nie sieją


kody błędów

[ wiadomość edytowana przez: Wiktorzi dnia 2007-04-18 17:45:46 ]
  
 
Cytat:
2007-04-18 17:44:52, Wiktorzi pisze:
ehh, napisz chociaż jaki masz silnik, jasnowidzów tu nie sieją kody błędów [ wiadomość edytowana przez: Wiktorzi dnia 2007-04-18 17:45:46 ]


ops nie wiem jak mi ten profil umknal...uzupelniony
co do bledu to znalazlem wiele tematow n/t takze ten link ktory podales (dzieki)-z niego dowiedzialem sie jaki mam blad natomiast chce sie upewnic czy blad 0340 ktory wyswietla moj komp to czujnik walkow rozrzadu czy walu korbowego?jednak wydaje mi sie ze walki bo auto jedzie pali nie gasnie itp...

[ wiadomość edytowana przez: szklasty dnia 2007-04-18 18:50:16 ]
  
 
0340 - camshaft sensor - błąd czujnika wałków rozrządu - typowe dla X20XEV...
Wymień czujnik. Przepis w "poradach".
  
 
wcale nie koniecznie musi byc uszkodzony - poprostu moze nie byc styku w gniezdzie lub wtyczce - sprawdz najpierw to

przerabialem to na zlocie
  
 
Cytat:
2007-04-18 19:54:56, Brutal pisze:
wcale nie koniecznie musi byc uszkodzony - poprostu moze nie byc styku w gniezdzie lub wtyczce - sprawdz najpierw to przerabialem to na zlocie


ok dzieki bede probowal
  
 
Witam.Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu błędu o nr 135 (zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie)
Co to oznacza?
  
 
Cytat:
2007-07-11 19:14:39, machony79 pisze:
Witam.Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu błędu o nr 135 (zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie) Co to oznacza?



Jeśli sie nie mylę to błąd dla układu wtryskowego i zapłonowego, ABS i ASB (skrzyni automatycznej), odczytuje się go przez zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym.

czy też masz błąd 0135 oznaczajacy uszkodzenie w obwodzie grzania sondy?
Jak sprawdzałeś błędy?

Złącza diagnostyczne:
16pinów

10pin
  
 
Złącze mam 16 pinowe.Błąd zczytałem przy pomocy spinacza.
Nie,błąd jest trzy cyfrowy a w tabeli znalazłem opis:
zaburzenie pracy silnika - lampka kontrolna - zbyt niskie napięcie
  
 
No to lecisz kolego kucgalopkiem do warsztatu i sprawdzasz po kolei:
- akumulator a dokładnie jaki daje prąd rozruchowy,
- ciśnienie na listwie wtryskiwaczy, jesli tam ciśnienia są OK, to
- sprawdzałbym pompę czy podaje odpowiednie ciśnienie (może np. już umierać, albo mieć pęknięty wężyk prowadzący paliwo z baku i nie dostawać odpowiedniej dawki paliwa...a z pustego to i Salomon nie naleje.
  
 
Kilka dni temu zmieniałem kleme na akumulatorze bo bardzo się grzała.Mechanik powiedział że to błąd po tym pozostał.
  
 
To usuń błedy u jakiegoś diagnosty, albo zresetuj kompa, odłącz klemę od akumulatora na parę minut. Jesli dobrze pamiętam to w większości Opli usuniesz w ten sposób błedy z komputera.
Sprawdź sobie błędy za jakiś czas. Pamiętaj że taka operacja rozprogramowuje samochód. Od szyb, po klimatronik itp.